به دلیل در دسترس ‌بودن بیش از هزاران کالا در شعب هایپراستار، دامنه‌ی انتخاب برای خریداران گسترش داده شده ‌است. این مجموعه سعی بر آن داشته تا با ایجاد سکشن‌ها و یونیت‌های منظم، دسترسی راحت و سریع در فضای فروشگاه‌ها، تجربه‌ی خریدی خاص و دلچسب را برای همراهان خود ایجاد کند. در تمامی بخش‌های یک شعبه، همکاران پرانرژی و سخت‌کوش هایپراستار در حال تلاش هستند تا بهترین خدمات و پشتیبانی را به خریداران محترم ارائه دهند.

 

فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار در شعب خود دارنده‌ی پنج بخش اصلی می‌باشند: مواد مصرفی خوراکی و بهداشتی، مواد‌غذایی تازه، لوازم‌خانه و آشپزخانه، لوازم‌برقی خانگی و دیجیتال، پوشاک و لوازم خواب و حمام.

 

مواد مصرفی خوراکی و بهداشتی

مواد مصرفی خوراکی و بهداشتی شامل کالاهای اساسی مصرفی مانند برنج و روغن، خواروبار، لبنیات، محصولات پروتئینی و مواد منجمد، شیرینی‌جات و تنقلات، محصولات شستشو و نظافت و کالاهای بهداشتی وآرایش می‌باشند. این دسته از کالاها بالغ‌ بر ۶۰ درصد از کالاهای فروشگاههای هایپراستار را تشکیل می‌دهند. هایپراستار این کالاها را از معتبرترین برندهای داخلی تامین می‌کند و با در نظرگرفتن قوانین کشور پایین‌ترین قیمت‌ها را برای خریداران  فراهم کرده است. 

مواد غذایی تازه

واحد مواد غذایی تازه شامل میوه و سبزیجات تازه، محصولات پروتئینی تازه، مرغ وماهی، نان و شیرینی های تازه می‌باشد که به صورت روزانه  تهیه‌ شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. در این بخش همچنین غذاهای متنوع ایرانی و آسیایی مانند سوشی و انواع سالادها با بهترین قیمت و کیفیت به صورت روزانه ارائه می‌گردد.

 لوازم خانه و آشپزخانه

واحد لوازم خانه و آشپزخانه از بخش های متنوعی نظیر ابزارآلات، لوازم آشپزخانه غیر برقی، لوازم التحریر، کمپینگ و باغبانی، لوازم خانگی، لوازم خودرو، اسباب بازی، کتاب، لوازم ورزشی و چمدان تشکیل شده است که با داشتن تنوع کالایی بالا از برترین برند های ایرانی و خارجی، تجربه خریدی بی‌نظیری را برای مشتریان رقم میزند.

لوازم برقی خانگی و دیجیتال

خرید محصولات لوازم برقی خانگی و دیجیتال بصورت اصل و با بهترین قیمت همواره یکی از دغدغه‌های هموطنانمان بوده است. قسمت لوازم‌برقی خانگی و دیجیتال هایپراستار با داشتن بخش های مختلفی نظیر لوازم‌برقی آشپزخانه، موبایل و لوازم‌جانبی، لوازم خانگی برقی، تلویزیون و صوتی تصویری، لپ تاپ و تبلت توانسته مجموعه‌ای کامل از کالاهای با کیفیت خانگی و دیجیتال را در اختیار مشتریان قرار دهد. 

پوشاک و لوازم خواب و حمام

کیفیت عالی در کنار قیمت مناسب از مهمترین ویژگی‌های محصولات بخش پوشاک هایپراستار می‌باشد که این بخش شامل بخش های پوشاک زنانه، پوشاک مردانه، پوشاک بچه گانه، لوازم مادر و کودک و لوازم خواب و حمام می‌باشد.

خرید آنلاین از هایپراستار

برای خرید آنلاین از هایپراستار می‌توانید با واردشدن به فروشگاه آنلاین اسنپ مارکت خرید‌های روزانه و اساسی خود را انجام دهید. کد تخفیف اسنپ مارکت نیز در سایت تخفیف هات موجود است.