x تبلیغات
معرفی انواع برند ها و فروشگاه های اینترنتی

راهنمای خرید از اسنپ اکسپرس به همراه کدتخفیف

اینترنت همه ی کار هایی که قبل از آن سخت و زمان بر بودند را راحت تر و سریع تر کرده است. قبل از گسترش اینترنت به شکل امروزی و دسترسی عموم مردم در همه جا به اینترنت، اگر میخواستید سفارش هایی مثل غذا و خرید های سوپر مارکتی را انجام دهید، باید از تلفن استفاده می کردید. تماس تلفنی احتمال خطا در سفارش شما را بالا میبرد. از طرفی هم ممکن بود رستوران یا فروشگاه مد نظرتان اصلا دلیوری نداشته باشد. اسنپ اما برای رفع این مشکلات با کمک اینترنت چاره ای اندیشید. اسنپ فود به همراه اسنپ اکسپرس نتیجه تلاش اسنپ برای حلاین مشکل بود. در این مطلب چگونگی استفاده از این سرویس ها و دریافت کد تخفیف اسنپ اکسپرس آن ها را برایتان آورده ایم.


راهنمای خرید از اسنپ اکسپرس

همه ی رستوران های موجود در اسنپ فود از اکسپرس استفاده نمی کنند. شما با طی کردن مسیری که در ادامه گفته می شود، می توانید از سرویس اکسپرس بهره مند شوید. 
در قدم اول به اسنپ فود بروید. بر روی کادر “ابتدا آدرستان را انتخاب کنید”، کلیک کنید. در این مرحله باید آدرستان را انتخاب کنید. برای مشخص کردن مکان مدنظر به کمک نقشه اقدام کنید و بر روی دکمه تایید کلیک کنید.
بعد از مشخص کردن محدوده مدنظرتان، وارد صفحه ی جدیدی خواهید شد که در آن صفحه رستوران ها و فروشگاه های اطراف نمایش داده می شوند. به کمک دسته بندی ها و جست و جو می توانید گزینه مناسبتان را پیدا کنید. 

قبل از انتخاب گزینه مناسب در نتایج بدست آمده از گشتن شما در اپلیکیشن اسنپ فود، لازم است بدانید که اگر می خواهید فروشگاهی را انتخاب کنید که سرویس اکسپرس داشته باشید، باید به نکته ای توجه کنید. آن هم این است که رستوران مد نظر باید علامت اکسپرس داشته باشد. به کمک فیلتر های اپلیکیشن هم میتوانید فقط رستوران هایی که دارای ارسال اکسپرس هستند را در جست و جو مشاهده کنید.
بعد از آن هم میتوانید با کلیک بر روی اسم یا عکس هر رستوران وارد صفحه آن شوید و سفارش را شروع کنید.

شما در صفحه ی هر رستوران میتوانید اطلاعاتی مثل ساعت کاری، شیوه پرداخت، آدرس و شماره تماس و نظرات مردمی و امتیاز رستوران را مشاهده کنید. این اطلاعات کمک میکند تا رستوران بهتری را انتخاب کنید. در صفحه ی رستوران هم میتوانید به کمک فیلتر ها به دنبال غذا و سفارش مورد نظرتان بگردید و یا به ترتیب تمام آیتم های منو را مشاهده کنید. 
هر آیتمی که احساس کردید می خواهید اطلاعات بیشتری درباره آن داشته باشید را با کلیک بر روی اسم و عکس آن باز کنید. حالا عکس های بیشتری ببینید و با کمک نظرات، بیشتر درباره آن اطلاعات داشته باشید و تصمیم بگیرید. 
بعد از انتخاب آیتم های مدنظرتان برای سفارش دادن هر کدام باید بر روی گزینه ی افزودن کلیک کنید. اگر غذای مد نظرتان امکانات اضافه یا انتخابی داشته باشد، بعد از کلیک کردن دکمه افزودن کادر جدیدی باز میشود و شما باید گزینه ها را انتخاب کنید تا سفارشتان دقیق تر حاضر شود. بعد از تکمیل سبد خرید باید به مراحل بعدی بروید.

 

منبع:
https://mag.takhfifhot.com/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%D8%B3
 

چه جوری کد تخفیف طاقچه بگیریم؟

 اگر شما هم حوصله و زمان کافی برای پیدا کردن کد تخفیف طاقچه را ندارید و به این فکر می کنید که از یه راه دیگه چه جوری کد تخفیف طاقچه بگیریم؟ باید گفت که با وارد شدن به سایت تخفیف هات و کلیک بر روی تب خدمات اینترنتی می توانید وارد صفحه کتاب و نشریه شوید. آسون ترین راه برای کسانی که مشغول هستند و فکر چه جوری کد تخفیف طاقچه بگیریم نگرانشان کرده توسط عکس پایین می باشد. در ادامه راه های دیگری برای دریافت کد تخفیف طاقچه به شما می گوییم.


 

دریافت کد تخفیف طاقچه در کوتاه ترین زمان

در اتوبوس یا مترو هستید و به این فکر می کنید که کد تخفیف طاقچه را چه جوری در کوتاه ترین و سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید؟ برای دریافت کد تخفیف طاقچه توسط کادر قرمز رنگ بالا وارد این صفحه شوید. در این صفحه به جای اینکه چند دقیقه به دنبال کد تخفیف طاقچه بگردید در قسمت سمت راست فیلتر این سایت را روی طاقچه قرار دهید تا فقط کد های تخفیف طاقچه برای شما نمایش داده شود.


 

چگونه بهترین سایت های خرید آنلاین کتاب را شناسایی کنیم؟

در بالا چندین روش دریافت کد تخفیف را به شما آموزش دادیم. در پایان قصد داریم به این نکته مهم شناسایی سایت های معتبر برای خرید کتاب بپردازیم. برای خرید آنلاین کتاب شما باید به مواردی که در ادامه ذکر می کنیم توجه داشته باشید:

  • سایت خوب برای خرید آنلاین کتاب دارای دسته بندی های مختلف و استاندارد برای دسترسی آن به کتاب ها است.
  • دارای نشان اعتماد الکترونیکی است.
  • اطلاعات کافی درمورد کتاب را در اختیار خریدار قرار می دهد.
  • و….

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%B7%D8%A7%D9%82%DA%86%D9%87

بررسی اپلیکیشن و سایت ایسام و دیجی کالا

 

 اپلیکیشن و سایت ایسام

سایت ایسام یک سیستم خدمات خرید، فروش و مزایده به صورت کاملا اینترنتی است که این امکان را به شما می دهد علاوه بر خرید محصولات مورد نیاز بتوانید محصولاتی که در اختیار دارید را هم به فروش برسانید. این سایت برای خود یک اپلیکیشن هم دارد که امکانات آن هم از طریق سایت و هم از طریق اپلیکیشن قابل دسترس است. اپلیکیشن این سایت تنها 9 مگابایت حجم دارد بنابراین از فضای اشغال شده گوشی تان هم نگران نباشید. از طرفی چه خریدار باشید و چه فروشنده می توانید در این اپلیکیشن همانند سایت ایسام کالای خود را بفروشید یا بخرید.

 اپلیکیشن و سایت دیجی کالا

این استارتاپ جذاب و معروف ایرانی هم دارای اپلیکیشنی برای راحتی کاربران و مشتریان خود می باشد که شما با نصب آن همانند سایت می توانید بهترین خدمات را دریافت کنید. خیلی از افراد فکر می کنند خدمات موجود در یک سایت در اپلیکیشن آن وجود ندارد یا کمتر است درحالی که اینطور نیست و تمامی خدمات ارائه شده در سایت دیجی کالا در اپلیکیشن آن در دسترس است. کافیست اپلیکیشن این سایت اینترنتی را در تلفن همراه خود نصب کنید تا متوجه تمامی گفته های ما شوید.

خرید انلاین

پشتیبانی در ایسام و دیجی کالا

خرید اینترنتی یکی از لذت بخش ترین و دل انگیز ترین کارها می باشد چون شما با نشستن بر روی مبل خانه تان می توانید هر آن چیزی که نیاز دارید پیدا کنید و خریداری نمایید. تا به اینجا با دو نمونه از سایت های خوب و معروف ایرانی آشنا شدید تا هر چیزی که نیاز دارید را درون آن ها پیدا کنید. بررسی های زیادی هم در خصوص این دو سایت انجام دادیم اما به قول معروف از هر چه بگذریم سخن دوست خوش تر است و این سخن دوست پشتیبانی ایسام و دیجی کالا می باشد.

به عبارتی ساده تر می خواهیم در این بخش نگاهی به پشتیبانی سایت ایسام و دیجی کالا بیندازیم تا ببینیم در صورت هر گونه مشکل راه ارتباطی با آن ها خواهیم داشت یا خیر. خب خبر خوش این است که هر دو سایت دارای ایمیل و شماره همراه هایی برای در میان گذاشتن مشکلات دارند تا کارشناسان شان در سریع ترین زمان ممکن آن ها را حل کنند. اما کمی پشتیبان سایت دیجی کالا امروزه ضعیف شده و بلعکس آن سیستم پشتیبان گیری ایسام روز به روز در حال بهتر شدن است.

  • پیگیری و ارسال کالا در سایت ایسام طی کمترین زمان ممکن اتفاق می افتد و تسویه حساب با فروشندگان هم در کمتر از 48 ساعت است. جهت رفع هر مشکل و ایرادی سیستم پشتیبانی به صورت 24 ساعته در دسترس است و شما با شماره گیری شماره 02128102 از ساعت 9 صبح تا 5 عصر می توانید مشکلات خود را مطرح کنید.
  • پیگیری و ارسال کالا در سایت دیجی کالا طی 24 ساعت انجام خواهد شد و دو الی سه روز کاری محصولات مورد نیازتان به غیر از اقلام سوپرمارکتی به دستتان خواهد رسید. سیستم پشتیبان سایت دیجی کالا به گونه ای است که شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید با شماره گیری 02161930000 به کارشناسان مربوطه وصل شوید و مشکل خود را مطرح کنید.

 

تخفیفات ایسام

هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست در مرحله اخر ثبت خریدتان کد تخفیفی اعمال کنید که هزینه ای از هزینه تان کم شود. اگر شما هم به دنبال تخفیف گرفتن هستید باید یک خبر خوش بدهیم و بدانید این خبر چیزی نیست جز وجود سایت های اینترنتی مانند تخفیف هات که دست به ارائه کد تخفیف آن هم به صورت رایگان زده اند. در حقیقت شما با مراجعه به سایت تخفیف هات می توانید کد تخفیف ایسام را دریافت کنید و در مرحله اخر خریدتان بر روی کالای انتخابی تان اعمال کنید.


منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%85-%DB%8C%D8%A7-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D8%9F-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85-%D8%9F

سایت و اپلیکیشن اکالا (افق کوروش)

 

• سایت اکالا – افق کوروش

در سایت اینترنتی اکالا، افق کوروش هر نوع محصولی که بخواهید در برند ها و قیمت های مختلف وجود دارد. به عبارتی ساده تر سایت اکالا فکر همه جا را کرده و با هر سطحی می توانید کالای مد نظرتان را تهیه کنید. به همین منظور ما در ادامه نگاهی کوتاه اما جامع به تب ها و محصولات موجود در این فروشگاه فوق العاده کرده ایم. دسته بندی ها و محصولات این فروشگاه فوق العاده عبارت هستند از :

  • مواد غذایی : انواع خشکبار، اجیل، لبنیات، شیرینی، تنقلات، کنسرو، غذای اماده و ... وجود دارد.
  • نوشیدنی و دمنوش ها : انواع دمنوش، نوشیدنی گرم، نوشیدنی سرد، عرقیجات و ... وجود دارد.
  • خواروبار : قند، شکر، قلات، حبوبات، نان، برنج، روغن و ... وجود دارد.
  • ابزار و ملزومات : لوازم منزل، لوازم موبایل، لوازم الکتریکی و ... وجود دارد.
  • ارایشی و بهداشتی : بهداشت فردی، بهداشت خانگی و ... وجود دارد.
  • لوازم التحریر اداری : خودکار، مداد، پاک کن و ... وجود دارد.
  • مادر و کودک : لوازم کودک، بهداشت و مراقبت کودک و ... وجود دارد.
  • میوه و سبزیجات : انواع میوه، سبزی و صیفی جات و ... وجود دارد.
  • پوشاک : لباس زنانه، لباس مردانه، اکسسوری زنانه و مردانه و ... وجود دارد.

• اپلیکیشن اکالا – افق کوروش

این فروشگاه زنجیره ای و اینترنتی فوق العاده برای جذب مشتریان بیشتر و رفاه حال آن ها دست به ساخت اپلیکیشن خود زد. شما با اپلیکیشن اکالا، افق کوروش هر آن چیزی که بخواهید همانند سایت آن می توانید خریداری کنید. این اپلیکیشن به راحتی دانلود و نصب میشه و کار کردن با آن برای هر فردی بسیار راحت است. تازه شما در اپلیکیشن این فروشگاه جذاب می توانید خرید شارژ و پرداخت قبض هم انجام دهید. در اپلیکیشن این فروشگاه همانند سایت آن تخفیف های جذابی وجود دارد که با پیشنهاد های ویژه آن خریدتان لذت بخش تر خواهد شد.
در یک کلام می توان گفت اکالا سوپرمارکت بزرگ آنلاینی است که همیشه در دسترس شماست. همچنین این فروشگاه جیبی همواره تخفیف‌ های خود را به شما اطلاع می دهد. در هر مکانی که باشید به وسیله این اپلیکیشن می توانید سفارشات خود را ثبت کنید و حتی به دیگر نقاط شهر نیز ارسال کنید. از اصلی ترین مزیت های خرید اینترنتی هدر ندادن وقت، در ترافیک نماندن، هدر نرفتن هزینه برای رفت و آمد و ... می باشد که این اپلیکیشن برای شما به ارمغان آورده است.

تعداد فرانچایزهای افق کوروش

فرانچایز یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین پدیده ها در دنیای مدرن امروز برای کسب و کار ها می باشد که باعث ایجاد بهترین الگوهای زنجیره ای می شود. فرانچایز دارای تاریخچه قدیمی می باشد اما به تازگی بسیاری از کسب و کار در سر تا سر دنیا از این پدیده استفاده می کنند. در حقیقت شما با فرانچایز شدن و داشتن یک سرمایه متوسط می توانید کسب و کار خود را به تنهایی شروع کنید به طوری که درصد ورشکستگی تان بسیار کم باشد.
تا کنون 157 فروشگاه به صورت نمایندگی فرانچایز در سرتاسر ایران توسط فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ایجاد شده است. بدین ترتیب می توان گفت در بیش از 1000 خانوار اشتغال زایی صورت گرفته است. فرانچایز افق کوروش به افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم و دانش محدود دارند کمک شایانی خواهد کرد و تمامی دغدغه ‌های آنان در حوزه های IT، مالی، بازرگانی و … را حل می کند.

باشگاه مشتریان افق کوروش

یکی از آیتم های جذاب فروشگاه های افق کوروش باشگاه مشتریان می باشد. شما با عضو شدن در باشگاه مشتریان افق کوروش می توانید از بهترین خدمات، تخفیفات ویژه، متنوع و جذاب استفاده کنید. شما با عضویت در باشگاه مشتریان افق کوروش باید به دنبال این باشید که با هر خرید خود امتیاز جمع آوری کنید چون این امتیازات در مراکز خدماتی به تخفیف های جذاب تبدیل می شود.
امتیازات شما بر اساس مبلغ خرید در هر فاکتور محاسبه می ‌شود و در یک کلام می توان گفت هرچه مبلغ بالاتر امتیاز بیشتر. پس از همین حالا در باشگاه مشتریان افق کوروش عضو شوید و خرید های خود را انجام دهید تا پس از مدتی شاهد امتیاز های زیاد خود باشید که نشان دهنده یک تخفیف فوق العاده هستند.

منبع: تخفیف هات

https://mag.takhfifhot.com/%D8%A2%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D9%81%D9%82-%DA%A9%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF

 

کد تخفیف هایپر استار و هایپر مایلی اسنپ مارکت 25 هزارتومانی ویژه سفارش اول

 با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 25 هزار تومان ویژه سفارش اول بدون محدودیت حداقل خرید بهره مند شوید. لازم به توضیح است هر کد یکبار قابل استفاده میباشد. جهت استفاده از کد تخفیف میبایست کد را کپی کرده سپس بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف در سایت اسنپ مارکت برای شما منظور گردد.

 

کد تخفیف»BVH20S58Y69

اعتبار: فعلا معتبر

برای دریافت کد تخفیف اسنپ مارکت و... به تخفیف هات مراجعه کنید.

https://takhfifhot.com/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D9%87%D8%A7%DB%8C%D9%BE%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF

صفر تا صد درباره نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت

 در روز های گرم تابستان یا سرد زمستان هیچ چیز لذت بخش تر از تهیه مواد غذایی مورد نیازمان از طریق سایت های اینترنتی نیست. یکی از سوپرمارکت های پر طرفدار که حاصل ادغام اسنپ با هایپر مارکت می باشد فروشگاه اسنپ مارکت است. با استفاده از اسنپ مارکت می توانیم تمام نیازهای غذایی خود را در کمترین زمان ممکن از نزدیک ترین هایپر استار محله با تخفیف های ویژه تهیه کنیم.در حقیقت اسنپ مارکت با بیش از 5000 هزار کالا در زمینه های لبنیات، میوه و سبزیجات، خواروبار، مواد پروتئینی و ... می باشد که این امکان را به ما می دهد بدون رفتن به سوپرمارکت و سبزی فروشی ها تمامی مواد غذایی مورد نیازمان را در اشپزخانه خود داشته باشیم. حتی اسنپ مارکت برای جذب بیشتر مشتریان کد های تخفیفی برای آن ها در نظر گرفته است. کافیست نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت را بلد باشید تا بتوانید از خرید خود نهایت لذت را ببرید. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت و دریافت آن را به شما آموزش دهیم.

نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت 

برای نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت کافیست در گوگل عبارت تخفیف هات را بنویسد و وارد این سایت شوید. همان طور که در عکس بالا مشاهده می کنید با سرچ اسنپ مارکت در این سایت لیست حوزه هایی که اسنپ با دیگر فروشگاه ها و رستوران ها مانند اسنپ فود و اسنپ مارکت ادغام شده برای شما نمایش داده شده است. با کلیک بر روی اسنپ مارکت وارد صفحه دیگری می شوید و پس از انتخاب کد تخفیف مورد نظرتان می توانید نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ را فرا بگیرید.

اسنپ مارکت

راهنمای استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت  

همه ما به واسطه اینترنت و پدید آمدن سایت های اینترنتی توانسته ایم بسیاری از کارها را بدون بیرون رفتن و گذراندن وقتمان در صف های طولانی انجام دهیم. برای مثال یکی از کارهای مهم و مورد نیاز رفتن به فروشگاه ها و خرید مواد غذایی است اما اگر کسی شاغل باشد مطمعننا نه وقت انجام این کار و نه حوصله آن را دارد در این شرایط می توانید از سایت و اپلیکیشن اسنپ مارکت تمامی کالاهای مورد نیاز خود را با چند کلیک خریداری کنید. برای یک خرید لذت بخش ابتدا باید راهنمای استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت را بلد باشید.

برای نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت همان طور که در ابتدا گفته شد روی اسنپ مارکت کلیک کنید. پس از کلیک شما وارد صفحه ای همانند عکس بالا می شوید که کد های تخفیفی جذابی با شرایط مختلف برای شما فراهم شده است. پس از بررسی و انتخاب کد مورد نظرتان کافیست روی مشاهده تخفیف کلیک کنید.

فروشگاه اسنپ

 آموزش استفاده از کد هدیه اسنپ مارکت

در اینجا قصد داریم آموزش استفاده از کد هدیه اسنپ مارکت را به شما بدهیم. پس از انتخاب کد تخفیف مورد نظرتان وارد صفحه ای همانند عکس بالا می شوید. همان طور که مشاهده می کنید این کد تخفیف بیست درصدی از شرایط ویژه ای برخوردار است. پس از بررسی نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت به طور کامل برای خرید مواد غذایی مورد نیازتان روی گزینه "خرید کنید" کلیک کنید.


منبع:

کد تخفیف بی نهایت طاقچه 60 درصدی

 با استفاده از کد تخفیف میتوانید از 60% تخفیف ویژه برای خرید انواع کتاب از وبسایت طاقچه بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کتاب" کلیک نمایید تا تخفیف برای شما اعمال شود.

 

کد تخفیف» TBF60


اعتبار: فعلا معتبر

 

برای دریافت   کد تخفیف طاقچه و... به تخفیف هات مراجعه کنید.


https://takhfifhot.com/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%A8%DB%8C-%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B7%D8%A7%D9%82%DA%86%D9%87

کد تخفیف شیائومی ایران تا 20% ویژه حراجی های روزانه

 بدون وارد کردن کد تخفیف از 20% تخفیف گوشی های شیائومی ویژه حراج روزانه بهره مند شوید. جهت استفاده از این تخفیف ها می بایست بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف برای شما اعمال شود.

 

کد تخفیف» پیشنهاد تخفیفی

اعتبار: فعلا معتبر

برای دریافت کد تخفیف شیائومی ایران و... به تخفیف هات مراجعه کنید.

https://takhfifhot.com/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86

دریافت کد تخفیف بیمیتو تا 75 هزارتومان برای بیمه عمر

 با کپی کردن کد تخفیف اختصاصی تخفیف هات و کلیک بر روی "خرید کنید" از 75 هزارتومان تخفیف برای خرید بیمه عمر از وبسایت بیمیتو بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف میبایست کد را در آخرین مرحله قبل از پرداخت ثبت نمایید.

 
کد تخفیف» bim6xxg8

اعتبار: فعلا معتبر

برای دریافت کد تخفیف بیمیتو و... به تخفیف هات مراجعه کنید.
 

کدتخفیف بروزکالا 50 هزارتومان ویژه انواع خرید

 با استفاده از کدتخفیف می توانید از 50 هزارتومان تخفیف خرید از وبسایت بروز کالا برای سفارش بالای 5 میلیون تومان بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف می بایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید لپتاپ" کلیک نمایید.

 

کد تخفیف» mopon09

اعتبار: فعلا معتبر

برای دریافت  کد تخفیف بروز کالا و... به تخفیف هات مراجعه کنید.
 
صفحه قبل 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 صفحه بعد