x تبلیغات
معرفی انواع برند ها و فروشگاه های اینترنتی

نقد و بررسی کرم روشن کننده راکوتن انواع پوست

 با توجه به سبک زندگی امروزه و تغییرات جوی مثل تخریب لایه اوزون، آلودگی هوا، تغییرات هورمونی، داشتن الگوی نادرست غذایی، استفاده از شوینده های نامناسب و غیراستاندارد جهت رفع آکنه و ... محافظت از پوست تبدیل به یک امری ضروری شده است چرا که عدم توجه و رسیدگی به آن ممکن است باعث آسیب جدی به پوست و یا افزایش ریسک ابتلا به بیماری های پوستی شود. کرم روشن کننده راکوتن انواع پوست، با خاصیت روشن کنندگی بالا، حس شادابی و طراوت را به شما هدیه می‌دهد. کرم روشن کننده راکوتن انواع پوست ها حاوی ترکیبات موثری همچون آسکوربیل متیل سیلانول پکتینات (پایدارترین و جدیدترین فرم ویتامینC)، –آلفا هیدروکسی اسید (اسید گلیکولیک)، رتینیل پالمیتات (فرم پایدار ویتامینA)، توکوفریل استات (ویتامینE)، روغن دانه انگور، شی‌باتر و... است.

 

ترکیبات کرم روشن کننده پوست راکوتن

ویتامینC: آسکوربیل متیل سیلانول پکتینات (ویتامین C) پایدارترین و جدید ترین فرم قابل جذب ویتامین سی می‌باشد. این فرم از ویتامین C باعث کاهش تولید رنگدانه های پوستی (ملانین)، روشن شدن و کاهش بروز انواع مختلفی از لک های پوستی می‌شود.

رتینیل پالمیتات: رتینیل پالمیتات فرم استری شده و پایدار رتینول یا ویتامین A است. این ترکیب با تحریک سنتز کلاژن و الاستین در اععماق اپیدرم (لایه بیرونی پوست) باعث حفظ الاستیته و رطوبت طولانی مدت پوست می‌شود.

توکوفریل استات : توکوفریل استات (ویتامین E) یک ویتامین محلول در چربی بوده و دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بالایی است. از دیگر خواص توکوفریل استات می‌توان به حفظ رطوبت پوست و کشسانی آن اشاره کرد.

اسید گلیکولیک : گلیکولیک اسید یک آلفا هیدروکسی اسید (AHA) است. اسید گلیکولیک التهاب را کاهش می دهد و در برابر اشعه ماوراء بنفش نقش محافظتی دارد. علاوه بر این اسید گلیکولیک با خاصیت لایه برداری منجر به از بین بردن سلول های مرده پوست و تنظیم مقدار چربی می‌شود و ضمن اینکه ضخامت لایه بیرونی پوست را کنترل می‌کند باعث کاهش آکنه، صاف شدن پوست و کاهش علائم پیری پوست می‌شود.

روغن دانه انگور: روغن هسته انگور حاوی یک نوع آنتی اکسیدان قوی به نام پروآنتوسیانیدین است. روغن هسته انگور به کمک ویتامین E و ویتامین C در پوست باعث حفظ سلامت و یکنواختی آن می‌شود. همچنین از دیگر خواص روغن دانه انگور می‌شود به تاثیر آن در نرمی و حفظ رطوبت پوست اشاره کرد. این روغن گیاهی می‌تواند نقش محافظ در برابر آسیب های ناشی از اشعه UV داشته باشد.

شی باتر : شی باتر یا کره شی یک روغن گیاهی بوده که از دانه‌های روغنی درخت شی در آفریقا به دست می‌آید. غلظت بالای ویتامین ها و اسیدهای چرب موجود در شی باتر موجب ظاهر شدن خاصیت های ضدباکتریایی، ضدالتهابی، ضد قارچی و کلاژن سازی شده است. در برخی از تحقیقات به فوایدی همچون رطوبت رسانی، جلوگیری از بروز آکنه، بازسازی سلول های پوست، کاهش جای اسکار و تسکین آفتاب سوختگی اشاره شده است.

 برای دریافت کد تخفیف داروکده به سایت تخفیف هات مراجعه فرمایید.

ویژگی های محصول:

- حاوی روغن دانه انگور، رتینیل پالمیتات، ویتامین C، توکوفریل استات (ویتامینE)، اسید گلیکولیک و شی باتر
- این کرم را می توان به دلیل عدم ایجاد حساسیت برای تمام نقاط بدن  استفاده کرد.
- مرطوب کننده پوست به واسطه حضور ویتامین های A، E و روغن هسته انگور
- روشن کننده و شاداب کننده پوست های کدر
- رفع تدریجی لک ها و تیرگی پوستی
- افزایش شفافیت و درخشندگی پوست
- مناسب انواع پوست

 

موارد مصرف:

- روشن کننده انواع پوست
- جوان کننده پوست

 

طرز استفاده کرم روشن کننده راکوتن:

مقدار لازم از کرم ضدلک و روشن کننده راکوتن را بر روی پوست مالیده و به آرامی ماساژ داده شود تا به خوبی جذب پوست گردد.

 

هشدار مصرف:

- فقط جهت مصارف خارجی می باشد.
- در صورت مشاهده هرگونه التهاب یا آلرژی مصرف را متوقف نموده و با پزشک خود مشورت نمایید.

 

شرایط نگهداری :

- در دمای 15 تا 30 درجه سانتی گراد و به دور از تابش خورشید نگهداری شود.
- دور از دسترس اطفال نگهداری شود

 

نتیجه:

کرم روشن کننده انواع پوست راکوتن از برند نوژان با فرمولاسیون تخصصی با هدف روشن کننده و شاداب کننده پوست های کدر، رفع تدریجی لک ها و تیرگی های پوستی، افزایش شفافیت و درخشندگی پوست طراحی شده است.

 

 

 

منبع:
https://www.darukade.com/products/cosmetic-face-anti-spot-507/cream-racuten-lightening-cream-for-all-skin-types-23210

کدتخفیف اسنپ اکسپرس تا 30 هزار تومانی

 با کپی کد تخفیف B2BTHOT8 و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 30 هزار تومان کد تخفیف اسنپ اکسپرس، از فروشگاه هایی که در سایت و اپلیکیشن اسنپ اکسپرس قرار دارند برای حداقل خرید 70 هزار تومان، بهره مند شوید.

تخفیف مکتب خونه 70 هزارتومان خرید انواع آموزش ها و آموزش الکترونیک

 با کپی کد تخفیف dggard6%63D1GJ5WN1  و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 70 هزار تومان کد تخفیف مکتب خونه، ویژه آموزش های مجازی  برای حداقل خرید 100 هزار تومان، بهره مند شوید.

کد تخفیف ابزار مارت تا 50% ویژه محصولات بی باکس

 با استفاده از لینک اختصاصی موجود در تخفیف هات و بدون نیاز به کد تخفیف ابزارمارت  می توانید محصولات منتخب را با 50% تخفیف ویژه دریافت نمایید. جهت دریافت  تخفیف بر روی "خرید کنید" کلیک کنید.

کدتخفیف باسلام تا 30 هزارتومان

 با کپی کد تخفیف 30tomantakhfif و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 30 هزار تومان کد تخفیف باسلام ، رای خرید حداقل دو عدد از محصولات موبایل اسکار بهره مند شوید.

کد تخفیف فوپ آی تی برای خرید لوازم الکترونیکی

 از طریق وبسایت تخفیف هات و بدون نیاز به کد تخفیف فوپ آی تی  می توانید برای خرید کامپیوتر، لپتاپ، موبایل و ساعت هوشمند، لوازم جانبی و کنسول بازی و...تخفیف دریافت نمایید. برای مشاهده  تخفیف های این سایت بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

تخفیف اولین خرید اسنپ مارکت 50 هزارتومان

 با کپی کد تخفیف RAMEZAN1402 و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 50 هزار تومان کد تخفیف اسنپ مارکت ، از فروشگاه هایی که در سایت و اپلیکیشن اسنپ مارکت قرار دارند بهره مند شوید.

دریافت کد تخفیف دیجی کالا تا 200 هزارتومان

 با کپی کد تخفیف DKFWATAROD و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 200 هزار تومان کد تخفیف دیجی کالا، از فروشگاه هایی که در سایت و اپلیکیشن دیجی کالا قرار دارند برای حداقل خرید 800 هزار تومان، از برند کفش چرم عطارد  بهره مند شوید.

کد تخفیف نان دیجی کالا جت 50 درصدی

 با کپی کد تخفیف TK5NG و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 50%  کد تخفیف دیجی کالا جت، از فروشگاه هایی که در سایت و اپلیکیشن دیجی کالا جت قرار دارند برای حداقل خرید 15 هزار تومان، بهره مند شوید.

کد تخفیف خرید از اسنپ اکسپرس 45 هزارتومانی

 با کپی کد تخفیف B2BTKH45 و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 45 هزار تومان کد تخفیف اسنپ اکسپرس، از فروشگاه هایی که در سایت و اپلیکیشن اسنپ اکسپرس قرار دارند برای حداقل خرید 90 هزار تومان، بهره مند شوید.

صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 صفحه بعد