بسیاری از خانم‌ها ترجیح می‌دهند که همیشه از یک عطر ملایم که لطافت زنانه خاصی را با خود به یدک بکشد، استفاده کنند. حالا اگر این عطر و ادکلن دارای خط بوی مطلوب و بازخورد اجتماعی مناسبی هم باشد، می‌تواند تکمیل‌کننده استایل یک خانم شیک‌پوش باشد. اگر شما هم جزو طرفداران انواع عطر و ادکلن ملایم، لطیف و باکلاس هستید و می‌خواهید بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید، خواندن ادامه این مطلب را به شما توصیه می‌کنیم. برای مشاهده کدتخفیف خرید عطر می توانید به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

 

لانکوم ایدول

لانکوم ایدول یک عطر زنانه فرانسوی و بسیار شیک است که در سال 2019 به بازار عرضه شد و در گروه بویایی چایپر گلی قرار گرفت. اگر می‌خواهید یک عطر زنانه ملایم و ماندگار و البته کم‌ریسک داشته باشید، می‌توانید روی لانکوم ایدول حساب ویژه‌ای باز کنید. این عطر ملایم زنانه می‌تواند هم برای مناسبت‌های رسمی و هم برای استفاده روزانه، مناسب باشد. این ادکلن زنانه تقریبا بازخورد مناسبی در میان تمامی گروه‌های سنی دارد و به طور کلی اگر به عطرهای گل‌فام علاقه دارید، حتما لانکوم ایدول را تجربه کنید. نت آغازین این ادکلن زنانه با ترکیب خنک و ملایم گلابی و ترنج شروع می‌شود. نت میانی از ترکیب رز و یاسمن تشکیل می‌شود تا تعادل دلچسبی بین گرمی نت میانی و خنکی نت آغازین ایجاد شود. در نت پایانی هم رایحه مشک سفید در کنار وانیل نشسته است تا بتواند ماندگاری این عطر را افزایش بدهد. برای خرید این عطر با کد تخفیف بانی مد به سایت تخفیف هات مراجعه فرمایید.

کلوهه لاو استوری

یک عطر زنانه ملایم و ماندگار دیگر از برند فرانسوی کلوهه، با نام «لاو استوری»! لاو استوری، عطری مناسب برای خانم‌های جوان و با روحیه آرام و مهربان است. عطری گل‌فام که لطافت روح زنانه را به تصویر می‌کشد و با خنکای دلچسب خود، وقاری زنانه‌ و رویایی به شما می‌بخشد. این عطر در سال 2014 به بازار آمد و به سرعت مورد استقبال خانم‌های جوان قرار گرفت. لاو استوری، گزینه مناسبی برای استفاده روزانه است و تقریبا هیچ بازخورد منفی‌ای را برای شما در پی نخواهد داشت. تنوع روایح موجود در این عطر زنانه خنک باعث شده است تا بسیاری از خانم‌های سخت‌پسند، توجه ویژه‌ای به آن نشان بدهند. در لاو استوری، ترکیب روایح متنوع، جذاب و دل‌انگیزی همچون ترنج، لیمو ترش، بهارنارنج، گریپ‌فروت، گلابی، رز، شکوفه پرتقال، انگور فرنگی سیاه، هلو، گل استفانوتیس، مشک، نعناع هندی، سدر و چوب کشمیر، شامه‌نوازی می‌کنند.

 

جیورجیو آرمانی اس آی ادو پرفیوم

جیورجیو آرمانی اس آی ادو پرفیوم که به سی ادو پارفوم هم شهرت دارد، عطری ایتالیایی و محصول سال 2013 است. این عطر چایپر میوه‌ای برای خانم‌های بالای 25 سال و مناسبت‌های رسمی، کاملا مناسب است و می‌تواند باعث درخشش شما در مهمانی‌های شبانه یا قرارهای خاص عاشقانه بشود. اگر می‌خواهید اوج جادو و لطافت زنانه این ادکلن را تجربه کنید و بازخورد اجتماعی بسیار خوبی از آن بگیرید، حتما اجازه بدهید که حداقل 30 تا 45 دقیقه روی پوست یا لباس‌تان بماند تا بتواند الماس درخشان رایحه خود را نمایان کند. در نت آغازین این عطر زنانه ملایم و ماندگار، رایحه برگ و جوانه انگور خودنمایی می‌کنند. در نت میانی، رایحه لطیف و شیرین رز در کنار فریزیا نشسته است. نت پایانی هم از ترکیب رایحه وانیل، نعناع هندی، آمبروکسان و روایح چوبی تشکیل شده است تا کلاس و خاص بودن این ادکلن زنانه را حفظ کند.

منبع: https://www.atrafshan.ir/blog/view/293/gentle-feminine-perfume