اپلیکیشن و سایت ایسام

سایت ایسام یک سیستم خدمات خرید، فروش و مزایده به صورت کاملا اینترنتی است که این امکان را به شما می دهد علاوه بر خرید محصولات مورد نیاز بتوانید محصولاتی که در اختیار دارید را هم به فروش برسانید. این سایت برای خود یک اپلیکیشن هم دارد که امکانات آن هم از طریق سایت و هم از طریق اپلیکیشن قابل دسترس است. اپلیکیشن این سایت تنها 9 مگابایت حجم دارد بنابراین از فضای اشغال شده گوشی تان هم نگران نباشید. از طرفی چه خریدار باشید و چه فروشنده می توانید در این اپلیکیشن همانند سایت ایسام کالای خود را بفروشید یا بخرید.

 اپلیکیشن و سایت دیجی کالا

این استارتاپ جذاب و معروف ایرانی هم دارای اپلیکیشنی برای راحتی کاربران و مشتریان خود می باشد که شما با نصب آن همانند سایت می توانید بهترین خدمات را دریافت کنید. خیلی از افراد فکر می کنند خدمات موجود در یک سایت در اپلیکیشن آن وجود ندارد یا کمتر است درحالی که اینطور نیست و تمامی خدمات ارائه شده در سایت دیجی کالا در اپلیکیشن آن در دسترس است. کافیست اپلیکیشن این سایت اینترنتی را در تلفن همراه خود نصب کنید تا متوجه تمامی گفته های ما شوید.

خرید انلاین

پشتیبانی در ایسام و دیجی کالا

خرید اینترنتی یکی از لذت بخش ترین و دل انگیز ترین کارها می باشد چون شما با نشستن بر روی مبل خانه تان می توانید هر آن چیزی که نیاز دارید پیدا کنید و خریداری نمایید. تا به اینجا با دو نمونه از سایت های خوب و معروف ایرانی آشنا شدید تا هر چیزی که نیاز دارید را درون آن ها پیدا کنید. بررسی های زیادی هم در خصوص این دو سایت انجام دادیم اما به قول معروف از هر چه بگذریم سخن دوست خوش تر است و این سخن دوست پشتیبانی ایسام و دیجی کالا می باشد.

به عبارتی ساده تر می خواهیم در این بخش نگاهی به پشتیبانی سایت ایسام و دیجی کالا بیندازیم تا ببینیم در صورت هر گونه مشکل راه ارتباطی با آن ها خواهیم داشت یا خیر. خب خبر خوش این است که هر دو سایت دارای ایمیل و شماره همراه هایی برای در میان گذاشتن مشکلات دارند تا کارشناسان شان در سریع ترین زمان ممکن آن ها را حل کنند. اما کمی پشتیبان سایت دیجی کالا امروزه ضعیف شده و بلعکس آن سیستم پشتیبان گیری ایسام روز به روز در حال بهتر شدن است.

  • پیگیری و ارسال کالا در سایت ایسام طی کمترین زمان ممکن اتفاق می افتد و تسویه حساب با فروشندگان هم در کمتر از 48 ساعت است. جهت رفع هر مشکل و ایرادی سیستم پشتیبانی به صورت 24 ساعته در دسترس است و شما با شماره گیری شماره 02128102 از ساعت 9 صبح تا 5 عصر می توانید مشکلات خود را مطرح کنید.
  • پیگیری و ارسال کالا در سایت دیجی کالا طی 24 ساعت انجام خواهد شد و دو الی سه روز کاری محصولات مورد نیازتان به غیر از اقلام سوپرمارکتی به دستتان خواهد رسید. سیستم پشتیبان سایت دیجی کالا به گونه ای است که شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید با شماره گیری 02161930000 به کارشناسان مربوطه وصل شوید و مشکل خود را مطرح کنید.

 

تخفیفات ایسام

هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست در مرحله اخر ثبت خریدتان کد تخفیفی اعمال کنید که هزینه ای از هزینه تان کم شود. اگر شما هم به دنبال تخفیف گرفتن هستید باید یک خبر خوش بدهیم و بدانید این خبر چیزی نیست جز وجود سایت های اینترنتی مانند تخفیف هات که دست به ارائه کد تخفیف آن هم به صورت رایگان زده اند. در حقیقت شما با مراجعه به سایت تخفیف هات می توانید کد تخفیف ایسام را دریافت کنید و در مرحله اخر خریدتان بر روی کالای انتخابی تان اعمال کنید.


منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%85-%DB%8C%D8%A7-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D8%9F-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85-%D8%9F