تکنولایف امروزه تبدیل به یکی از بهترین سایت های آنلاین برای خرید به روز ترین و بهترین لوازم الکترونیکی و دیجیتال شده است. شما در تکنولایف می توانید با محصولات متنوعی رو به رو شوید که هر نوع قیمتی برای هر سطح خریدی در آن وجود دارد. کافی است در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا نگاهی مختصر اما مفید به این سایت جذاب بیندازیم.

 

 شما در تکنولایف می توانید تجربه های خرید مشتریان قبلی را مشاهده کنید و با دیدی باز دست به خرید بزنید. چرا که در سایت تکنولایف امکان درج تجربه فردی از خرید یک محصول امکان پذیر است. همچنین تکنولایف دارای ضمانت هفت روز برگشت وجه می باشد به طوری که شما به دلایلی که تکنولایف مقرر کرده از خرید خود ناراضی بودید می توانید آن را مرجوع کرده و وجه خود را دریافت نمایید.

 
تعهد ها و اهداف فروشگاه اینترنتی تکنولایف
· دارا بودن کامل ترین و بهترین مشخصات از محصولات موجود در سایت
 
· عرضه محصولات مختلف بر اساس کیفیت و کارایی نه برند و تبلیغات آن
 
· خریداری و تامین محصولات از بهترین تامین کنندگان و تولید کنندگان که دارای سابقه طولانی هستند.
 
· مسئول بودن در مقابل محصولاتی که عرضه شده است
 
· ایجاد سایتی که نه تنها مفید برای خریداران باشد بلکه به عنوان مرجع اطلاعات برای سایت‌ های موازی آن باشد.
 
· ایجاد یک رابطه با خریدار و حمایت از او قبل از خرید و پس از خرید
 
· بررسی دقیق گارانتی محصولات
 
· ایجاد آسایش برای خریدار از طریق ارسال محصول به محل او، پرداخت الکترونیک، تحویل فوق سریع
 
خرید آنلاین و حضوری از تکنولایف
شما علاوه بر خرید آنلاین می توانید دست به خرید حضوری از تکنولایف نیز بزنید، آن هم با داشتن کد تخفیف تکنولایف باور نمی کنید؟ اولین شعبه حضوری تکنولایف در اردیبهشت سال 98 در تهران، خیابان حافظ، بازار موبایل ایران افتتاح شد. به همین منظور افرادی که دوست دارند به صورت حضوری محصول مورد نیاز شان را خریداری کنند می توانند به شعبه حضوری تکنولایف مراجعه کنند. همچنین افرادی که خرید انلاین را به حضوری ترجیح می دهند همان طور که گفته شد می توانند به سایت این استارتاپ جذاب مراجعه کنند.
 
قیمت محصولات تکنولایف چگونه است؟
در مرحله اخر برخی از سایت های آنلاین یا حتی فروشگاه های حضوری متوجه خواهید شد که قیمت درج شده بر روی محصول با قیمتی که از شما دریافت می کنند فرق می کند چون می توانید از کدتخفیف تکنولایف، کد تخفیف مقداد آی تی و ... استفاده نمایید. این اختلاف قیمت می تواند دلایل زیادی اعم از مالیات و ... داشته باشد اما در سایت تکنولایف این گونه نیست. به عبارتی دقیق تر شما در تکنولایف فقط قیمت درج شده بر روی محصول را پرداخت می کنید حتی اگر کد تخفیف تکنولایف موجود در سایت های آنلاین ارائه دهنده کد تخفیف هم که داشته باشید می توانید یک تخفیف خوب دریافت کنید.
 
روش های ارسال سفارش ها از تکنولایف
در تکنولایف روش های مختلفی برای ارسال محصول انتخابی تان وجود دارد که شما با توجه به موقعیت مکانی و ... تان می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. به همین دلیل ما در ادامه به صورت مختصر این روش ها را برای شما بیان کرده ایم تا خریدی راحت تر داشته باشید و البته که در نظر داشته باشید گاهی برای ارسال رایگان نیز کد تخفیف تکنولایف وجود دارد :
 
- تکنوپیک (برای مناطق 22 گانه شهر تهران)
 
- پست پیشتاز (برای سراسر کشور)
 
- تیپاکس (برای شهرهای تحت پوشش تیپاکس)
 
- ماهکس (برای شهرهای تحت پوشش ماهکس)
 
بررسی رقیب تکنولایف؛ مقداد آی تی