اسنپ مارکت در سال 1377 با هدف تامین  اینترنتی محصولات سوپرمارکتی برای خانوارها در تهران شروع به کار کرد و هم اکنون در شهرهای کرج، اصفهان، شیراز، قم، لواسان، ارومیه و مشهد نیز فعال بوده و قصد به گسترش فعالیت خود در سایر شهرهای ایران نیز دارد.

هدف اسنپ مارکت از راه اندازی این پلتفرم ایجاد دسترسی آسان و سریعتر مردم به کالای مورد نیاز روزانه خود است. با خرید آنلاین از هایپراستارهای داخل اسنپ مارکت به کاهش ترافیک درون شهری، کاهش زمان خرید، کاهش هزینه های خرید کمک شایانی می شود.
علاوه بر این مزایا، اسنپ مارکت با همکاری هایپرمارکت های بزرگی همچون باکری، تهرانپارس، افرا و... در تهران و سایر شهرها تنوع محصولات خود را به 5000 هزار کالا رسانده و با ارائه تخفیف و کدهای تخفیف دوره ای بر محبوبیت خود افزوده است. تنوع محصولات اسنپ مارکت به خریداران این اجازه را می دهد که از خانه یا محل کار تمامی خریدهای مورد نیاز های خود اعم از لبنیات، خواروبار، مواد پروتئینی و... بصورت یک جا انجام داده و درب منزل یا مکان تعیین شده خود تحویل بگیرند. در ادامه محصولات موجود در 
سوپرمارکتی اینترنتی  و نحوه خرید از اسنپ مارکت را توضیح می دهیم.
 

دسته بندی محصولات اسنپ مارکت

اسنپ مارکت تنوع زیادی در محصولاتش دارد. در ادامه به بیان دسته بندی محصولات این سوپر مارکت آنلاین می پردازیم:

  • لبنیات: خامه، بستنی،کشک و...
  • نوشیدنی: آبمیوه، نوشابه و...
  • خواروبار و نان: انواع آرد، نان و...
  • خشکبار، شیرینی و دسر: انواع شیرینی، پودر کیک و...
  • میوه و سبزیجات تازه: انواع میوه ها، سبزیجات ها، صیفی جات ها و...
  • مواد پروتئینی و گوشتی: انواع گوشت، سوسیس و...
  • شوینده ها: انواع تمیز کننده ها، ضدعفونی کنند ها و...
  • آرایشی و بهداشتی: لوازم آرایشی ، مراقبت از پوست و بدن و...
  • و...

چگونه از اسنپ مارکت خرید کنیم؟

برای خرید از اسنپ مارکت دو گزینه پیش رو داریم:


سایت اسنپ مارکت
اپلیکیشن اسنپ مارکت


با مراجعه به سایت اسنپ مارکت و یا اپلیکیشن آن می توانیم با مشخص کردن مکان خود، لیست پیشنهادی از هایپرمارکت های اطراف خود را ببینیم و از بین آنها فروشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنیم. سپس از داخل آن فروشگاه اجناس مورد نیاز خود را به سبد خرید خود اضافه کرده و در مرحله تسویه حساب اگر کد تخفیفی داریم در قسمت مربوطه وارد کنیم تا از هزینه خرید کسر شود. برای مشاهده همه 
کد تخفیف اسنپ مارکت می توانید به سایت تخفیف هات مراجعه فرمایید.
 

خدمات اصلی  شرکت اسنپ مارکت، گرفتن سفارش خرید محصولات و کالاهای مختلف مانند یک سوپرمارکت آنلاین از مشتری هاست. مشتریان می توانند با استفاده از انواع کد تخفیف اسنپ مارکت ، کد تخفیف هایپر استارکد تخفیف سوپرمارکت اسنپ، اقلام مورد نیاز خود را با قیمت های مناسب تری خریداری کنند و خود را از حضور در شهرهای شلوغ و گیر افتادن در ترافیک رها کنند. snapmarket در کنار دیگر زیر مجموعه های اسنپ مانند اسنپ تریپ یا اسنپ فود توانسته است خدمات مورد نظر را به مشتریان هدف با کد تخفیف سوپرمارکت اسنپ ، کد تخفیف 50 درصدی اسنپ مارکت ارائه نماید. این مجموعه خدمات بسیار ویژه‌ای را در کنار فروش اقلام و محصولات اساسی ارائه می کند که از جمله آنها می‌توان به ارسال سریع محصولات با کد تخفیف اولین خرید اسنپ مارکت و کد تخفیف اسنپ مارکت 1400 نیز اشاره نمود. با دانلود اسنپ مارکت می‌توانید خیلی راحت خرید اینترنتی محصولات سوپرمارکتی را تجربه نمایید.


خرید آسان، با اپلیکیشن اسنپ مارکت

اسنپ مارکت برای تسهیل در خرید آنلاین کاربران خود، اپلیکیشن خود را راه اندازی کرده است. این اپلیکیشن را از طریق آپ استور، کافه بازار و… می توان به صورت رایگان دانلود و نصب کرد. با نصب این آپ در تلفن همراه خود دیگر بدون هیچ محدودیتی می توانید به انتخاب محصولات سوپر مارکتی خود در هر زمانی بپردازید و از طریق درگاه های بانکی آنلاین هزینه آن را پرداخت کنید. در نسخه موبایل اسنپ مارکت نیز مانند نسخه وب آن، شما به دسته بندی این فروشگاه آنلاین سوپر مارکت دسترسی کامل دارید و می توانید با استفاده از کد تخفیف های آن به ثبت سفارش خود بپردازید. 

علاوه بر این، از طریق خود اپلیکیشن اسنپ نیز می توانید به اسنپ مارکت دسترسی داشته باشید.


ارائه کد تخفیف اسنپ مارکت تهران، کرج و ... به صورت رایگان و تست شده:

خرید کردن برای بسیاری از افراد فرایندی لذت بخش است. به خصوص اینکه خیلی از ما انسان ها دوست داریم ارزان تر خرید کنیم و همچنین از چانه زنی لذت می بریم. اگر قصد دارید از کد تخفیف سوپر مارکت اینترنتی اسنپ استفاده کنید تنها لازم است قیمت‌ها را یک بار قبل و پس از اعمال کد تخفیف مقایسه نمائید. کد تخفیف و تخفیف لحظه آخری قدرت خرید کردن شما را بالاتر می‌برد و محصولات گران‌تر به راحتی قابل دسترس‌ شما خواهند بود. اگر شما هم مایل هستید که از کدهای تخفیف سوپر مارکت اسنپ بهره مند شوید. میتوانید با کپی کردن کد تخفیف اسنپ مارکت تهران، کرج و سایر شهر ها از سایت تخفیف هات برای دریافت خدماتی راحت و ایمن، به صورت تخفیف دار و ارزان، اقدام کنید. همچنین می توانید از سایر تخفیف ها مانند کد تخفیف دیجی کالا جت، پینکت و… نیز بهره مند شوید.


منبع:
https://takhfifhot.com/%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA?page=1&pageType=0&canonical=1