برای همه ما پیش آمده است که برای جبران خسارت امور بسیاری، به بیمه ها مراجعه کرده ایم و گاها با صرف زمان زیاد و انواع کاغذ بازی ها ، به نتیجه نرسیدیم. امروزه بستر های آنلاین برای بیمه ها نیز به وجود آمده اند تا کار ما را برای استفاده از خدمات بیمه راحت تر کنند. بستر هایی مانند بیمه بازار که مزایای زیادی را برای افراد به همراه دارند. استفاده از خدمات آنلاین بیمه ها سبب صرفه جویی زمان زیادی می شود و از طرف دیگر نیز زودتر به نتیجه دلخواه خود می رسیم. در این مطلب درمورد بنیان گذار بیمه بازار و معرفی خدمات این بیمه آنلاین با کد تخفیف های آن صحبت می کنیم؛

محمدرضا فرحی کیست؟ درمورد بنیانگذار بیمه بازار

محمدرضا فرحی موسس و بنیانگذار بیمه بازار و کارآفرین ایرانی است. آقای فرحی از چهره های شناخته شده در اکوسیستم استارتاپی و کارآفرینی ایران است. محمد رضا فرحی فارغ التحصیل رشته ی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف است. او کارشناس ارشد اقتصاد از دانشگاه فرانسه، کارشناس ارشد فایننس از دانشگاه بارسلونای اسپانیا و دکترای اقتصاد و فایننس از دانشگاه اسپانیا است.

محمدرضا فرحی تجربه ی مشاوره به معاون وزیر مسکن و شهرسازی را دارا است. او سال ها مشاور رئیس هیأت مدیره ی شرکت بیمه البرز بوده است و در حال حاضر مدیر عامل و بنیان گذار استارتاپ بیمه بازار می باشد. محمد رضا فرحی عضو هیأت مدیره ی شرکت مدیریت سرمایه ی آریانا نیز می باشد و کتابی با عنوان ارزش گذاری استارتاپ ها تالیف کرده است.

آقای محمد رضا فرحی علاوه بر اینکه بنیان گذار بیمه بازار است، هم بنیان گذار آکادمی چرخ نیز می باشد. از این رو جناب فرحی از کار آفرینان ایرانی به شمار می رود.

بیمه بازار چیست؟

بعد از پاسخ به سوال “محمدرضا فرحی کیست؟” به معرفی بیمه بازار می پردازیم، این استارتاپ سامانه ای برای مقایسه، مشاوره و خرید آنلاین بیمه است. در وب سایت این سامانه کاربران می توانند:

  1. قیمت انواع بیمه ها را از همه ی شرکت های بیمه استعلام بگیرند.
  2. شرایط و پوشش ها را با یکدیگر مقایسه کنند.
  3. بیمه خود را به صورت آنلاین خریداری کنند.

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%A8%DB%8C%D9%85%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B113980420