در قسمت بررسی وضعیت آنلاین خودرو در کارنامه، قیمت صفر و کارکرده خودرو، سرعت نقد شوندگی، آمار کارشناسی فنی و هزینه سرویس دوره‌ای خودروی مدنظر به صورت آنلاین اعلام می‌شود.

خرید و فروش ماشین هم برای خریدار و هم برای فروشنده با دردسرهای زیادی روبرو است. خریدار همیشه دغدغه‌ خرید یک ماشین سالم را دارد و از طرفی فروشنده نیز می‌خواهد خودروی خود را به بالاترین قیمت ممکن بفروش برساند. همین امر و عدم شناخت طرفین از یکدیگر، آنها را با چالش‌های زیادی برای اعتماد کردن و انجام معامله روبرو می‌کند. کارنامه دقیقا اینجاست تا حلقه مفقود شده بین دو طرف معامله باشد و فضایی امن، شفاف و مطمئن برای خرید و فروش خودروی شما فراهم کند.

کارنامه پلتفرمی است که از طریق آن می‌توانید به خدماتی مانند کارشناسی خودرو، دستیار خرید خودرو، دستیار فروش خودرو، آگهی‌های خودرو، قیمت خودرو صفر، قیمت خودرو کارکرده و نقد و بررسی خودرو دسترسی پیدا کنید. کد تخفیف کارنامه را از تخفیف هات دریافت کنید.

علاوه بر خدماتی که گفته شد، در کارنامه امکان بررسی وضعیت آنلاین خودرو وجود دارد.

در سرویس  بررسی وضعیت آنلاین خودرو  کارنامه،  قیمت صفر و کارکرده خودرو، سرعت نقد شوندگی، آمار کارشناسی فنی و هزینه سرویس دوره‌ای خودروی مدنظر به صورت آنلاین اعلام می‌شود.

پس از وارد کردن مشخصات خودروی شما، قیمت روز با توجه به اطلاعات وارد شده ارائه می‌شود.

در بخش دیگری از این پلتفرم، میزان محبوبیت خودروی شما به لحاظ بدفروش بودن و یا خوش‌فروش بودن اعلام می‌شود.

در پلتفرم کارنامه آمار کارشناسی فنی خودروی شما نمایش داده شده به طوریکه سلامت هر قسمت از خودوری شما با درصد تخمین زده می‌شود.

در کارنامه، هزینه سرویس دوره‌ای خودروی شما بر مبنای قیمت روز لوازم مصرفی محاسبه می‌شود

علاوه بر این، خدمات زیر نیز توسط کارنامه ارائه می‌شود:

  • دریافت کد تخفیف 200 هزارتومانی
  • سرویس دوره‌ای خودرو در محل

ارائه خدمات دوره‌ای خودرو مانند تعویض روغن و فیلترها و چکاپ و بررسی عملکرد خودرو را در محل خود، سریع و مطمئن تجربه کنید.

  • درخواست کارشناسی

با کارشناسی و قیمت‌گذاری خودرو، مطمئن خرید و فروش کنید.

  • درخواست دستیار فروش

فروش بی دردسر خودرو

  • درخواست دستیار خرید

جست‌وجو، مشاوره قیمت‌ و معامله خودروی بدون دردسر



منبع:
https://donbalechi.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d9%88%d8%b6%d8%b9%db%8c%d8%aa-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87/