x تبلیغات
معرفی انواع برند ها و فروشگاه های اینترنتی

کد تخفیف سفارش غذا از اسنپ فود

 با کپی کد تخفیف CPKFT8BTTA و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 60 هزار تومان کد تخفیف اسنپ فود، از رستورانهایی  که در سایت و اپلیکیشن اسنپ فود قرار دارند برای حداقل خرید 120 هزار تومان، بهره مند شوید.

در صورت منقضی بودن کد بر روی خرید کنید بزنید و کد جدید را بردارید.

تفاوت اسنپ مارکت با اسنپ اکسپرس در چیست؟

 اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس دو سرویس متفاوت از اپلیکیشن اسنپ هستند.


اسنپ مارکت یک سرویس خرید آنلاین است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق اپلیکیشن اسنپ، محصولات مختلف را از فروشگاه‌های مختلف سفارش دهند و درب منزل تحویل بگیرند. در اسنپ مارکت، محصولاتی مانند مواد غذایی، لوازم بهداشتی، لوازم خانگی، الکترونیکی و غیره قابل سفارش هستند. کد تخفیف اسنپ مارکت در تخفیف هات موجود است.

به عنوان مقابله با سرویس‌های خرید آنلاین دیگر، اسنپ اکسپرس یک سرویس ارسال سریع است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا سفارشات خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند. با اسنپ اکسپرس، کاربران می‌توانند محصولاتی مانند غذا، دارو، پوشاک و غیره را سفارش دهند و به سرعت درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرند.

بنابراین، تفاوت اصلی بین اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس در سرویس‌هایی است که ارائه می‌دهند. اسنپ مارکت برای خرید آنلاین محصولات مختلف و اسنپ اکسپرس برای ارسال سریع سفارشات خاص مانند غذا، دارو، پوشاک و غیره استفاده می‌شود.

کد تخفیف خرید شیرینی اسنپ فود 35 هزارتومانی

 با کپی کد تخفیف CPFTK14ZAD و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 35 هزار تومان کد تخفیف اسنپ فود، از شیرینی فروشی های که در سایت و اپلیکیشن اسنپ فود قرار دارند برای حداقل خرید 70 هزار تومان، بهره مند شوید.

کد تخفیف دیجی کالا ۵۰ هزارتومان

  با کپی کد تخفیف electronix12 و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 50 هزار تومان کد تخفیف دیجی کالا، برای خرید محصولات منتخب دیجیتال، بهره مند شوید.

تخفیف خرید گوشت از اسنپ فود 50 هزارتومانی

 با کپی کد تخفیف CPTFH17YQG و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 50 هزار تومان کد تخفیف اسنپ فود، از فروشگاه هایی پروتئینی که در سایت و اپلیکیشن اسنپ فود قرار دارند برای حداقل خرید 100 هزار تومان، بهره مند شوید.

کد تخفیف 200 هزارتومانی خرید اینترنتی لباس

 با کپی کد تخفیف DSTIRCH200 و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 200 هزار تومان کد تخفیف دیجی استایل ، از فروشگاه چرم ارا که در سایت و اپلیکیشن اسنپ اکسپرس قرار دارند برای حداقل خرید 1 میلیون تومان، بهره مند شوید.

داروکده کد تخفیف 70 هزارتومانی

 بدون نیاز به کد تخفیف داروکده می توانید با کلیک بر روی "خرید کنیدمحصولات منتخب زود مصرف  را با  70 هزارتومان تخفیف  خریداری نمایید.

آیا می‌توانم از چند کرم دور چشم همزمان استفاده کنم؟

 استفاده از چند کرم دور چشم همزمان ممکن است مشکلاتی را برای پوست شما ایجاد کند. هر کرم دور چشم دارای ترکیبات و عوامل خاصی است که احتمالاً با ترکیبات دیگر کرم‌های دور چشم تداخل دارند و ممکن است باعث خشکی، التهاب، حساسیت و یا تحریک پوست شود. علاوه بر این، استفاده از چند کرم دور چشم همزمان ممکن است باعث کاهش اثربخشی هر کدام از آن‌ها شود.


به عنوان مثال، اگر یک کرم دور چشم ضد چروک و دیگری ضد تیرگی را همزمان استفاده کنید، ترکیبات آن‌ها ممکن است با هم تداخل داشته باشند و این باعث کاهش اثربخشی هر دو کرم شود. به همین دلیل، بهتر است تنها از یک کرم دور چشم استفاده کنید که برای شما مناسب است و ترکیبات آن با نیازهای پوست شما سازگار است.

در هر صورت، برای استفاده از کرم دور چشم بهتر است با پوست‌پزشک یا داروشناس خود مشورت کنید تا به شما کرم مناسب برای نوع پوست و مشکلات دور چشم شما توصیه کنند. برای خرید کرم دور چشم با قیمت کمتر از کد تخفیف آسوکالا موجود در سایت تخفیف هات استفاده کنید.

بن تخفیف رزرو جاجیگا 50 هزارتومانی

 با کپی کد تخفیف jajigawelcome50 و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 50 هزار تومان کد تخفیف جاجیگا، ویژه رزرو اقامتگاه  برای حداقل رزرو 500 هزار تومان، بهره مند شوید.

تخفیف دیجی دو تا 200 هزارتومان

بدون نیاز به کد تخفیف دیجی دو تا 200 هزارتومان تخفیف برای خرید محصولات منتخب این سایت بهره مند شوید. برای دریافت این تخفیف بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 صفحه بعد