x تبلیغات
معرفی انواع برند ها و فروشگاه های اینترنتی

کد تخفیف دیجیکالا 150 هزارتومانی

 با کپی کد تخفیف DKFWCHARM28 و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 150 هزار تومان کد تخفیف دیجی کالا، از فروشگاه هایی که در سایت و اپلیکیشن دیجی کالا قرار دارند برای حداقل خرید 800 هزار تومان، بهره مند شوید.

کد هدیه دیجی کالا 1 میلیون تومانی

 با کپی کد تخفیف DKAXZAMANALL از تخفیف هات و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 1 میلیون تومان کد تخفیف دیجی کالا، از فروشگاه هایی که در سایت و اپلیکیشن دیجی کالا قرار دارند برای خرید ساعت مچی، بهره مند شوید.

کد تخفیف زیگوکمپ 10%

 با مراجعه به سایت تخفیف هات  از 10% تخفیف ویژه جشنواره وبسایت زیگوکمپ بهره مند شوید. برای دریافت کد تخفیف زیگوکمپ می بایست بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

تخفیف دیجی کالا تا 500 هزارتومان ویژه انواع خرید

 با کپی کد تخفیف DKAXDORSA24 و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 500 هزار تومان کد تخفیف دیجی کالا، از فروشگاه هایی که در سایت و اپلیکیشن دیجی کالا  قرار دارند برای حداقل خرید 1 میلیون، بهره مند شوید. برای دریافت سایر کد تخفیف ها به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

کد تخفیف asansport تا 15000 هزار تومان ویژه اجاره سالن ورزشی

 با کپی کد تخفیف takhfifhot-15  از سایت تخفیف هات و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 15 هزار تومان کد تخفیف آسان اسپرت،  ویژه اجاره سالن ورزشی، بهره مند شوید.

کد تخفیف گوشی شاپ تا 100 هزار تومان

 با کپی کد تخفیف mop100101 و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 100 هزار تومان کد تخفیف گوشی شاپ،  برای حداقل خرید 10 میلیون تومان، بهره مند شوید. برای مشاهده سایر تخفیف ها به سایت تخفیف هات مراجعه فرمایید.

کد تخفیف 150 هزارتومانی فروشگاه گوشی شاپ

با کپی کد تخفیف mop1501501 و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از150 هزار تومان کد تخفیف گوشی شاپ، از  این فروشگاه ها برای حداقل خرید 15 میلیون، بهره مند شوید. برای مشاهده سایر کد تخفیف ها به سایت معتبر تخفیف هات مراجعه نمایید.

کد تخفیف رژیم دکتر کرمانی تا 250 هزارتومان

با کپی کد تخفیف دکتر کرمانی AFF856UEQ از 250 هزارتومان تخفیف ویژه پکیج 6 ماهه به همراه خدمات تخصصی مختلف از وبسایت دکتر کرمانی بهره مند شوید.برای اعمال تخفیف  کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک کنید.

قیمت قطعات لکسوس+کد تخفیف خرید

 لکسوس Lexus از جمله برندهای معروف ژاپنی می باشد که زیر مجموعه بزرگترین شرکت خودروسازی جهان یعنی تویوتا اقدام به تولید خودروهایی لوکس و قطعات لکسوس کرده است. این برند با استفاده از طراحی های زیبا و کیفیت منحصر به فرد لوازم یدکی لکسوس نظر بیاری از اقشار بالای جامعه را به خود جذب کرد است. خودروهایی  چون لکسوس CT200، لکسوس RX350 و لکسوس LX 50 از جمله تولیدات این برند لوکس هستند که توانسته اند به جاده های ایرانی پا باز کنند. بنابراین طبیعی است که خرید لوازم یدکی این برند از جمله نکات پر جست و جوی دارندگان این خودرو باشد. زیرا به سبب تحریم ها ممکن است لوازم لکسوس در برند اصلی کمیاب باشد.

برند لوازم لکسوس

لوازم یدکی لکسوس مانند دیگر قطعات یدکی خودرو در دو نوع شرکتی یا اورجینال و برندها تولید شده توسط تولید کنندگان قطعات یدکی خودرو به عرضه مشتریان می رسد. از آنجایی که برند محبوب لکسوس زیر مجموعه ای کمپانی تویوتا می باشد لوازم یدکی لکسوس در برند اصلی تویوتا  لکسوس شناخته می شود.

بنابر اینکه خودروهای لکسوس به صورت محدود وارد بازار داخلی شده است بسیار طبیعی است که لوازم آن را به سختی بتوانید در بازار سطح شهر پیدا کنید. به خصوص که بسیاری از فروشندگان به دلیل نایاب بودن این نوع قطعات لوازم غیراصلی و تقلبی را با نام لوازم اصلی با قیمت های هنگفتی به فروش می رسانند. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی لوازم یدکی است. شما میتوانید با جست و جوی کلمه لوازم یدکی لکسوس از فروشگاه های معتبر و آنلاین  مثل ماشین نو قطعه ی مورد نیاز خود را خریداری کنید. البته برای خرید آنلاین باید به چند نکته رعایت کنید تا بتوانید قطعه ای با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید. کد تخفیف ماشین نو را در از سایت تخفیف هات دریافت کنید.

قیمت قطعات لکسوس

قیمت لوازم یدکی لکسوس فوق العاده بالا می باشد چه بسا که خودروهای لکسوس خود دارای قیمت های بالا و جزو خودروهای گران هستند.قیمت بالای لوازم لکسوس و کمبود قطعات یدکی باعث شده است که قطعات وارداتی برندهای دیگر نیز با قیمت نسبتا بالایی به فروش برسند. عمدتا ساخت این قطعات توسط کمپانی لکسوس  به تایید کیفی رسیده اند  و دارای استاندارد هستند.

فروش لوازم یدکی لکسوس با قیمت مناسب 

ما در این بخش تلاش کرده ایم تمام لوازم لکسوس را در در تمام گروها از جمله قطعات موتوری، قطعات بدنه، قطعات مصرفی، قطعات جانبی و ... را در برندهای اورجینال و وارداتی با قیمت های مناسب به عرضه برسانیم. شما میتوانید از قسمت بالا نوع خودرو را انتخاب و سپس وارد دسته بندی شوید و با جست و جوی نام قطعه از قیمت و برند آن مطلع شوید. در صورتی که کالا در حالت استعلام قیمت بود می توانید با زدن دکمه استعلام  و وارد کردن شماره تماس در چند ساعات آتی قیمت به روز را دریافت کنید.

 

منبع:
https://mashinno.com/pages/shop-lexus

کد تخفیف خانومی 160 هزار تومانی

 کد تخفیف خانومی به ارزش 160 هزارتومانی mpnnew160e3 برای خرید بالای 800 هزارتومان ازفروشگاه خانومی را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" بزنید.

صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 صفحه بعد