زمان طلاست و تا وقتی این طلا را از دست ندهید قدر آن را نمی‌دانید. به همین خاطر است که این روزها سفارش آنلاین غذا مورد توجه افراد زیادی در شهرهای مختلف واقع شده است؛ و تمام کسانی که شاغل هستند و وقت کافی برای آماده کردن غذا ندارند، یا افرادی که دلشان یک غذای آماده فوری می‌خواهد این روش را برای تهیه کردن غذاهای جذاب مورد علاقه‌شان انتخاب می‌کنند.

 

سوپر اپلیکیشن اسنپ با هدف آسان شدن سفارش آنلاین غذا برای همه افراد در تمام نقاط کشور آماده شده؛ بنابراین طرفداران غذاهای سنتی به همراه کسانی که به دنبال غذاهای بین‌المللی یا فست فود هستند می‌توانند هر آنچه نیاز دارند را از طریق اسنپ سفارش دهند و به راحتی غذای آماده و گرم مد نظرشان را درب منزل یا محل کارشان تحویل بگیرند. سرویس جدید اسنپ، اسنپ کیچن نام دارد. برای سفارش ارزانتر از این سرویس به سایت تخفیف هات بروید و کد تخفیف اسنپ کیچن را جستجو بفرمایید.

اگر بار اول است که به سراغ اسنپ آمده‌اید و قصد دارید راه و روش چگونگی سفارش آنلاین غذا از اسنپ فود را یاد بگیرید، در اینجا تمام مراحلی که برای سفارش غذا از طریق این اپلیکیشن نیاز دارید را برایتان ارائه کرده‌ایم. با انجام دادن این مراحل می‌توانید سفارش غذا را به صورت آنلاین و فقط از طریق اینترنت انجام دهید.

 

1) سفارش آنلاین غذا با اسنپ و نصب این سوپر اپلیکیشن

برای ثبت سفارش آنلاین غذا با اسنپ لازم است که ابتدا این سوپر اپلیکیشن را روی گوشی تلفن همراهتان نصب کنید. سپس شماره تلفن همراهتان را وارد کرده و کد فعال‌سازی را در قسمت درخواست شده وارد کنید. بعد از این مرحله وارد سوپر اپلیکیشن اسنپ می‌شوید و امکان سفارش آنلاین غذا را خواهید داشت.

2) انتخاب آیکون غذا از بخش پایین سوپر اپ اسنپ

با توجه به اینکه سوپر اپ اسنپ بخش‌های مختلفی دارد، برای سفارش دادن غذا از آن باید ابتدا وارد بخش سفارش غذای آنلاین شوید. در قسمت پایین اپ اسنپ آیکون غذا نمایش داده می‌شود. روی این آیکون ضربه بزنید و وارد بخش سفارش غذا شوید.

3) انتخاب آدرس جهت سفارش غذا از نزدیک‌ترین رستوران

برای اینکه غذای گرم به دستتان برسد و بتوانید از غذایی که به صورت آنلاین سفارش داده‌اید لذت ببرید، باید آدرستان را در بخش سفارش غذا وارد کنید. با وارد کردن آدرس، اسنپ آدرس نزدیک‌ترین رستوران‌ها را به شما نشان می‌دهد و می‌توانید غذاهای مد نظرتان را از رستوران‌های محلی اطرافتان سفارش دهید.

4) انتخاب رستوران برای سفارش غذا

اهل فست فود هستید یا کباب را با هیچ غذایی عوض نمی‌کنید؟ شاید هم جزء طرفداران پرو پا قرص سوشی و پیتزا ایتالیایی هستید و غذاهای بین‌المللی برایتان یک مزه دیگر دارد. هر غذایی که هوس کرده‌اید و همین حالا می‌خواهید را می‌توانید از رستوران‌های متنوعی که در سوپر اپ اسنپ وجود دارد سفارش دهید.

برای ثبت سفارش غذای مورد نظرتان باید در دسته‌بندی رستوران‌های ایرانی، بین‌المللی یا فست فودها را انتخاب کنید، تا فقط رستوران‌های فعال در آن دسته‌بندی برایتان نمایش داده شود.

5) انتخاب غذا از منوی رستوران

بعد از فیلتر شدن رستوران‌های ایرانی، فست فود و...، حالا می‌توانید نام رستوران مورد نظرتان را برای سفارش غذا انتخاب کنید. سپس از منوی رستوران غذا یا غذاهای دلخواهتان را به همراه دسر، سالاد، نوشیدنی و ... انتخاب کرده و سفارشتان را ثبت کنید.

 اگر تعداد نفراتتان زیاد است، این امکان برایتان وجود دارد که چند مدل غذا را با هم از رستوران مد نظرتان سفارش دهید. همچنین می‌توانید از یک غذا چند پرس سفارش دهید تا دوستانتان هم طعم غذاهای دل‌چسب رستوران انتخابی شما را بچشند.

6) تکمیل خرید و پرداخت آنلاین وجه سفارش

بعد از تکمیل شدن سفارش غذاهای مورد علاقه‌تان فقط باید روی دکمه تکمیل خرید ضربه بزنید. بعد از آن لیست مواد غذایی و... که سفارش داده‌اید نمایش داده می‌شود و می‌توانید غذاهای جدیدی به لیستتان اضافه کنید یا غذاهایی که اشتباهی انتخاب شده‌اند را حذف کنید.

اگر سفارش مورد تایید شما است با زدن دکمه ادامه وارد بخش پرداخت می‌شوید. در این مرحله باید هزینه سفارش آنلاین غذا از اسنپ را با کمک کارت‌های بانکی عضو شتاب بپردازید.