در زندگی چیزهایی وجود دارند که اگر تجربه‌شان نکنیم، واقعاً ضرر کرده‌ایم. خرید و مطالعه کتاب یکی از لذت‌بخش‌ترین فعالیت‌هایی است که هر انسانی می‌تواند آن را تجربه کند. همچنین خواندن کتاب، یکی از کارهای روزمره افراد موفق است، اما چرا؟ صرف نظر از اختراعات و دستاوردهای انسان از دیر باز تا کنون، کتاب بزرگ‌ترین معجزه برای زندگی بشر می‌باشد.کتاب‌خوانی یکی از بهترین روش‌ها برای درک آشنایی با تفکرات و تجربه‌های یک انسان است. از سوی دیگر ما وقت زیادی نداریم که بخواهیم تمامی کتاب‌های موجود در جهان را بخوانیم!برای خرید این کتابها با تخفیف ادامه مقاله را بخوانید.

 

کتاب چشم هایش:

بعید است کتاب خوانی حرفه‌ای باشید و نام رمان چشم‌هایش (Her Eyes) را نشنیده باشید؛ کتابی که نخستین بار توسط بزرگ علوی در سال 1331 منتشر شد و پس از انتشار علاوه بر استقبال بی‌نظیر مردم، تاثیر شگرفی بر سبک داستان‌نویسی نویسندگان پس از خود به وجود آورد. بزرگ علوی با بیانی ساده و با استفاده از شیوه حدس و گمان، داستان زنی از طبقه بالای جامعه در زمان رضاه شاه را بازگو می‌کند که عاشق نقاشِ معروفی به نام ماکان شده است. استاد ماکان، رهبر تشکیلات زیرزمینی بر ضد حکومت رضا شاه است و فرنگیس به خاطر عشق او وارد مبارزات سیاسی علیه حکومت می‌شود.

 

 کتاب بلور، دخت ایرانی

بلور، دخت ایرانی کتابی دو جلدی در چهارچوب واقعیت، به نوشته مهیار رساطلب. رمانی رئال، که خط داستانی آن غیر قابل پیش بینی می باشد. به سادگی نگارش شده و با روایتی شیرین آنچنان شما را در پیچ و خم تاریخ فرو می برد که بیرون آمدن از آن سخت است.
ماجرایی که با نام یک دختر شروع می شود و خانواده ای با قدرت آن را پیش میبرد. داستانی حماسی از همه چیز. معجونی مملو از عشق، ایستادگی، انسانیت و جنگ. مردان این داستان حکایتی دارند دلچسب به اندازه بزرگمردان ایران زمین و البته دوشادوش آنها زنهایی با قدرت و پر ابهت. زنها در این داستان نقش پررنگی دارند آنقدر که پس از مطالعه این داستان خانم ها به زن بودنشان افتخار می کنند. سرنوشت خانواده این داستان برای به ثمر نشستن رسالت یک دختر همه کار می کند. رسالتی که گویا از آذری زبان های روستای ممان در شهر میانه آغاز و تا بلندی های زیبای شهر ماسال ادامه پیدا خواهد کرد. آنهم وقتی که یک دختر، انجام این سرنوشت را رقم می زند. برای خرید این کتاب می توانید به سایت انتشارات جنگل مراجعه کنید. در این سایت با کد تخفیف انتشارات جنگل می توانید این کتاب را با تخفیف بخرید

 

کتاب سیر عشق

اولین رمان فیلسوف و نویسنده انگلیسی معاصر، آلن دوباتن «جستارهایی در باب عشق» در سال ۱۹۹۳ منتشر شد، زمانی که او ۲۳ ساله بود. از آن‌ هنگام تاکنون، آثار ادبی دوباتن معمولا ماهیت مقاله‌ای داشته‌اند که برای مثال می‌توان به اثر موفقی چون «پروست چگونه می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند» اشاره کرد. اکنون که دوباتن دو برابرِ زمان نوشتن اولین رمانش سن دارد، پس از مدت‌ها، مجدداً به رمان روی آورده تا راهی را ادامه دهد که با اولین رمانش شروع کرده بود. به نظر او، بر خلاف تصور جامعه، تنها «آغاز عشق» نیست که اهمیت دارد، بلکه چگونگی ادامهٔ آن است که مهم است. او در سیر عشق، پرده‌ها را کنار می‌زند و با نگاهی صادقانه و غیر احساسی به نهاد ازدواج در دوران مدرن نظر می‌کند. این کتاب را می توانید با کد تخفیف انتشارات صدرا از این سایت تهیه نمایید.

منبع:
https://www.motekhassesan.com/the-best-books-of-2022/