عصر حاضر همه چیز را در قالب یک گوشی هوشمند دم دست ما مهیا کرده است. فرقی نمی کند که بخواهید با دوستتان آن طرف دنیا صحبت کنید، پیگیر اخبار باشید، بلیط یا اقامتگاه رزرو کنید یا بخواهید همانطور که روی مبل گرم و نرم تان نشسته اید از چند شنبه بازار سایت با سلام خرید کنید. در بستر اینترنت خدمات متنوع بسیار زیادی جای داده شده اند و basalam یکی از کاربردی ترین آن ها است. در یک مفهوم کلی باسلام یک بازار آنلاین است که در آن هر کسی می تواند اجناسش را بفروشید و یا اجناس دیگران را با کد تخفیف با سلام بخرد.

همانطور که گفتیم basalam شبکه ی اجتماعی برای کسب و کارهای خانگی و محلی است. در واقع این سامانه پلتفرم خرید از تولید کنندگان محصولات ایرانی است. هر یک از تولید کنندگانی که از کاربران با سلام هستند می توانند در این پلتفرم غرفه ی رایگان بسازند و محصولات خود را به فروش برسانند. کاربران دیگر با سلام نیز می توانند محصولاتی شامل خوراکی های محلی، صنایع دستی و ... را از تولید کنندگان ایرانی خریداری کنند.

 

ویژگی های یک غرفه خوب در باسلام

افراد فروشنده، محصولات خود را در غرفه خود در باسلام ارائه می کنند، اما یک غرفه خوب چه غرفه ای است؟ 

  • شما باید مشتریان را ترغیب به خرید محصولات غرفه خود کنید. می توانید با نوشتن داستان کسب و کاراتان در غرفه خود شروع کنید.
  • سعی طیف محصولاتی که ارائه می دهید زیاد و متنوع باشد و مشتری با ورود به غرفه شما دست خالی برنگردد.
  • اولین چیزی که مشتری از محصولات شما میبیند، تصویر آن است. پس از تصاویر زیبا و با کیفیت استفاده کنید.
  • و…

 

دسته بندی بازارچه های فروشگاه اینترنتی باسلام:

فروشگاه اینترنتی باسلام تمام سعی خودش را برای ارائه دسته بندی های متنوع به مشتریان می کند. با سلام تا کنون بیش از 33 هزار محصول مختلف را در این دسته بندی ها گنجانده است و موفق شده به یکی از بازار های پر مخاطب اینترنتی ایران تبدیل شود. استفاده از کد تخفیف basalam در راستای تسهیل قیمت سبد خرید، یک گام موثر برای بهبود تجربه مشتریان از خرید سایت با سلام است.

دسته بندی بازارچه های مختلف basalam شامل موارد زیر می باشد:

  • مواد غذایی
  • عطاری
  • آرایشی و بهداشتی
  • صنایع دستی
  • پوشاک
  • محصولات فرهنگی
  • لوازم خانگی
 

نحوه خرید و ورود به سایت باسلام

شما به دنبال هر محصولی که باشید در سایت اینترنتی باسلام پیدا خواهید کرد حتی محصولاتی که در کمتر سایت های اینترنتی دیده می شوند با قیمت های مناسب در باسلام وجود دارد. در اصل شما با خرید از این فروشگاه انلاین مستقیما با فروشنده اصلی یا تولید کننده در ارتباط خواهید بود و از این رو هیچ نگرانی از کیفیت محصول مد نظرتان نداشته باشید. بسیاری از محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی باسلام حال و هوای محلی و خودمانی دارند که به محض وارد شدن به سایت این فروشگاه منظور ما را کامل درک خواهید کرد. از طرفی دیگر باید گفت که فروشگاه انلاین باسلام از غرفه های جذاب و متنوعی تشکیل شده که توسط خود فروشندگان یا تولید کنندگان مدیریت و اداره می شوند.

پس از کمی صحبت در مورد ویژگی ها و حال و هوای محصولات فروشگاه آنلاین باسلام نوبت به اشنایی نحوه خرید از باسلام می رسد. برای ورود به سایت باسلام کافیست فروشگاه باسلام را در گوگل سرچ کنید. به محض وارد شدن در این سایت عاشق حال و هوای این سایت می شوید که در سایت های دیگر وجود نخواهد داشت. در نحوه خرید از باسلام کافیست سری به تب های این فروشگاه اینترنتی بزنیم. همان طور که در عکس پایین مشاهده می کنید تمامی محصولات باسلام از محلی و سنتی گرفته تا صنعتی در تب های مواد غذایی, مد و پوشاک, خانه و اشپزخانه, عطاری, ارایشی و بهداشتی, فرهنگی, ورزش و سفر و ... جای داده شده است. برای اشنایی بیشتر نحوه خرید از باسلام کافیست روی هر کدام از این تب ها کلیک کنید تا شاهد دسته بندی های جذاب این سایت باشید. شما می توانید با مراجعه به تخفیف هات جدید ترین کد تخفیف های فروشگاه های آنلاین مانند کد تخفیف اسنپ مارکت و… را دریافت کنید.

منبع: