تحقیقات انجام شده نشان میدهد که این گل خاصیت منحصر به فردی در جذب امواج الکترومغناطیسی دارد. به طور کلی هر جسمی تا حدی میتواند مهارکننده اشعه الکترومغناطیس باشد و از نظر علمی، آب و بافتهای زنده بهتر این کار را انجام میدهند. هر چه بافت گیاه فربه تر و آبدارتر باشد جذب این امواج بهتر انجام می شود و به همین دلیل است که کاکتوس بهترین گیاه برای جذب امواج مضر می باشد. جدید ترین کد تخفیف ها برای خرید گیاهات تزئینی و… را از تخفیف هات دریافت کنید.

گل کاکتوس خانگی

سلامتی بیشتر با گل و میوه کاکتوس !

طی یک مطالعه ی سراسری مشخص شد که انواع کاکتوس ها و گیاهان گلخانه ای که تحت تاثیر امواج وای فای هستند رشد کمتری نسبت به سایر گیاهان دارند. نتایج این تحقیقات باعث شد که نگاه ویژه ای به گل کاکتوس و خاصیت جذب امواج آن بشود.تیغ های سطح کاکتوس همانند یک آنتن قوی امواج مضر را جذب میکند و امروزه محققان با ایده ی کاشت کاکتوس برای جذب تشعشعات در کنار مناطقی که سطح امواج الکترومغناطیس بالا دارند، در تلاشند که سلامت محیطی بهتری برای افراد بوجود بیاورند.

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%DA%A9%D8%AA%D9%88%D8%B3