x تبلیغات
معرفی انواع برند ها و فروشگاه های اینترنتی

کرم یا محصولات آرایشی لیراک؟

 

درباره ی گروه لوازم آرایشی lierac:

محصولات برند لیراک (Lierac) و کارخانجات آن در سال 1975 تاسیس گردید، این کمپانی فرانسوی با تولید محصولات تخصصی در زمینه اختلالات پوستی و پیری مشهور شده است. خانم ها با افزایش سن و تغییرات هورمونی دچار افتادگی پوست می شوندکه از عوامل موثر در افتادگی پوست می توان به قرار گرفتن در معرض آفتاب در مدت طولانی، عوامل ژنتیک، تغذیه نامناسب، کاهش وزن های سنگین و تغذیه نا مناسب اشاره کرد. حال این شرکت فرانسوی و صاحب نام برای درمان افتادگی پوست از محصولی شگفت انگیز نیز رو نمایی کرده است. این محصول با فرمولاسیون قدرتمند توانسته به محبوبیت بالایی برسد. از دیگر محصولات آرایشی این برند می توان به کرم ضد آفتاب، کرم آرایشی و ... اشاره کرد.

lierac

خصوصیات لوازم آرایشی و کرم های lierac:

هر فرمولاسیونی که توسط لیراک ساخته می شود، بر پایه 3 مفهوم است: اثربخشی، ایمنی، حس گرایی. لیراک با استفاده از مطالعات، آزمایش و تحقیقات این سه مفهوم را همیشه مد نظر داشته است. مردم محصولات لیراک را خریداری می کنند چرا که می دانند هر محصولی که توسط این شرکت ارائه می شود، بر اساس دانش و بهترین فرمول در دنیا ساخته شده است. پوست انسان به دلیل قرار گرفتن در آفتاب و سایر عوامل محیطی،دچار چین و چروک و لک می شود، لیراک با ارائه محصولی جدید توانسته این مشکل را تا حد زیادی برطرف کند. در این محصولات درجه یک غلظت بالایی از نسل جدید هیدروکسی اسیدها به کار رفته است که با مولکول?های طبیعی جهت آزادشدن تدریجی محافظت شده اند.

 لوازم آرایشی

برند آرایشی لیراک، برندی گیاهی:

این برند معروف، تمامی محصولات خود را بر پایه گیاهی تولید می کند تا کمترین آسیب به پوست و مو برسد. در محصولات این برند از گیاهانی مانند گل همیشه بهار، جلبک های دریایی، عصاره ماانار، عصاره جینسینگ، عشقه، بابونه و… استفاده می شود.تمامی این گیاهان به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی تاثیر زیادی در از بین بردن چین و چروک پوست ها دارند. این برند با تولید محصولات پوستی ضد پیری نیز بیشتر از قبل توانست محبوبیت بدست آورد. شما می توانید جدید ترین کد تخفیف ها را برای خرید محصولات آرایشی برند ها معتبر با استفاده از کد تخفیف هایی مانند کد تخفیف خانومی و… را از تخفیف هات دریافت کنید.


منبع»
 

دسته بندی محصولات برند آرایشی نیوآ:

 

  • محصولات پوست صورت:  مانند محصولات مراقبتی( کرم شب، ضد چروک و…) ، محصولات پاکسازی پوست ( ماسک، میسلارواتر و…) و محصولات مراقبتی لب( بالم لب و…)
  • محصولات پوست بدن: انواع کرم و تقویت کننده ها، انواع لوسیون ها و…
  • محصولات سلامتی پوست در مقابل آفتاب: کرم های ضد آفتاب و…
  • محصولات مراقبتی اصلاح اقایان: لوسیون های افتر شیو، خمیر ریش و…

بررسی کلی لوازم آرایشی نیوآ:

آکوا با برخورداری از فرمولاسیون منحصر به فرد و قدرتمند از خشک شدن پوست جلوگیری می کند. AQUA برای جلوگیری از پرتوهای مضر خورشید از فیلتر UV و UVB بهره می برد، همچنین دارای SPF15 برای محافظت صورت در برابر شرایط جوی است. این محصول با خاصیت آبرسانی از خشک شدن پوست جلوگیری می کند، همچنین این کرم از مواد معدنی در فرمولاسیون خود بهره می برد. نیوا انتقال رطوبت به بافت های پوست را با ماده Hydra IQ موجود در ترکیبات انجام می دهد. برای جلوگیری از افتادگی پوست و سفت شدن، از عصاره خیار بهره گرفته شده است. آکوا سنسیشن با انواع پوست سازگاری دارد و ضد حساسیت است. AQUA Sensation با تولید کلاژن در لایه های زیرین پوست، فرآیندگی تولید سلول های تازه را فراهم می کند. این کرم با حجم 50 میلی لیتر در محفظه کاسه ایی از جنس شیشه عرضه می شود. جدید ترین کد تخفیف خانومی را برای خرید محصولات برند نیوآ از تخفیف هات دریافت کنید.

منبع:
 

کارآفرین ایرانی، محمدرضا فرحی بنیان گذار بیمه بازار

 برای همه ما پیش آمده است که برای جبران خسارت امور بسیاری، به بیمه ها مراجعه کرده ایم و گاها با صرف زمان زیاد و انواع کاغذ بازی ها ، به نتیجه نرسیدیم. امروزه بستر های آنلاین برای بیمه ها نیز به وجود آمده اند تا کار ما را برای استفاده از خدمات بیمه راحت تر کنند. بستر هایی مانند بیمه بازار که مزایای زیادی را برای افراد به همراه دارند. استفاده از خدمات آنلاین بیمه ها سبب صرفه جویی زمان زیادی می شود و از طرف دیگر نیز زودتر به نتیجه دلخواه خود می رسیم. در این مطلب درمورد بنیان گذار بیمه بازار و معرفی خدمات این بیمه آنلاین با کد تخفیف های آن صحبت می کنیم؛

محمدرضا فرحی کیست؟ درمورد بنیانگذار بیمه بازار

محمدرضا فرحی موسس و بنیانگذار بیمه بازار و کارآفرین ایرانی است. آقای فرحی از چهره های شناخته شده در اکوسیستم استارتاپی و کارآفرینی ایران است. محمد رضا فرحی فارغ التحصیل رشته ی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف است. او کارشناس ارشد اقتصاد از دانشگاه فرانسه، کارشناس ارشد فایننس از دانشگاه بارسلونای اسپانیا و دکترای اقتصاد و فایننس از دانشگاه اسپانیا است.

محمدرضا فرحی تجربه ی مشاوره به معاون وزیر مسکن و شهرسازی را دارا است. او سال ها مشاور رئیس هیأت مدیره ی شرکت بیمه البرز بوده است و در حال حاضر مدیر عامل و بنیان گذار استارتاپ بیمه بازار می باشد. محمد رضا فرحی عضو هیأت مدیره ی شرکت مدیریت سرمایه ی آریانا نیز می باشد و کتابی با عنوان ارزش گذاری استارتاپ ها تالیف کرده است.

آقای محمد رضا فرحی علاوه بر اینکه بنیان گذار بیمه بازار است، هم بنیان گذار آکادمی چرخ نیز می باشد. از این رو جناب فرحی از کار آفرینان ایرانی به شمار می رود.

بیمه بازار چیست؟

بعد از پاسخ به سوال “محمدرضا فرحی کیست؟” به معرفی بیمه بازار می پردازیم، این استارتاپ سامانه ای برای مقایسه، مشاوره و خرید آنلاین بیمه است. در وب سایت این سامانه کاربران می توانند:

  1. قیمت انواع بیمه ها را از همه ی شرکت های بیمه استعلام بگیرند.
  2. شرایط و پوشش ها را با یکدیگر مقایسه کنند.
  3. بیمه خود را به صورت آنلاین خریداری کنند.

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%A8%DB%8C%D9%85%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B113980420

باسلام؛ بازار آنلاین برای کسب و کار های محلی و خانگی

 محمدرضا آقایا بنیانگذار باسلام و یک کارآفرین ایرانی استارتاپی است که به واسطه ی باسلام فرصت های شغلی زیادی را در ایران برای تعدادی از افراد فراهم کرده است. باسلام شبکه ی اجتماعی و بازاری آنلاین برای کسب و کارهای محلی و خانگی است که این امکان را برای کاربران به وجود می آورد تا محصولات خود را به گونه ای سازمان یافته در بستر اینترنت به فروش برسانند. در این سامانه بخشی از کاربران که فروشندگان محصولات هستند غرفه های مجازی اختصاصی دارند و آن ها را مدیریت می کنند. با سلام در حال حاضر دارای دو دفتردر استان قم و استان تهران است و بنیانگذار باسلام در تلاش است تا این استارتاپ را بزرگ تر کند.

محمدرضا آقایا

باسلام چگونه ایجاد شده است؟

به گفته اقای محمد رضا اقایا از چالش های کشور ما وجود واسطه گرایان میان کشاورزان و تولید کنندگان و بازار است. مشتریان به محصول ارگانیک و اصل که تولید کننده آن مشخص باشند دسترسی ندارند. با این حساب ایجاد بستری برای اتصال مستقیم تولید کننده ها و مشتریان نیاز امروزه کشور ما بود. با سلام در این مسیر موانع و چالش های زیادی را داشته است که با کمک دیگر بنیان گزاران باسلام اقای آقایان یاسر محدثی، مسعود توکلی‌زاده، سجاد عساکره، احمد عادلی و علی‌محمد قاسمی توانستیم با موفقیت با سلامی که امروز می بینیم را داشته باشیم.

 

جهت دریافت جدیدترین کد تخفیف باسلام و...   به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.


منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85

خرید هاست ارزان با کیفیت [ایران سرور و ...]

 در این مقاله قصد داریم شما را با خرید انواع هاست ارزان مانند خرید هاست لینوکسی ارزان، خرید هاست ارزان وردپرس، خرید هاست ارزان سی پنل و ... آشنا خواهیم کرد. همچنین راه های دریافت کد تخفیف ویژه برای خرید انواع هاست را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

خرید هاست ارزان امری ضروری برای راه اندازی وب‌سایت:

با گسترش و پیشرفت روز افزون اطلاعات و داده ها در زمینه های مختلف فناوری، پزشکی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... و وابستگی آنها به انتشار در سطح اینترنت، ایجاد یک وب سایت، به منظور بارگذاری مطالب مشخص برای قشری خاص از جامعه امری بدیهی است. اما قبل از ایجاد یک بستر برای به نمایش گذاشتن حجم عظیمی از داده ها، نیاز به پشتیبانی و کشش قدرتمند توسط شبکه اینترنت برای پایداری یک وبسایت امری غیر قابل چشم‌پوشی است. اگر وب‌سایت مورد نظر ما توانایی و گنجایش اطلاعات و فایل هایی که در آن قرار می دهیم را نداشته باشد و یا پس از مدتی به این دلیل دچار مشکل شود تبعات آن هزینه های جانبی و قابل توجه ای را برای صاحبان به همراه دارد. هاست، پس از انتخاب دامنه و طراحی وب‌سایت از مهمترین بخش های راه اندازی یک سایت مناسب خواهد بود.

 

هاست و میزبانی وب را بیشتر بشناسید:

پس از انتخاب دامنه و ارسال درخواست آن به یکی از مراکز اختصاص دامنه یا آدرس وب سایت، وب سایت طراحی شده شما، نیاز دارد بستری از نظر فضای ذخیره سازی و پردازش اطلاعات در اینترنت را به خود اختصاص دهد تا اپراتور وب‌سایت موضوعات مرتبط با عنوان وب را در آن بارگذاری کرده و گسترش دهد. این محل پردازش و ذخیره سازی داده ها در سروری است که شبکه به صاحب سایت اختصاص میدهد. روزانه بی شمار هاست به کابران اینترنتی فروخته می شود. اما چه هاست شما از نوع هاستینگ ویندوز باشد و چه از نوع لینوکس، خدمات میزبانی سرور و امنیت آن در کنار هزینه ای به صرفه از مهمترین مواردی است که باید با آن توجه کرد. خرید هاست ارزان در حالی که ویژگی امنیت اطلاعات و پهنای باند مناسب تبادلات داده را به خوبی پشتیبانی کند از نکاتی است که همه ی طراحان به آن توجه دارند.

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86

عناصر اصلی فنگ شویی در دکوراسیون منزل

 استفاده از عناصر اصلی مانند: آب، چوب، آتش و غیره باعث هماهنگی انرژی در فضای کل خانه می شود. به عنوان مثال عنصر چوب برای ثروت می باشد که در قسمت جنوبی خانه استفاده می شود و برای سلامتی و بهبود از عنصر گیاه در قسمت شرقی خانه استفاده شود.

دکوراسیون داخلی منزل

مهمترین نکته در طراحی اتاق نشیمن راحتی و آرامش است. طبق نظریه دکوراسیون داخلی منزل فنگ شویی وسایل باید به گونه ایی باشد تا انرژی راحت انتقال پیدا کند. بر این اساس مبلمان را نباید پشت به درب ورودی قرار داد و قرار گیری به گونه ایی نباشد که افراد برای صحبت با یکدیگر دچار مشکل شوند. پرهیز از قرار دادن گیاهان بلند و نوک تیز بین میلمان و استفاده نکردن از میز های زیاد که رفت آمد را مختل کند. استفاده از تابلوهای کشور هایی که آرزوی سفر به آنجا رادارید. مبلمان را موازی با دیوار قرار دهید و از قرار دادن کاناپه جلوی پنجره بپرهیزید. شما می توانید جدید ترین کد تخفیف ویترینی شو را از تخفیف هات دریافت کنید.

 

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب اهمیت فوق العاده ای دارد، زمانی که شما بعد از یک روز کاری به منزل برمی گردید نیاز به یک محیط امن و بدون استرس دارید. اتاق خواب فضایی برای استراحت می باشد که نباید در آن تابلوهای بزرگ و شلوغ قرار بگیرد، درب اتاق خواب و حمام نباید در یک زاویه روبه رو قراربگیرد. مرکز خانه قلب خانه است و اتاق خواب نباید در آن قرار گیرد. لباس ها را زمان رسیدن به منزل در کمد و به دور از چشمتان قرار دهید.

 

دکوراسیون آشپزخانه

مهمترین بخش در دکوراسیون آشپزخانه فنگ شویی منزل دکوراسیون آشپزخانه می باشد که رابطه مستقیم با سلامت و رفاه شما دارد. روح شما عمیقا به آشپزخانه متصل است و زمانیکه از اشکال و طرح هایی استفاده می کنید که به شما انرژی مثبت و حال خوب نمی دهد به سرعت آن را عوض کنید. اجاق گار عنصر آتش در دکوراسیون آشپزخانه فنگ شویی، باید در محلی قرار بگیرد که سازگار با آن باشد. استفاده از رنگ هایی که باعث زیاد شدن انرژی شما می شود و قرار نگرفتن سینک و اجاق گاز کنار یکدیگر بسیار مهم می باشد. طبق نظریه معماری جهانی، اجاق گاز، سینک و یخچال به صورت سه راس مثلث قرار بگیرند.

مدرن

انواع سبک های دکوراسیون داخلی

در این بخش به معرفی انواع سبک هایی که شما می توانید لوازم خانه و دکوراسیون منزل خود را طبق آن ها چیدمان کنید، می پردازیم:

  • سبک مدرن: اولین و مهم ترین ویژگی این سبک سادگی است.
  • سبک مینیمال: این سبک از محبوب ترین سبک ها است و تقریبا همانند سبک مدرن و ساده تر از آن است. استفاده از رنگ های خنثی مهم ترین ویژگی این سبک است.
  • سبک صنعتی: دکوراسیون این سبک الهام گرفته شده از قرن 17 اروپا و دوران انقلاب صنعتی اروپا است. از ویژگی های بارز این سبک استفاده از مبلمان چرم و اجر ها است.
  • و…

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%AF%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-139801029

نقش انواع کاکتوس در جذب امواج مضر چیست؟

 تحقیقات انجام شده نشان میدهد که این گل خاصیت منحصر به فردی در جذب امواج الکترومغناطیسی دارد. به طور کلی هر جسمی تا حدی میتواند مهارکننده اشعه الکترومغناطیس باشد و از نظر علمی، آب و بافتهای زنده بهتر این کار را انجام میدهند. هر چه بافت گیاه فربه تر و آبدارتر باشد جذب این امواج بهتر انجام می شود و به همین دلیل است که کاکتوس بهترین گیاه برای جذب امواج مضر می باشد. جدید ترین کد تخفیف ها برای خرید گیاهات تزئینی و… را از تخفیف هات دریافت کنید.

گل کاکتوس خانگی

سلامتی بیشتر با گل و میوه کاکتوس !

طی یک مطالعه ی سراسری مشخص شد که انواع کاکتوس ها و گیاهان گلخانه ای که تحت تاثیر امواج وای فای هستند رشد کمتری نسبت به سایر گیاهان دارند. نتایج این تحقیقات باعث شد که نگاه ویژه ای به گل کاکتوس و خاصیت جذب امواج آن بشود.تیغ های سطح کاکتوس همانند یک آنتن قوی امواج مضر را جذب میکند و امروزه محققان با ایده ی کاشت کاکتوس برای جذب تشعشعات در کنار مناطقی که سطح امواج الکترومغناطیس بالا دارند، در تلاشند که سلامت محیطی بهتری برای افراد بوجود بیاورند.

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%DA%A9%D8%AA%D9%88%D8%B3

با سلام، بازار کسب و کارهای خانگی و محلی:

 عصر حاضر همه چیز را در قالب یک گوشی هوشمند دم دست ما مهیا کرده است. فرقی نمی کند که بخواهید با دوستتان آن طرف دنیا صحبت کنید، پیگیر اخبار باشید، بلیط یا اقامتگاه رزرو کنید یا بخواهید همانطور که روی مبل گرم و نرم تان نشسته اید از چند شنبه بازار سایت با سلام خرید کنید. در بستر اینترنت خدمات متنوع بسیار زیادی جای داده شده اند و basalam یکی از کاربردی ترین آن ها است. در یک مفهوم کلی باسلام یک بازار آنلاین است که در آن هر کسی می تواند اجناسش را بفروشید و یا اجناس دیگران را با کد تخفیف با سلام بخرد.

همانطور که گفتیم basalam شبکه ی اجتماعی برای کسب و کارهای خانگی و محلی است. در واقع این سامانه پلتفرم خرید از تولید کنندگان محصولات ایرانی است. هر یک از تولید کنندگانی که از کاربران با سلام هستند می توانند در این پلتفرم غرفه ی رایگان بسازند و محصولات خود را به فروش برسانند. کاربران دیگر با سلام نیز می توانند محصولاتی شامل خوراکی های محلی، صنایع دستی و ... را از تولید کنندگان ایرانی خریداری کنند.

 

ویژگی های یک غرفه خوب در باسلام

افراد فروشنده، محصولات خود را در غرفه خود در باسلام ارائه می کنند، اما یک غرفه خوب چه غرفه ای است؟ 

  • شما باید مشتریان را ترغیب به خرید محصولات غرفه خود کنید. می توانید با نوشتن داستان کسب و کاراتان در غرفه خود شروع کنید.
  • سعی طیف محصولاتی که ارائه می دهید زیاد و متنوع باشد و مشتری با ورود به غرفه شما دست خالی برنگردد.
  • اولین چیزی که مشتری از محصولات شما میبیند، تصویر آن است. پس از تصاویر زیبا و با کیفیت استفاده کنید.
  • و…

 

دسته بندی بازارچه های فروشگاه اینترنتی باسلام:

فروشگاه اینترنتی باسلام تمام سعی خودش را برای ارائه دسته بندی های متنوع به مشتریان می کند. با سلام تا کنون بیش از 33 هزار محصول مختلف را در این دسته بندی ها گنجانده است و موفق شده به یکی از بازار های پر مخاطب اینترنتی ایران تبدیل شود. استفاده از کد تخفیف basalam در راستای تسهیل قیمت سبد خرید، یک گام موثر برای بهبود تجربه مشتریان از خرید سایت با سلام است.

دسته بندی بازارچه های مختلف basalam شامل موارد زیر می باشد:

  • مواد غذایی
  • عطاری
  • آرایشی و بهداشتی
  • صنایع دستی
  • پوشاک
  • محصولات فرهنگی
  • لوازم خانگی
 

نحوه خرید و ورود به سایت باسلام

شما به دنبال هر محصولی که باشید در سایت اینترنتی باسلام پیدا خواهید کرد حتی محصولاتی که در کمتر سایت های اینترنتی دیده می شوند با قیمت های مناسب در باسلام وجود دارد. در اصل شما با خرید از این فروشگاه انلاین مستقیما با فروشنده اصلی یا تولید کننده در ارتباط خواهید بود و از این رو هیچ نگرانی از کیفیت محصول مد نظرتان نداشته باشید. بسیاری از محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی باسلام حال و هوای محلی و خودمانی دارند که به محض وارد شدن به سایت این فروشگاه منظور ما را کامل درک خواهید کرد. از طرفی دیگر باید گفت که فروشگاه انلاین باسلام از غرفه های جذاب و متنوعی تشکیل شده که توسط خود فروشندگان یا تولید کنندگان مدیریت و اداره می شوند.

پس از کمی صحبت در مورد ویژگی ها و حال و هوای محصولات فروشگاه آنلاین باسلام نوبت به اشنایی نحوه خرید از باسلام می رسد. برای ورود به سایت باسلام کافیست فروشگاه باسلام را در گوگل سرچ کنید. به محض وارد شدن در این سایت عاشق حال و هوای این سایت می شوید که در سایت های دیگر وجود نخواهد داشت. در نحوه خرید از باسلام کافیست سری به تب های این فروشگاه اینترنتی بزنیم. همان طور که در عکس پایین مشاهده می کنید تمامی محصولات باسلام از محلی و سنتی گرفته تا صنعتی در تب های مواد غذایی, مد و پوشاک, خانه و اشپزخانه, عطاری, ارایشی و بهداشتی, فرهنگی, ورزش و سفر و ... جای داده شده است. برای اشنایی بیشتر نحوه خرید از باسلام کافیست روی هر کدام از این تب ها کلیک کنید تا شاهد دسته بندی های جذاب این سایت باشید. شما می توانید با مراجعه به تخفیف هات جدید ترین کد تخفیف های فروشگاه های آنلاین مانند کد تخفیف اسنپ مارکت و… را دریافت کنید.

منبع:

کد تخفیف ساز باز تا 100% ویژه راهنمای خرید

 بدون وارد کردن کد تخفیف از قسمت مقالات سایت، راهنمای خرید ساز را به صورت رایگان مطالعه کنید. برای دسترسی به سایت می بایست بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

 

کد تخفیف»  پینشهاد تخفیفی

اعتبار: فعلا معتبر

جهت دریافت جدیدترین   کد تخفیف سازباز و...   به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

https://takhfifhot.com/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%A7%D8%B2

فروشگاه زنجیره ای افق کوروش

 فروشگاه زنجیره ای افق کوروش یکی از بهترین و موفق ترین فروشگاه های زنجیره ای در ایران می باشد که سال تاسیس آن به 88 بر می گردد. این فروشگاه فوق العاده از همان ابتدای تاسیس خود به فکر عرضه محصولات با تخفیف و با کیفیت بوده تا بهترین ها نصیب شهروندان عزیز شود.

 

جهت دریافت جدیدترین کد تخفیف اکالا و...   به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.


سرمایه گذار اصلی این فروشگاه زنجیره ای گروه صنعتی گلرنگ می باشد که توانسته تا به امروز دو هزار شعبه در سر تا سر ایران داشته باشد. همچنین این فروشگاه زنجیره ای فوق العاده توانسته با ارائه بهترین ها یکی از مراکز اصلی فروش محصولات این شرکت باشد.

افق کوروش

آشنایی با تاریخچه ی فروشگاه زنجیره ای افق کوروش

تاریخ اولین و ابتدایی ترین فروشگاه زنجیره ای در ایران به سال 1330 یا 1340 بر می گردد. این فروشگاه زنجیره ای نیز اولین فروشگاه زنجیره ای در ایران بود که در زمانی کوتاه معروف شد. پس از انقلاب روند رو به رشد این فروشگاه فوق العاده کمی متوقف شد و می توان گفت رو به ورشکستگی پیش رفت.
اما در سال 1370 و 1380 این فروشگاه زنجیره ای اقدام به جذب سرمایه از شرکت گلرنگ کرد. این شرکت پس از سرمایه گذاری بر روی این فروشگاه زنجیره ای شعب های مختلفی در تمامی سطح شهر تهران و به مرور سایر شهر ها راه اندازی کرد تا تمامی مردم از محصولات این فروشگاه به خوبی بتوانند استفاده کنند.

لیست شعب افق کوروش

فروشگاه زنجیره ای افق کوروش که ابتدا تنها یک فروشگاه در تهران بود امروزه دارای شعب های بسیاری در بسیاری از شهر تست. تا به امروز فروشگاه زنجیره ای افق کوروش دارای 1112 شعبه در 250 شهر ایران می باشد. بنابراین می توان گفت فروشگاه ‌های افق کوروش در ۶۰ درصد از شهر های ایران وجود دارد و درحال خدمات رسانی به هم وطنان عزیز است. به همین منظور ما در ادامه چند مورد از شعب مختلف افق کوروش را برایتان مطرح کرده ایم تا در ذهن خود لیستی از شعب افق کوروش داشته باشید. لیست شعب افق کوروش عبارت است از :

  • تهرانسر – شاهد غربي‎ - تهرانسر - بلوار نیلوفر (شاهد) - انتهای غربی بلوار - پلاک ۱۴۹‎
  • تهرانسر – تهرانسر - بلوار نیلوفر شرقی - پلاک ۳۲‎‎
  • تهرانسر – انتهای بلوار لاله - روبروی خانه سالمندان ابن سینا
  • شهرک راه آهن‎ – نبش بلوار گلها و یاس - پلاک ۳‎
  • شهرک آزادی – بلوار شیشه مینا - شهرک آزادی - بلوار امام خمینی - جنب ایستگاه اتوبوس‎‎
  • شهرک نفت‎ – انتهای اشرفی اصفهانی - شهرک نفت - خیابان نفت - نبش کوچه دهم‎
  • سعادت آباد‎ – سرو غربی - ۲۰ متری آسمان - آسمان ۴ شرقی‎‎
  • شهران‎ – فلکه دوم - کوچه عسگری - کوچه قشلاقی‎
  • استاندارد‎ – بزرگراه سردار جنگل - خیابان بهار غربی - ضلع شمال غربی - تقاطع خیابان راضی و یاس – پلاک ۸‎‎
  • جنت آباد – بلوار بعثت - ۱۶ متری اول جنوبی - پلاک ۳۲‎
  • بلوار عدل‎ – اشرفی اصفهانی - خیابان ۳۵ متری گلستان – بعد از بلوار عدل گلستان یکم - پلاک ۱۴‎‎
  • پيامبر – حكيم‎ - اتوبان حکیم (شرق به غرب) نرسیده به ستاری - خیابان پیامبر مرکزی - کوچه مطهری‎
  • ورزی – فردوس غرب - ورزی جنوبی - نبش کوچه ۱۵ غربی - پلاک ۲۶‎
  • بهنام‎ – خیابان آیت اله کاشانی - خیابان بهنام - نبش چهار ره فهیمی - روبروی دانشگاه علمی کاربردی‎
  • مرزداران‎ – ژاندارمری - خیابان ایثار - خیابان مالک - پلاک ۱‎
  • گيشا‎ – كوی نصر(گيشا) - خيابان هفدهم - نبش كوچه صائمي‎
  • حبیب الهی‎ – خیابان ستارخان - خیابان حبیب الهی - نبش کوچه دهم (فلاحت پور) - پلاک ۴۸‎
  • کوکب‎ – ستارخان - خیابان کوکب - نبش کوچه سروناز‎‎
  • بهبودی – خيابان آزادی - خيابان بهبودی - نرسيده به نصرت - جنب بانک سپه‎‎
  • آزادی – خيابان آزادی - خيابان شهيدان – رو به روی مترو حبيب الهي‎
  • خوش‎ – خيابان هاشمی - بين خوش و قصرالدشت - پلاک ۲۲۴‎
  • کميل‎‎ – بزرگراه نواب - انتهای خیابان کمیل - نبش خرمشهر شمالی‎
  • سليمانی – خيابان قزوين - خيابان شهيد ابراهيم حسيني - خيابان غفوری - پلاک ۱۲۷‎‎
  • مهرآباد‎ – مهرآباد جنوبی - ۲۰ متری شمشیری - خیابان شهید ملکی - نبش تفرش‎‎
  • محمدباقر‎ – مهرآباد - خیابان امام محمد باقر - روبروی دانشگاه هوایی‎
  • الغدير‎ – یافت آباد - الغدیر شمالی - بعد از چهار راه قهوه خانه - نبش کوچه وقاری‎‎
  • فرهنگ‎ – خیابان وحدت اسلامی - نبش خیابان فرهنگ - پلاک ۱۰۳۴‎
  • جهان آرا‎ – یوسف آباد - خیابان جهان آرا - نبش خیابان ۳۸‎
  • ماهان – خاني آباد‎ - شهرک شریعتی - خیابان ماهان - جنب بستنی حاجی بابا‎‎
  • بهمنيار‎ – نازی اباد - خيابان بهمن يار - نبش خيابان عباسي - پلاک ۲۷۰‎
  • بازار دوم‎ – نازی آباد - خیابان مدائن - نرسیده به چهار راه دخانیات - پلاک ۴۶۶‎‎
  • زمزم‎ – خیابان شهید چراغی - خیابان زمزم (شهید غلامرضایی) - روبروی پمپ بنزین‎‎
  • جواديه‎ – جوادیه - بیست متری جوادیه - نبش کوچه عباس اوغلی‎

 

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%A2%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D9%81%D9%82-%DA%A9%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF

صفحه قبل 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 صفحه بعد