با توجه به سبک زندگی امروزه و تغییرات جوی مثل تخریب لایه اوزون، آلودگی هوا، تغییرات هورمونی، داشتن الگوی نادرست غذایی، استفاده از شوینده های نامناسب و غیراستاندارد جهت رفع آکنه و ... محافظت از پوست تبدیل به یک امری ضروری شده است چرا که عدم توجه و رسیدگی به آن ممکن است باعث آسیب جدی به پوست و یا افزایش ریسک ابتلا به بیماری های پوستی شود. کرم روشن کننده راکوتن انواع پوست، با خاصیت روشن کنندگی بالا، حس شادابی و طراوت را به شما هدیه می‌دهد. کرم روشن کننده راکوتن انواع پوست ها حاوی ترکیبات موثری همچون آسکوربیل متیل سیلانول پکتینات (پایدارترین و جدیدترین فرم ویتامینC)، –آلفا هیدروکسی اسید (اسید گلیکولیک)، رتینیل پالمیتات (فرم پایدار ویتامینA)، توکوفریل استات (ویتامینE)، روغن دانه انگور، شی‌باتر و... است.

 

ترکیبات کرم روشن کننده پوست راکوتن

ویتامینC: آسکوربیل متیل سیلانول پکتینات (ویتامین C) پایدارترین و جدید ترین فرم قابل جذب ویتامین سی می‌باشد. این فرم از ویتامین C باعث کاهش تولید رنگدانه های پوستی (ملانین)، روشن شدن و کاهش بروز انواع مختلفی از لک های پوستی می‌شود.

رتینیل پالمیتات: رتینیل پالمیتات فرم استری شده و پایدار رتینول یا ویتامین A است. این ترکیب با تحریک سنتز کلاژن و الاستین در اععماق اپیدرم (لایه بیرونی پوست) باعث حفظ الاستیته و رطوبت طولانی مدت پوست می‌شود.

توکوفریل استات : توکوفریل استات (ویتامین E) یک ویتامین محلول در چربی بوده و دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بالایی است. از دیگر خواص توکوفریل استات می‌توان به حفظ رطوبت پوست و کشسانی آن اشاره کرد.

اسید گلیکولیک : گلیکولیک اسید یک آلفا هیدروکسی اسید (AHA) است. اسید گلیکولیک التهاب را کاهش می دهد و در برابر اشعه ماوراء بنفش نقش محافظتی دارد. علاوه بر این اسید گلیکولیک با خاصیت لایه برداری منجر به از بین بردن سلول های مرده پوست و تنظیم مقدار چربی می‌شود و ضمن اینکه ضخامت لایه بیرونی پوست را کنترل می‌کند باعث کاهش آکنه، صاف شدن پوست و کاهش علائم پیری پوست می‌شود.

روغن دانه انگور: روغن هسته انگور حاوی یک نوع آنتی اکسیدان قوی به نام پروآنتوسیانیدین است. روغن هسته انگور به کمک ویتامین E و ویتامین C در پوست باعث حفظ سلامت و یکنواختی آن می‌شود. همچنین از دیگر خواص روغن دانه انگور می‌شود به تاثیر آن در نرمی و حفظ رطوبت پوست اشاره کرد. این روغن گیاهی می‌تواند نقش محافظ در برابر آسیب های ناشی از اشعه UV داشته باشد.

شی باتر : شی باتر یا کره شی یک روغن گیاهی بوده که از دانه‌های روغنی درخت شی در آفریقا به دست می‌آید. غلظت بالای ویتامین ها و اسیدهای چرب موجود در شی باتر موجب ظاهر شدن خاصیت های ضدباکتریایی، ضدالتهابی، ضد قارچی و کلاژن سازی شده است. در برخی از تحقیقات به فوایدی همچون رطوبت رسانی، جلوگیری از بروز آکنه، بازسازی سلول های پوست، کاهش جای اسکار و تسکین آفتاب سوختگی اشاره شده است.

 برای دریافت کد تخفیف داروکده به سایت تخفیف هات مراجعه فرمایید.

ویژگی های محصول:

- حاوی روغن دانه انگور، رتینیل پالمیتات، ویتامین C، توکوفریل استات (ویتامینE)، اسید گلیکولیک و شی باتر
- این کرم را می توان به دلیل عدم ایجاد حساسیت برای تمام نقاط بدن  استفاده کرد.
- مرطوب کننده پوست به واسطه حضور ویتامین های A، E و روغن هسته انگور
- روشن کننده و شاداب کننده پوست های کدر
- رفع تدریجی لک ها و تیرگی پوستی
- افزایش شفافیت و درخشندگی پوست
- مناسب انواع پوست

 

موارد مصرف:

- روشن کننده انواع پوست
- جوان کننده پوست

 

طرز استفاده کرم روشن کننده راکوتن:

مقدار لازم از کرم ضدلک و روشن کننده راکوتن را بر روی پوست مالیده و به آرامی ماساژ داده شود تا به خوبی جذب پوست گردد.

 

هشدار مصرف:

- فقط جهت مصارف خارجی می باشد.
- در صورت مشاهده هرگونه التهاب یا آلرژی مصرف را متوقف نموده و با پزشک خود مشورت نمایید.

 

شرایط نگهداری :

- در دمای 15 تا 30 درجه سانتی گراد و به دور از تابش خورشید نگهداری شود.
- دور از دسترس اطفال نگهداری شود

 

نتیجه:

کرم روشن کننده انواع پوست راکوتن از برند نوژان با فرمولاسیون تخصصی با هدف روشن کننده و شاداب کننده پوست های کدر، رفع تدریجی لک ها و تیرگی های پوستی، افزایش شفافیت و درخشندگی پوست طراحی شده است.

 

 

 

منبع:
https://www.darukade.com/products/cosmetic-face-anti-spot-507/cream-racuten-lightening-cream-for-all-skin-types-23210