یک ادمین حرفه‌ای اینستاگرام همیشه دنبال یادگیری است و می‌خواهد دانش خود را در مورد شغلی که دارد افزایش دهد. در ادامه به چند راهکار برای پیشرفت در حوزه ادمینی اینستاگرام معرف کرده‌ایم:

1. یادگیری اصول بازاریابی و فروش

اگر ادمین‌های اینستاگرام بتوانند دانش خود را در زمینه بازاریابی و فروش ارتقا دهند، قطعاً در هنگام تولید محتوا، تبلیغات و کپشن‌نویسی، عملکرد بهتری از خود به نمایش می‌گذارند و می‌توانند محتوای خود را به گونه‌ای تولید کنند که تمایل مشتری به خرید محصول، شرکت در دوره و غیره بیشتر شود.

2. تسلط بر امکانات اینستاگرام

یک ادمین اینستاگرام باید صفر تا صد اینستاگرام را بشناسد و بداند که اینستاگرام چه قابلیت‌های دارد و با استفاده از آن چه کارهایی می‌شود انجام داد. در  حال حاضر بسیاری از ادمین‌های اینستاگرام با تمام قابلیت‌های این پلتفرم آشنایی کامل ندارند.

3. آشنایی با زبان انگلیسی

این مهارت در تمام مراحل زندگی به شما کمک می‌کند، ولی به عنوان یک ادمین با هر ابزاری که بخواهید کار کنید باید تا حدودی با زبان انگلیسی آشنا باشید. این مهارت برای تولید محتوا و کار با ابزارهای آنالیز اینستاگرام، خیلی ضروری است؛ چون اگر با زبان انگلیسی آشنا نباشید؛ نمی‌توانید با ابزارهای آنالیز کار کنید و گزارش‌های تحلیلی را بخوانید.

4. مهارت برقراری ارتباط موثر و پاسخگویی به پیشنهادها و انتقادها

یکی دیگر از مهارت‌هایی که به موفقیت ادمین اینستاگرام کمک می‌کند، مهارت برقراری ارتباط موثر است. کسانی که بتوانند به پیشنهادها و انتقادهای مشتریان پاسخی درست و منطقی بدهند، قطعاً باعث وفاداری مشتریان می‌شوند و پس از مدتی با مشتریانی روبرو خواهیم بود که به برند ما عاشقانه وفادار هستند؛ چون برخورد خوبی با آن‌ها صورت گرفته است.

5. مهارت تولید محتوای حرفه‌ای

این شاید مهم‌ترین مهارتی باشد که یک ادمین باید یاد بگیرد. محتوا اساس کار اینستاگرام است و تا حدود زیادی، عیار یک ادمین به توانایی‌ها و مهارت‌هایش در تولید محتوا سنجیده می‌شود. توصیه می‌کنیم تولید محتوا با موبایل را حتما یاد بگیرید. در این صورت هم دیگر به تجهیزات گران قیمت و سیستم‌های رایانه‌ای قوی وابسته نیستید، هم اینکه راحت‌تر می‌توانید در هر جایی که هستید محتوا تولید کنید. برای دریافت کد تخفیف فالوور اینستاگرام  یا کد تخفیف دیجی فالوور به تخفیف هات مراجعه کنید.

دیدوگرام؛ پلتفرمی حرفه‌ای برای آموزش و استخدام ادمین اینستاگرام

با توجه به تقاضای بسیار بالای شغل ادمینی و ضرورت وجود یک پلتفرم اختصاصی برای ادمین‌ها، در دیدوگرام این امکان را فراهم کرده‌ایم که ادمین‌ها به صورت حرفه‌ای آموزش ببینند و سپس وارد بازار کار شوند.

در این پلتفرم کسانی که تمایل دارند به یک ادمین حرفه‌ای تبدیل شوند، تمام مهارت‌های مربوط به این شغل را به صورت کامل یاد می‌گیرند و بعد از آن می‌توانند وارد بازار کار شوند. در صورت تمایل می‌توانید لیستی از ادمین‌های این پلتفرم را در اینجا مشاهده کنید.

کارفرماهایی که نیاز به ادمین داشته باشند هم می‌توانند به بخش درج آگهی مراجعه کنند و درخواست خود را ثبت نمایند.

اگر هم می‌خواهید به یک ادمین حرفه‌ای اینستاگرام تبدیل شوید، پلتفرم دیدوگرام یک بسته تخصصی ادمین اینستاگرام برای شما آماده کرده است که می‌توانید آن را تهیه کنید. در این بسته، دو آموزش وجود دارد. آموزش اول، «دوره صفر تا صد اینستاگرام» است که در آن تمام نکات مربوط به اینستاگرام را به صورت کامل یاد می‌گیرید.

آموزش دوم هم «تولید محتوای حرفه‌ای با موبایل» است که در آن یاد می‌گیرید با استفاده از یک گوشی و اپلیکیشن‌ها، محتواهای جذابی تولید کنید. برای مشاهده سرفصل‌های کامل این دوره، اینجا کلیک کنید.

پس از شرکت در دوره و یادگیری کامل مهارت‌های ادمینی، می‌توانید خودتان را در این پلتفرم معرفی کنید و شانس بلایی برای کاریابی پیدا کنید. همچنین پس از پایان دوره می‌توانید با مراجعه به صفحه فرصت‌های شغلی، لیستی از آگهی‌های استخدام ادمینی را مشاهده کنید.

منبع:
https://www.didogram.com/blog/admin-tasks/