x تبلیغات
معرفی انواع برند ها و فروشگاه های اینترنتی

فرادرس، بزرگترین منبع فیلم های آموزشی دانشگاهی و مهندسی

 امروزه دانش آکادمیک و به اصطلاح دانشگاهی در کشورهای در حال توسعه و یا جهان دوم، یک محدودیت برای تربیت دانش آموختگان هر دوره است، زیرا پس از پایان دوره‌های پایه در دانشگاه، فرد دارای زمینه‌ای از علوم پایه است اما نیاز بازار صنعتی در هر زمینه ای مطابق با علم روز پیش می رود. فرادرس یکی از سایت‌های آموزش آنلاین است، که در اکثر دروس دانشگاهی و در طیف وسیعی از رشته ها، آموزش های مجازی را به صورت دوره های و پرداخت هزینه و یا اموزش رایگان به تمامی متقاضیان آموزشی ارائه می دهد. از فرادرس به عنوان یک از قدیمی‌ترین و معتبرترین وب سایت آموزش آنلاین ایرانی با کد تخفیف های ویژه یاد می‌شود.

فرادرس

امکانات سایت فرادرس:

از مهم ترین ویژگی های فرادرس کنترل در کیفیت بالای آموزش های مدرسان، همکاری با بزرگترین و بهترین مختصصین و مدرسین کشور است. همین موارد سبب شده تا این سایت اموزشی در رتبه 5 گوگل بر اساس جستجو کلمه “ سایت آموزش درسی” قرار بگیرد. در ادامه مواردی از امکانات این سایت را بیان خواهیم کرد:

  • دسته بندی موضوعی
  • دسته بندی براساس رشته
  • دسته بندی بر حسب تازه های فردادرس
  • برحسب آموزش های ریگان و پولی
  • برحسب آموزش های پر بازدید
  • برحسب جدید ترین آموزش ها
  • تخفیف های ویژه و بی نظیر

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A7%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86

نحوه استفاده از کد تخفیف دارو کده آنلاین

 در دنیای پر مشغله امروز همه مردم به داروخانه ها حداقل ماهی یک بار به دور از خرید دارو برای سایر محصولات مانند ارایشی و بهداشتی و ... مراجعه می کنند. در خیلی از این شرایط محصولی که به دنبال آن هستیم در یک داروخانه موجود نیست و ناچارا داروخانه های بیشتری را باید بگردیم که کاری دشوار و وقت گیر می باشد. داروخانه آنلاین دارو کده این امکان را برای تمامی مشتریان کشور خود فراهم کرده تا در عرض چند دقیقه و بدون رفتن به داروخانه محصولات مورد نیاز خودشان را با تنوع و قیمت های بسیار زیاد و مناسب مشاهده و سپس اقدام به خرید آن کنند.

در اینجا قصد داریم نحوه استفاده از کد تخفیف دارو کده را برای شما شرح دهیم. برای نحوه استفاده از کد تخفیف دارو کده کافیست به یکی از سایت های اینترنتی که در حوزه ارائه کد تخفیف رایگان و تست شده مانند تخفیف هات فعالیت می کنند مراجعه کنید. همان طور که در عکس پایین نمایان است با وارد شدن به سایت تخفیف هات و نوشتن دارو کده در نوار سرچ آن برند دارو کده سریعا برای شما نمایش داده می شود.

داروکده

 

راهنمای استفاده از کد تخفیف دارو کده برای سفارش محصولات آرایشی و ...

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این سایت مطلع شدن از قیمت های محصولات مد نظرمان است. برای مثال وقتی از قیمت یک محصول مطلع نیستیم با مراجعه به این سایت به راحتی می توانیم قیمت محصول مد نظر خود را مشاهده کنیم و هیچ نگرانی از بابت هزینه نداشته باشیم چرا که تمامی قیمت های محصولات دارو کده کاملا به روز هستند و توسط کارشناسان این سایت روزانه اپدیت می شوند.

پس از کلیک بر روی برند دارو کده که در ابتدا برای شما گفته شد در راهنمای استفاده از کد تخفیف دارو کده با چنین صفحه ای مواجه می شوید. در این صفحه کد تخفیف دارو کده همراه با درصد تخفیف و شرایط استفاده از آن برای شما نمایش داده شده و پس از بررسی روی آن کلیک کنید.

تخفیف داروکده

 

آموزش استفاده از کد هدیه دارو کده برای گرفتن تخفیف

برای آموزش استفاده از کد هدیه دارو کرده و دریافت تخفیف های ویژه کافیست روی آیتم داروکده که توسط مراحل قبل به شما گفته شد کلیک کنید تا به صفحه ای همانند عکس پایین منتقل شوید. همان طور که نمایان است در این صفحه درصد تخفیف و نحوه استفاده از کد تخفیف دارو کده برای شما فراهم شده است. پس از بررسی نحوه استفاده از کد تخفیف داروکده با کلیک گزینه خرید کنید وارد سایت دارو کده خواهید شد. در سایت دارو کده پس از انتخاب محصول مورد نیازتان با وارد کردن کد تخفیف دریافتی خود در بخش کد تخفیف هزینه ای از مبلغ اصلی تان کم خواهد شد و چی از این بهتر؟

 
 
منبع:

معایب فروش مستقیم در اسنپ مارکت

 

  • وجود زمان بندی تحویل محصول در شهرهای بزرگ
  • غافل شدن از تاریخ محصولات
  • محدودیت برای ارسال

 

جهت دریافت جدیدترین  کد تخفیف اکالا و...    به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.


 

? مزایا فروش مستقیم در اسنپ مارکت

  • وجود تخفیف های فوق العاده
  • وجود کدهای تخفیفی جذاب
  • گستردگی فراوان
  • آسودگی در خرید
  • وجود تنوع زیاد
 

? معایب فروش مستقیم در افق کوروش

  • عدم امکان سفارش برخی محصولات مانند بستنی
 

? مزایا فروش مستقیم در افق کوروش

  • پوشش دهی خوب
  • امکان ارسال سریع یک ساعته
  • امکان ارسال زمان بندی شده
  • ارائه تخفیف های ویژه
  • وجود کوپن و کدهای تخفیفی

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%DB%8C%D8%A7-%D8%A7%D9%81%D9%82-%DA%A9%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%9F-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85-%D8%9F

کد تخفیف سوپرمارکت 40 هزارتومانی اسنپ مارکت

 با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 40 هزارتومان تخفیف ویژه برای اولین خرید سوپرمارکتی بالای 120 هزارتومان از فروشگاه اینترنتی اسنپ مارکت بهره مند شوید. لازم به ذکر است این کد تخفیف برای تمام شهر ها به جز تهران قابل استفاده خواهد بود. برای استفاده از این تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید سوپرمارکتی" کلیک نمایید و برای دریافت تخفیف های دیگر اسنپ مارکت به برند اسنپ مارکت مراجعه نمایید.

 

کوپن تخفیف»  BVH16M81L2

اعتبار: فعلا معتبر

جهت دریافت جدیدترین کد تخفیف افق کوروش و...    به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

https://takhfifhot.com/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%B3%D9%88%D9%BE%D8%B1%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA

 

باتری و شارژ سامسونگ جدید a52

 باتری و شارژ یکی از مورد استفاده ترین امکانات در هر تلفن همراهی می باشد که باید دارای کیفیت بالایی باشد به همین دلیل برند سامسونگ از باتری های بسیار قوی در گوشی های خود استفاده کرده اند. برای مثال برند سامسونگ در مدل سامسونگ گلکسی A52s یک باتری 4500 میلی آمپری در بدنه آن که دارای ضخامت ۸.۴ میلی متری و ۱۸۹ گرمی است قرار داده که در استفاده عمومی بسیار مورد قبول و مناسب است. شارژر موجود در جعبه این مدل از گوشی های سامسونگ 15 واتی می باشد. به طور کلی باتری 4500 میلی امپری برای این مدل بسیار خوب است چون ظرفیت مناسبی دارد و در مدت زمان طولانی می تواند شارژ نگه دارد. 

 جهت دریافت جدیدترین کد تخفیف مقداد آی تی و... به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.


.سیستم عامل سامسنوگ A52s 5g

به دنبال دانستن سیستم عامل این مدل از سری گوشی های سامسونگ هستید؟ دوست دارید با یک سیستم عامل اندروید بالا طرف باشید؟ باید بدانید که اندروید سامسونگ A52s با طعم رابط کاربری One UI 3.1 یازده می باشد و می توان گفت این محیط در تمامی گوشی های چند ماه اخیر این برند وجود دارد. ترکیب این محیط کاربری با اندروید 11 دارای تغییرات مثبتی بوده که محیط گوشی های سامسونگ از جمله A52s را جذاب تر کرده است. البته تغییرات در حدی نیستند که بگوییم با یک محیط تازه طرف هستیم و می توان گفت بر پایه همان One UI قدیمی با کمی تغییرات مانند سایز اعلان ها و ... 

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-A52s

کد تخفیف عطر افشان تا 40000 هزار تومان ویژه عطر و ادکلن

 با وارد کردن کد تخفیف از 40000 هزار تومان تخفیف عطر افشان، فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن برای خریدهای بالای 300 هزار تومان بهره‌مند می‌شوید. برای ورود به وبسایت عطرافشان بر روی "خرید کنید" کلیک کنید.

 

کدتخفیف» firstmopon

اعتبار: فعلا معتبر

جهت دریافت جدیدترین کد تخفیف عطر افشان ، کد تخفیف مه استایل و... به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

https://takhfifhot.com/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B9%D8%B7%D8%B1

پرداخت از درگاه های امن

 وقتی دست به خرید اینترنتی از سایت ها و فروشگاه ها می زنید دیگر خبری از دادن پول نقد و کارت کشیدن نیست. بلکه شما باید با داشتن رمز پویا کارت عابر بانک تان مبلغ محصول انتخابی تان را پرداخت کنید که در این بین باید از امن بودن درگاه پرداخت سایت انتخابی مطمعن باشید. شما باید به سراغ فروشگاه ها و سایت های آنلاینی بروید که از درگاه های متصل به بانک های طرف قرارداد استفاده می کنند.

پس در همین ابتدا باید توجه داشته باشید هرگز به فروشگاهی که برای انتقال مبلغ خرید از شماره کارت شخصی استفاده می کند اعتماد نکنید. درگاه های بانکی با استفاده از پروتکل های امن SSL ارتباط شما را با بانک مورد نظر برقرار می کنند. به این ترتیب اگر به نوار آدرس وب سایت بانکی که از طریق فروشگاه به آن متصل شده اید دقت کنید در ابتدای آن باید عبارت https را مشاهده کنید. اگر صفحه بانک مورد نظر دارای عبارت http است هرگز اطلاعات حساب بانکی خود را در آن وارد کنید چون معتبر نیست. با استفاده از کد تخفیف اسنپ شاپ خرید امن و ارزان تری را تجربه کنید.

 

کنترل کامل کالا پس از دریافت

وقتی به همه موارد بیان شده حین خرید اینترنتی دقت کنید نوبت به کنترل کالا پس از دریافت می رسد. شما در این مرحله حتما باید پس از تحویل کالا از پیک آن را چک کنید تا کاملا آکبند و سالم باشد. برای مثال اگر پوشک بچگانه بود باید به رنگ و سایز آن دقت کنید، اگر اقلام مصرفی اشپزخانه بود باید به تاریخ مصرف آن دقت کنید، اگر لوازم برقی بود باید آن را تست کنید و .... در اخر هرگونه مغایرت با آنچه که در سایت ذکر شده بود باید به سراغ عودت کالا و بازگشت وجه بروید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%85%D9%86

نگاهی کوتاه به نقاط قوت و ضعف سامسونگ A52s

 

نقاط قوت این مدل از سامسونگ

  • صفحه نمایش بزرگ به همراه ناچ کوچک
  • دوام باتری فوق ‌العاده
  • بهره‌ مندی از جدید ترین نسخه‌ های اندروید و رابط کاربری One UI
  • دوربین عقب توانمند
  • کیفیت مناسب تصاویر گرفته شده
  • وجود NFC، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، رادیو FM و اسلات مموری کارت microSD

 

جهت دریافت جدیدترین  کد تخفیف مقداد آی تی و... به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.


نقاط ضعف این مدل از سامسونگ

  • عملکرد ضعیف پردازنده
  • کشیدگی محتواهای پخش شده در صفحه نمایش
  • کیفیت تصاویر سلفی می‌ توانست بهتر شود
  • سرعت نسبتا پایین شارژر

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-A52s

بررسی سایر نکات مهم این گوشی میان رده سامسونگ

 اگر سرعت و کیفیت برای شما در اولویت قرار دارد ما این سری از گوشی های سامسونگ گلکسی را به شما پیشنهاد می کنیم چون شما می توانید در عین داشتن کیفیتی فوق العاده بهترین سرعت از اینترنت نصیب تان بشود. همچنین پردازنده این مدل از گوشی های سامسونگ 8 هسته کوالگام اسنپدراگون می باشد که بیشتر از قبل به گوشی های سامسونگ قدرت بخشیده است.

هم اکنون این گوشی با حافظه های 6 و 8 و رم های 128 و 256 در بازار وجود دارد و اماده ارائه خدمت رسانی به شماست. البته اگر نیازمند فضای بیشتری هستید خودتان به صورت جداگانه می توانید از کارت حافظه های microSD که تا 1 ترابایت هم پشتیبانی می‌ کند استفاده کنید. با مراجعه به تخفیف هات انواع کد تخفیف ها از برند ها و فروشگاه های معتبر را به صورت رایگان دریافت کنید.


نگاهی کوتاه به نقاط قوت و ضعف سامسونگ A52s

نقاط قوت این مدل از سامسونگ

  • صفحه نمایش بزرگ به همراه ناچ کوچک
  • دوام باتری فوق ‌العاده
  • بهره‌ مندی از جدید ترین نسخه‌ های اندروید و رابط کاربری One UI
  • دوربین عقب توانمند
  • کیفیت مناسب تصاویر گرفته شده
  • وجود NFC، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، رادیو FM و اسلات مموری کارت microSD

نقاط ضعف این مدل از سامسونگ

  • عملکرد ضعیف پردازنده
  • کشیدگی محتواهای پخش شده در صفحه نمایش
  • کیفیت تصاویر سلفی می‌ توانست بهتر شود
  • سرعت نسبتا پایین شارژر

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-A52s

فروشگاه تمام اینترنتی دارک استور افق کوروش

 فروشگاه زنجیره ای افق کوروش در راستای بهینه سازی خود، افزایش تنوع خدمات به مشتریان و بالا بردن سرعت ارسال سفارش ها دست به راه اندازی اولین فروشگاه تمام اینترنتی یا دارک استور خود زد. در مراسم افتتاحیه دارک استور این فروشگاه اقای حسن صبوری قائم مقام شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش درخواست فروش اینترنتی برای توسعه و مدرن سازی فروشگاه های زنجیره ای خود کرد. این فرد در مراسم افتتاحیه دارک استور فروشگاه های زنجیره ای خود در تلاش است با فروش اینترنتی محصولات فروشگاه های خود سریع تر و با کیفیت تر آن ها را به دست مشتریان برساند.

به طور کلی فروش به صورت اینترنتی هزینه های زیادی دارد و محصول حتما باید کیفیت بالایی داشته باشد اما رئیس فروشگاه های افق کوروش این ریسک را پذیرفت تا در حوزه فروش اینترنتی محصولات سوپرمارکتی تحولی بزرگ ایجاد کند. با وجود فروشگاه تمام اینترنتی دارک استور افق کوروش دیگر لازم نیست برای خرید یک محصول از خانه خارج شوید بلکه با نشستن در خانه هر آن چیزی که نیاز دارید را می توانید سفارش دهید و در زمانی کم درب منزل تحویل بگیرید. این همان چیزی است که رئیس فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش خواهان آن برای هم وطنان عزیز می باشد. شما با دریافت کد تخفیف افق کوروش و سایر فروشگاه ها مانند کد تخفیف ایسام و… می توانید خرید ارزان تر و به صرفه تری را داشته باشید.
 

اکالا ، فروشگاه آنلاین افق کوروش

سیاست فروشگاه های افق کوروش سود کم اما فروش زیاد و با کیفیت می باشد به همین منظور افق کوروش همواره تخفیف های همیشگی هم ارائه کرده است. تمامی کالاهای موجود در فروشگاه آنلاین افق کوروش چه برای مصرف روزانه و هفتگی و چه برای مصرف ماهیانه خانه وار ایرانی هستند و از برند های درجه یک ایرانی تامین شده اند. وقتی از فروشگاه آنلاین افق کوروش یا اکالا یک محصول سفارش دهید خواهید دید که قیمت درج شده روی بسته کالا به قیمتی کمتر و ارزان‌ تر به شما عرضه شده است. 
این مسئله درحالی است که در سایر فروشگاه های اینترنتی یا حتی شعب موجود از فروشگاه های دیگر در سطح شهر چنین ویژگی وجود ندارد. به عبارتی ساده تر امروزه بسیاری از فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه های زنجیره ای قیمتی از محصولات ارائه می دهند که خلاف آنچه بر روی محصول است می باشد. در نتیجه شما با وجود تخفیف باز هم آن طور که باید از خرید خود لذت نخواهید برد اما در فروشگاه اکالا، افق کوروش چنین چیزی نیست و حتی قیمت محصولات کمتر از قیمت درج شده بر روی آن ها می باشد. 


منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%A2%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D9%81%D9%82-%DA%A9%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF

 
صفحه قبل 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 صفحه بعد