x تبلیغات
معرفی انواع برند ها و فروشگاه های اینترنتی

کد تخفیف ارسال رایگان دیجی استایل

 با کپی کد تخفیف DSFRSH07 و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از کد تخفیف دیجی استایل برای ارسال رایگان ، از فروشگاه هایی که در سایت و اپلیکیشن دیجی استایل قرار دارند برای حداقل خرید 500 هزار تومان، بهره مند شوید.

خرید هاست ارزان با کیفیت [ایران سرور و ...]

 در این مقاله قصد داریم شما را با خرید انواع هاست ارزان مانند خرید هاست لینوکسی ارزان، خرید هاست ارزان وردپرس، خرید هاست ارزان سی پنل و ... آشنا خواهیم کرد. همچنین راه های دریافت کد تخفیف ایران سرور  ویژه برای خرید انواع هاست را به شما معرفی خواهیم کرد.

خرید هاست ارزان امری ضروری برای راه اندازی وب‌سایت:

با گسترش و پیشرفت روز افزون اطلاعات و داده ها در زمینه های مختلف فناوری، پزشکی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... و وابستگی آنها به انتشار در سطح اینترنت، ایجاد یک وب سایت، به منظور بارگذاری مطالب مشخص برای قشری خاص از جامعه امری بدیهی است. اما قبل از ایجاد یک بستر برای به نمایش گذاشتن حجم عظیمی از داده ها، نیاز به پشتیبانی و کشش قدرتمند توسط شبکه اینترنت برای پایداری یک وبسایت امری غیر قابل چشم‌پوشی است. اگر وب‌سایت مورد نظر ما توانایی و گنجایش اطلاعات و فایل هایی که در آن قرار می دهیم را نداشته باشد و یا پس از مدتی به این دلیل دچار مشکل شود تبعات آن هزینه های جانبی و قابل توجه ای را برای صاحبان به همراه دارد. هاست، پس از انتخاب دامنه و طراحی وب‌سایت از مهمترین بخش های راه اندازی یک سایت مناسب خواهد بود.

 

هاست و میزبانی وب را بیشتر بشناسید:

 

پس از انتخاب دامنه و ارسال درخواست آن به یکی از مراکز اختصاص دامنه یا آدرس وب سایت، وب سایت طراحی شده شما، نیاز دارد بستری از نظر فضای ذخیره سازی و پردازش اطلاعات در اینترنت را به خود اختصاص دهد تا اپراتور وب‌سایت موضوعات مرتبط با عنوان وب را در آن بارگذاری کرده و گسترش دهد. این محل پردازش و ذخیره سازی داده ها در سروری است که شبکه به صاحب سایت اختصاص میدهد. روزانه بی شمار هاست به کابران اینترنتی فروخته می شود. اما چه هاست شما از نوع هاستینگ ویندوز باشد و چه از نوع لینوکس، خدمات میزبانی سرور و امنیت آن در کنار هزینه ای به صرفه از مهمترین مواردی است که باید با آن توجه کرد. خرید هاست ارزان در حالی که ویژگی امنیت اطلاعات و پهنای باند مناسب تبادلات داده را به خوبی پشتیبانی کند از نکاتی است که همه ی طراحان به آن توجه دارند.

خرید هاست ارزان وردپرس:

همانطور که گفته شد، امنیت و پهنای باند دو مورد بسیار پر اهمیت برای طراحین است. هاست لینوکس معمولا امنیت بیشتری را برای صاحبان وب‌سایت نسبت به هاست ویندوز فراهم میکند، اما پهنای باند دریافتی در بعضی از این موارد متفاوت است. بنابراین، انتخاب این دو دسته با توجه به برنامه نویسی ای که برای یک وبسایت خاص مد نظر قرار گرفته میتواند تفکیک شود. اما هزینه و پشتیبانی عاملی مهم در انتخاب هاست می باشد، خرید هاست لینوکسی ارزان در حالی که امنیت بیشتری را هم با خود بهمراه می آورد انتخابی فوق العاده برای آن دسته از اپراتورها خواهد بود که به دنبال حفظ و نگه داری از محتوای خود در سطوح بالاتر اند. در نقطه مقابل می توان این مسئله را در خرید هاست ارزان وردپرس و اختصاص پهنای باند مناسب مورد توجه قرار داد. هاست اشتراکی هنوز از مقرون به صرفه ترین هاستینگ ها می باشد.



منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%87%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86

سفر های جذاب با کد تخفیف سفرمی

 سفرمی چیست؟ در واقع سفرمی یک موتور جستجو است که شما با استفاده از آن می توانید به صورت آنلاین بلیط هواپیما را رزرو و خریداری کنید. سفرمی از ابتدای کار خود سعی کرده بستری را در فضای الکترونیک فراهم آورد که خدمات گردشگری را با رعایت استاندارد های جهانی و بهترین کیفیت ارائه دهد. امروزه با استفاده از اینترنت می توانید با چند کلیک به راحتی بلیط های خود را خریداری کنید و دیگر نیازی نیست وقت زیادی برای تهیه ی بلیط های حضوری هدر بدهید و همینطور که در سفرمی شما می توانید علاوه بر هواپیما بلیط اتوبوس و قطار نیز رزرو و خریداری نمایید. با اینکه نرخ های بلیطی که در سفرمی ارائه می شود، با قیمت های بسیار پایین هستند اما با کد تخفیف سفرمی شما می توانید با هزینه ی پایین تری بلیط ها را خریداری نمایید. کد تخفیف سفرمی را از سایت تخفیف هات دریافت نمایید.


سفر با کدتخفیف سفرمی چه مزایایی دارد؟

• هنگامی که اقدام برای خرید بلیط از سفرمی می کنید، این سایت پایین ترین نرخ بلیط هواپیما(بلیط چارتر لحظه آخری) را برای شما ارائه می کند.
• پشتیبانی 24 ساعته ای که برای مسافران ارائه می دهد، از مزیت های این سامانه گردشگری است.
• با استفاده از سفرمی، امکان خرید بلیط برای پرواز های خارجی نیز وجود دارد.
• سفرمی هم پرواز های چارتر و هم پرواز های سیستمی را برای مسافران در تمامی مسیر ها ارائه می دهد.
• در سفرمی برای رزرو هتل نیز می توانید اقدام کنید و هتل های پر مخاطب تر را مشاهده و بررسی کنید.
علاوه بر اینکه با داشتن حساب کاربری در سفرمی از تخفیف برخوردار می شوید، کدتخفیف سفرمی برای خرید بلیط های ارزان و به صرفه برای شما وجود دارد و همینطور که خود سفرمی به مناسبت های مختلف برای شما تخفیف هایی قرار می دهد.

آیا سفرمی فقط برای بلیط هواپیماست؟

در آغاز که سفرمی کار خود را آغاز کرد، فقط برای خرید بلیط های هواپیما و رزرو هتل قابل استفاده بود و به سفرمی هواپیما بیشتر شناخته می شد اما به مرور بلیط وسایل نقلیه¬ی دیگر را به سایت و اپلیکیشن خود اضافه کرد و اکنون علاوه بر سفرمی هواپیما، برای خرید بلیط اتوبوس، قطار، بیمه و تور نیز مورد استفاده مسافرین قرار می گیرد. سفرمی در طرح اطلاع رسانی قیمت بلیط هواپیما دومین گام را در مشتری مداری پیموده است؛ به این شکل که اگر مسافری برای سفرمی بلیط هواپیما اقدام کرد و فقط در صورت کاهش قیمت خواستار خرید بلیط شدند می توانند نام و قیمت را ثبت کنند و این سایت از طریق پیام کوتاه به آنها اطلاع خواهد داد. همچنین با همکاری تخفیف هات، کد تخفیف سفرمی برای کاهش هزینه های شما در این سایت قرار گرفته تا بدون دغدغه از خدمات سفرمی بهره مند شوید.

سایت سفرمی بهترین سایت برای خرید بلیط هواپیما

حتما برای شما این سوال پیش می آید که با وجود اینهمه وب سایت برای تهیه ی بلیط چطور سایت سفرمی بهترین سایت برای خرید بلیط هواپیماست؟ یکی از برتری هایی که این سایت نسبت به سایت های دیگر دارد، سرعت بالای رزرو بلیط هواپیماست. مورد بعدی خرید ایرلاین های خارجی تنها با داشتن کارت های شتاب است که شما بلافاصله می توانید بلیط را در اختیار داشته باشید. با استفاده از تقویم پروازی، مسافران می توانند راحت تر برای روز هایی که قصد سفر دارند، برنامه ریزی کنند و قیمت بلیط هواپیماها را مشاهده کنند.
برای هر محصولی که قصد دارید از سفرمی خریداری کنید فیلتر های متنوعی را می توانید انتخاب کنید. برای مثال برای سفرمی بلیط هواپیما، نوع ایرلاین، ساعت، نوع پرواز، شماره پرواز و شرکت هواپیمایی را می توانید خودتان انتخاب کنید.

بیشترین کد تخفیف باسلام در تخفیف هات | معتبر و تست شده

 کد تخفیف باسلام برای خرید از غرفه های مختلف این فروشگاه در نظر گرفته می شود. برند های مختلف برای جذب مشتریان جدید و جلب رضایت مشتریان قدیمی خود، در زمان های مختلف کد های تخفیف متنوعی در نظر می گیرند. این تخفیف ها معمولا برای خرید های اینترنتی هستند. با سلام هم که یک بازار اینترنتی است، کد های تخفیفی برای مشتریانش در نظر می گیرد. شما این کد ها را می توانید از تخفیف­هات تهیه کنید تا ارزان تر محصولات متنوع غرفه های با سلام را بخرید. در ادامه با با سلام، تخفیف­هات و کد های تخفیف و استفاده از آن ها بیشتر آشنا خواهیدشد

کد تخفیف باسلام مخصوص خرید اول

 

اگر تا به حال از با سلام خرید نکرده اید، باید بدانید که با سلام یک بازار اجتماعی آنلاین است. این بازار اجتماعی بستری است تا کسب و کار های کوچک بتوانند بهتر محصولات و خدمات خودشان را ارائه کنند. از ویژگی های خرید از این بازار این است که شما می توانید با تولید کنندگان ارتباط نزدیک داشته باشید. این امر موجب رضایت و اعتماد بیشتر مشتریان می شود. همچنین در این بازار شما می توانید نظرات و امتیازات مشتریان قدیمی را ببینید تا بهتر در زمان خرید انتخاب کنید.

محصولات و غرفه های با سلام

محصولاتی که در غرفه های با سلام ارائه می شوند، محصولات غیر کارخانه ای هستند. تنوع محصولات در این غرفه ها بالا است و محصولات منحصر به فرد هستند. دسته بندی هایی که در سایت موجود است به شما کمک می کند تا راحت تر محصولات مد نظرتان را پیدا کنید. مواد غذایی، مد و پوشاک، خانه و آشپزخانه، صنایع دستی، عطاری، آرایشی و بهداشتی، فرهنگی آموزشی و سرگرمی، ورزش و سفر و خدمات کسب و کار دسته بندی های موجود در وب سایت با سلام هستند. زمانی که میخواهید از هر دسته با کد تخفیف خرید کنید، باید کدی تهیه کنید که شامل دسته ای که از آن خرید می کند، بشود. پس حواستان به محدودیت های کدتخفیفی که تهیه میکنید، باشد.


منبع:
https://www.khoondanionline.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-2/6927-%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D9%87%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%B9%D8%AA%D8%A8%D8%B1-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D8%B4%D8%AF%D9%87?pr=1

بن تخفیف خرید از خانومی 80 هزارتومانی

 با کپی کد تخفیف tabestan02 و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 80 هزار تومان کد تخفیف خانومی، ویژه  خرید محصولات آرایشی و بهداشتی برای حداقل خرید 400 هزار تومان، بهره مند شوید.

خرید بیمه آنلاین با کد تخفیف بیمه بازار

 اینترنت دیگر به عنوان یک محیط جانبی یا صرفا یک وسیله سرگرمی شناخته نمی شود. این فضا پا را از ارائه اخبار و ایجاد ارتباط بین افراد فراتر گذاشته به نحوی که امروز کاربران انتظار دارند هر چیزی را تنها با چند کلیک از طریق اینترنت خریداری کنند و یا به آن دسترسی داشته باشند!قطعا این افزایش انتظار نشان دهنده پتانسیل های پنهان اینترنت است. در سال های اخیر ما ارائه خدمات متنوعی را در بستر اینترنت شاهد بودیم که احتمالا قبل از آن حتی فکرش را هم نمیکردیم روزی با چند کلیک ساده بتوانیم بیمه ایران ، بیمه پاسارگاد ، بیمه دانا و... را بصورت آنلاین خریداری کنیم و یا مورد بررسی قرار بدهیم. بیمه آنلاین یکی از همین خدمات است. شرکت های مختلف طی چند سال اخیر به ارائه بیمه به صورت آنلاین رو آورده اند و این مورد استقبال کاربران قرار گرفته است و هر روز کاربران بیشتری به سمت استفاده از این خدمات روی می آورند.


بیمه بازار، دریافت بیمه آنلاین و معتبر

بیمه بازار به عنوان یک مرجع محبوب و شناخته شده در زمینه فروش بیمه آنلاین فعالیت می کند. از جمله پوئن های مثبتی که اینترنت برای خرید بیمه پیش روی کاربران قرار داده است و البته این پوئن ها را به خوبی در سایت بیمه بازار می توانیم پیدا کنیم، باید به صرفه جویی در زمان، دسترسی سریع به انواع بیمه و شرایط مختلف آن، قابلیت مقایسه بین بیمه ها (بیمه ایران ، بیمه پاسارگاد ، بیمه دانا و..) و در نهایت صرفه جویی در هزینه ها اشاره کنیم.

 

این ها مواردی هستند که ذاتا با تبدیل شدن خدمات آفلاین به آنلاین ناخودآگاه برای مشتریان ایجاد می شوند. همکاری بیمه بازار با دیجی کالا در راستا کالاها، در نهایت منجر شده تا کاربران نه تنها به دنبال بیمه های حقوقی و حقیقی باشند بلکه با تکیه بر کد تخفیف بیمه بازار دیجی کالا، سراغ خرید های معتبر و ماندگار هم بروند.

مزایا خرید آنلاین بیمه

خرید بیمه آنلاین مزایایی را به دنبال دارد که درادامه به بیان آن ها می پردازیم.

  • خرید بیمه در هر زمانی از 24 ساعت
  • قابلیت مقایسه قیمت بیمه ها
  • تنوع در انتخاب بیمه
  • جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه
  • آگاهی کامل از شرایط بیمه موردنظر
  • استفاده از تخفیف های ویژه بیمه ها
  • مشاهده نظرات سایر خریداران
  • پشیبانی 14 ساعته و سریع
  • و….


منبع:
https://mag.takhfifhot.com/%D8%A8%DB%8C%D9%85%D9%871

خدمات الوپیک چیست؟

 الو پیک برای ارسال هر نوع مرسوله از طریق پیک نظیر الوپیک وانت و ... طراحی شده است و کلیه های بسته های افراد را می تواند بدون محدودیت های رایج در سریع ترین زمان ممکن ارسال نماید. مزیت های استفاده از الو پیک، چند درخواست همزمان، امکان پیگیری مسیر به صورت زنده، امکان گرفتن کد تخفیف الوپیک و ارسال مجدد است. همچنین می توان از گزینه های آدرس های منتخب، پرداخت در محل، به صورت اعتباری و نقدی نیز استفاده کرد. خدمات معتبر و مطمئن الو پیک، باعث می شود که فرستنده با خیال راحت مرسوله خود را به پیک بسپارد. به معنای دیگر هنگامی که کاربر درخواست پیک می‌کند و مرسوله یا همان وسیله یا نامه یا هر چیزی که قصد ارسالش را دارد، به پیک تحویل می‌دهد و او به راه میفتد، می‌تواند از طریق اپلیکیشن نحوه حرکت و مکان دقیق پیک را روی نقشه مشاهده کند. 

 

ارسال بسته پستی چند مقصدی:

یکی دیگر از مزیت های خوب alopeyk، این است که امکان ارسال بسته‌ها و مرسولات شما برای چند مقصد متفاوت و به صورت چند آدرس وجود دارد. این روش برای افرادی که محصولی را ارائه می کنند و مغازه دار هستند و قصد دارند که سفارشات مشتری هایشان و یا بسته های تبلیغاتی را برای آن ارسال کنند، می تواند انتخاب مناسب و کاربردی باشد. همچنین که شما می‌توانید چندین پیک از اپلیکیشن الوپیک بخواهید و به صورت جداگانه همه آنها را مدیریت کنید، بدون آنکه تداخلی در روند کاری شما و الوپیک پیش بیاید. در روش چند مقصدی، این امکان برای شما مهیا شده است تا بتوانید با انتخاب چند آدرس برای مقصد، در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی نمائید. در نتیجه الوپیک در این سرویس به کاربرانش این فرصت را می دهد تا با انتخاب چند مقصد برای پیکی که می‌گیرند، هزینه کمتری پرداخت کنند.با کد تخفیف الو پیک هزینه های ارسال و دریافت مرسوله خود را کاهش دهید.

 

مزایای پیک موتوری این سامانه:

این سامانه جزو یکی از بهترین و کاربردی ترین اپلیکیشن ها در حیطه خدمات حمل و نقل به شمار می رود. این سامانه هرگونه امکانات که مربوط به حمل نقل و جا به جایی و همچنین امکان ارسال چندین مرسوله و داشتن چندین سفر بصورت همزمان باشد را در اختیار شما می‌گذارد. قیمت‌های مقرون به صرفه و تخفیف‌های فراوان از سوی این سامانه سبب شده است تا افراد بیشتری تمایل داشته باشند تا با این سامانه فعالیت هایشان را انجام دهند. شما از طریق این سامانه می توانید بسته های ارسالیتان را به صورت آن لاین رصد نمائید و همزمان امکان ارسال پیام به سفیر مربوطه وجود دارد. در نتیجه از طریق این سامانه امکان تحویل مرسوله در سریعترین زمان، به صورت مطمئن در دسترس همگان قرار دارد.

 

ارائه کد تخفیف الوپیک در تخفیف هات:

در مجموع اگر جزو آن دسته افرادی هستید که معمولا یک سری بسته های پستی را از مبدا ثابت و همیشگی به یک مقصد مشخص ارسال می نمائید، دیگر نیازی نیست هر دفعه که می خواهید پیک درخواست کنید و از ابتدا کل پروسه با ثبت آدرس مبدا و مقصد تکرار نمائید. این سامانه کلیه سوابق سفارش هایتان را دارد و تنها کافی است روی دکمه تکرار عملیات کلیک کنید و در وقتتان تا میزان زیادی صرفه کنید. با مراجعه روزانه به سایت تخفیف هات، این امکان برای شما فراهم شده است که از تخفیف لحظه آخری مطلع شوید. شما میتوانید با کپی کردن کد تخفیف alopeyk از سایت تخفیف هات، برای دریافت خدماتی راحت و ایمن نظیر الوپیک وانت و ... به صورت تخفیف دار اقدام کنید.

 

 

منبع:
https://takhfifhot.com/%D8%A7%D9%84%D9%88%D9%BE%DB%8C%DA%A9

چرا از اسنپ مارکت خرید کنیم؟

 اسنپ مارکت از پرطرفدار ترین مارکت های آنلاین در ایران می باشد که به دلیل تنوع بسیار در محصولاتش شناخته شده است. اسنپ مارکت مجموعه از هایپر استار ها و سوپر مارکت های بزرگ در شهر های مختلف است. در اسنپ مارکت شما تمام مواد غذایی و مصرفی خود را با تخفیف های ویژه کد تخفیف هایپر استار وکد تخفیف اسنپ مارکت 1400 می توانید خریداری کنید. از جمله دلایل برای خرید از اسنپ مارکت، امنیت و کیفیت بالای آن است. این برند با هایپر استار های معروف در سطح شهر ها همکاری دارد و خیال شما را بابت کیفیت خرید ها و محصولات راحت می کند. اسنپ مارکت به صورت روزانه تخفیف هایی مانند کد تخفیف 50 درصدی اسنپ مارکت و کد تخفیف اولین خرید اسنپ مارکت را نیز برای محصولاتش درنظر می گیرد. 

مزایای خرید از اسنپ مارکت:

یکی از مزایای خرید اینترنتی از این مجموعه این است که خرید محصولات با انواع تخفیف های گوناگون و گسترده با کد تخفیف اسنپ مارکت همراه می باشد. معمولا اگر شما قصد داشته باشید از سوپر مارکت محله خود و به صورت حضوری خرید کنید، قیمت همان چیزی است که در پشت محصول درج شده است و هیچ گونه تخفیفی وجود ندارد. این تخفیف‌ها در این مجموعه ممکن است حتی تا ارقام ۴۰ و ۵۰ درصد هم بالا برودمانند کد تخفیف 50 درصدی اسنپ مارکت که می تواند هزینه خرید شما را بسیار پایین بیاورد. به صورت کلی یکی دیگر از ویژگی های مهم خرید اینترنتی این است که تمامی هزینه های سبد خرید شما به راحتی قابل رویت می باشد. در صورتی که در خرید حضوری، محاسبه لحظه ای و دقیق سفارش های کلی شما یک امر نشدنی است در روش اینترنتی در لحظه می توانید میزان خریدتان را چک کنید و یا آن را به راحتی حذف کنید.

صرفه جویی در هزینه ها؛ استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت:

در روش خرید اینترنتی می توانید در هزینه های حمل و نقل به میزان زیادی صرفه جویی کنید. با انجام خرید اینترنتی علاوه بر بهره مندی از تخفیفات دوره ای فروشگاه های اینترنتی، می توانید از طریق کاهش هزینه بنزین و رفت و آمد نیز پول پس انداز کنید. با مراجعه به این سامانه و داشتن کد تخفیف اولین خرید اسنپ مارکت قادر هستید، بهترین ها را با ارزان ترین قیمت خریداری نمائید. در این سامانه موارد مهمی نظیر اصالت برند کالا، قیمت مناسب، تحویل روزانه و خدمات پس از فروش حرف اول را میزند. با استفاده از این روش شما می توانید در طولانی مدت پول زیادی را پس انداز کنید؛ چرا که هیجان استفاده از کد تخفیف و خریدن چیزی با قیمتی کمتر از آنچه که در بازار هست، همیشه لذت بخش است.

خرید آسان، با اپلیکیشن اسنپ مارکت

اسنپ مارکت برای تسهیل در خرید آنلاین کاربران خود، اپلیکیشن خود را راه اندازی کرده است. این اپلیکیشن را از طریق آپ استور، کافه بازار و… می توان به صورت رایگان دانلود و نصب کرد. با نصب این آپ در تلفن همراه خود دیگر بدون هیچ محدودیتی می توانید به انتخاب محصولات سوپر مارکتی خود در هر زمانی بپردازید و از طریق درگاه های بانکی آنلاین هزینه آن را پرداخت کنید. در نسخه موبایل اسنپ مارکت نیز مانند نسخه وب آن، شما به دسته بندی این فروشگاه آنلاین سوپر مارکت دسترسی کامل دارید و می توانید با استفاده از کد تخفیف های آن به ثبت سفارش خود بپردازید. 

علاوه بر این، از طریق خود اپلیکیشن اسنپ نیز می توانید به اسنپ مارکت دسترسی داشته باشید.


منبع:
https://takhfifhot.com/%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA?page=1&pageType=0&canonical=1

۳ طرز تهیه غذای ساده با مرغ ریش ریش

 عدس پلو یکی از غذاهای بسیار خوشمزه و پرطرفداری است که در شهرهای مختلف به روش‌های متنوعی تهیه و طبخ می‌شود. جالب است بدانید در اکثر شهرها این غذای بسیار خوشمزه و نام آشنا در مناسبت‌های خاص به عنوان نذری نیز پخته می‌شود. ما امروز در کنار شما هستیم تا طرز تهیه ۳ غذا با مرغ ریش ریش را به صورت مرحله به مرحله آموزش دهیم پس تا انتهای این مقاله آموزنده ما را همراهی کنید. برای خرید مواد اولیه این غذا از کد تخفیف اکالا استفاده کنید.

۱- طرز تهیه عدس پلو با مرغ ریش ریش

مقدار مواد اعلام شده در این آموزش مناسب برای ۲ تا سه نفر است که شما به راحتی با ضرب و جمع ساده‌ای می‌توانید مقدار مواد را افزایش دهید.
مدت زمان آماده سازی این غذا حدود ۶۰-۷۰ دقیقه است.



مواد لازم جهت تهیه عدس پلو با مرغ ریش‌ریش:
برنج ۲ پیمانه
عدس ۱/۲ پیمانه
سینه مرغ  ۱ عدد
روغن به مقدار لازم
گردو  به مقدار دلخواه
پیاز  ۱ عدد
کشمش به مقدار دلخواه
محلول زعفران دم کرده به مقدار دلخواه
کره  به مقدار لازم
نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم


طرز تهیه عدس پلو با مرغ ریش ریش | روش اول

در این روش تمامی مواد عدس پلوی شما با هم ترکیب می‌شود و شما پلویی مخلوط از مواد عدس پلو خواهید داشت.

مرحله اول | آماده‌سازی عدس

در اولین مرحله به سراغ آماده کردن عدس‌ها روید.

عدس‌های درشت یا ریز را به خوبی تمیز کنید که درون آنها سنگ نباشد.

عدس‌ها را درون کاسه مناسبی ریخته و با آب سرد بشویید.

حال عدس‌های شسته شده را در قابلمه کوچکی با مقداری آب و نمک روی حرارت متوسط قرار دهید تا عدس‌ها بپزند.

مرحله دوم | آماده سازی برنج

شما در این مرحله با توجه به ذائقه و سلیقه خود به دو شکل می‌توانید عمل کنید.

می‌توانید برنج را به صورت کته‌ای بپزید و سپس با محتوای عدس پلو ترکیب کنید یا برنج را آبکش کنید.

برای حفظ ارزش غذایی برنج پیشنهاد ما به شما تهیه و طبخ آن به صورت کته‌ای است.

در این روش ابتدا برنج‌های از قبل شسته شده را با مقداری نمک و روغن درون قابلمه بریزید و قابلمه را روی حرارت متوسط قرار دهید تا محتوای درون قابلمه به جوش بیاید سپس حرارت را کم کنید و زمان دهید تا آب قابلمه به صورت کامل تبخیر شود و زمان دم کشیدن برنج فرا رسد.

آب برنج که به صورت کامل تبخیر شد، قابلمه را از روی حرارت بردارید و به سراغ مراحل بعد روید.

برای سرعت بخشیدن به روند پخت غذا تا زمانی که دانه های برنج شما نیم پز می‌شود به سراغ آماده سازی بقیه مواد روید.

مرحله سوم | آماده سازی مرغ

در سومین مرحله به سراغ پختن و طعم‌دار کردن مرغ روید. فیله‌های مرغ را با محلول زعفران و مقداری نمک طعم‌دار کنید .

درون تابه مناسبی مقداری روغن ریخته و فیله‌های مرغ را درون تابه قرار دهید حرارت را کم کنید درب تابه را روی آن بگذارید و هر طرف مرغ را حدود ۵-۸ دقیقه بپزید.

حال مرغ‌های پخته شده را از تابه خارج کنید، با کمک دو چنگال مرغ را ریش ریش کرده و به ابعاد دلخواه تبدیل کنید سپس مقداری فلفل سیاه به آن بزنید.

مرحله چهارم | تهیه ترکیبات عدس پلو

در چهارمین مرحله به سراغ تهیه مخلفات این غذای فوق العاده خوشمزه بروید.

درون همان تابه‌ای که فیله‌های مرغ را سرخ کرده‌اید مقدار کمی کره ریخته و پیاز را به صورت نگینی خرد کنید .

کمی آن را تفت دهید تا آب اضافی پیاز گرفته و کمی طلایی رنگ شود.

حال مرغ ریش ریش شده را به تابه اضافه کنید کمی به هم زنید تا مرغ‌ها ظاهری طلایی و برشته به خود گیرند.

در همین مرحله به مقدار دل‌خواه گردوی خرد شده به محتوای درون تابه اضافه کنید و مجدد مواد را بهم زنید.

حال کشمش‌های از قبل شسته و خیس شده را به ترکیب مرغ اضافه کنید.

عدس های پخته شده را نیز به محتوای درون تابه اضافه کنید و در حد چند ثانبه همه مواد را با هم تفت دهید.

حرارت را خاموش کنید و به سراغ مرحله بعد روید.

مرحله پنجم | ترکیب کردن همه مواد عدس پلو

در پنجمین مرحله درون قابلمه مناسبی کمی روغن ریخته و مقداری نان یا سیب زمینی حلقه شده را ته قابلمه بچینید.

حال لایه نازکی برنج نیم پز شده را روی آن بریزید، کمی عدس پخته شده و مقداری از ترکیب مواد گوشتی تهیه شده را روی برنج بریزید.

این مراحل را تکرار کنید تا مواد شما به پایان رسد.

درب قابلمه را ببندید و قابلمه را روی حرارت کم قرار دهید به مدت ۳۵ تا ۴۵ دقیقه زمان دهید تا برنج شما به خوبی بپزد.

پس از پخته شدن مواد درون قابلمه را به آرامی با هم ترکیب کرده و در ظرف سرو بریزید.

 

 

 

منبع:
https://blog.okala.com/ghaza-ba-morgh-rish-rish/

بهترین گوشی سامسونگ؛ از ۴ میلیون تا ۵۰ میلیون تومان

 گوشی های سامسونگ همواره جزو محبوب‌ترین و بهترین نوع محصولات هر رده‌ی قیمتی قرار می‌گیرند که فروش موفقی در بازارهای جهانی و بازار ایران تجربه می‌کنند. شاید دلیل این فروش مناسب تنوع بسیار زیاد گوشی‌های سامسونگ باشد؛ اما کره‌ای‌ها برای دست‌یافتن به این مهم تلاش و هزینه‌ی بسیاری کرده‌اند تا بتوانند با وجود رقبای بسیار زیاد چینی، جایگاه خود را در بین پرفروش‌ترین محصولات بازار حفظ کنند. با کد تخفیف دیجی کالا ارزانتر گوشی را خریداری بفرمایید

گقتنی است که خریداران گوشی‌های گلکسی سامسونگ جزو وفادارترین کاربران گوشی‌های اندرویدی محسوب می‌شوند که دلایل مختلفی پشت این قضیه نهفته است. ازجمله‌ی این دلایل می‌توان به پشتیبانی نرم‌افزاری بلندمدت، کیفیت ساخت مناسب، طراحی به‌روز و چشم‌نواز و قیمت رقابتی گوشی‌های سامسونگ اشاره کرد.

  • بهترین گوشی سامسونگ تا ۴ میلیون تومان
  • گلکسی A04 سامسونگ
  • بهترین گوشی سامسونگ تا ۴٫۵ میلیون تومان
  • گلکسی A04s سامسونگ
  • بهترین گوشی سامسونگ تا ۵٫۵ میلیون تومان
  • گلکسی A14 سامسونگ
  • بهترین گوشی سامسونگ تا ۷ میلیون تومان
  • گلکسی M32 سامسونگ
  • بهترین گوشی سامسونگ تا ۷٫۵ میلیون تومان
  • گلکسی A24 سامسونگ 4G
  • بهترین گوشی سامسونگ تا ۸ میلیون تومان
  • گلکسی M33 سامسونگ
  • بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۱ میلیون تومان
  • گلکسی A34 سامسونگ
  • بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۶ میلیون تومان
  • گلکسی A54 سامسونگ
  • انتخاب جایگزین: گلکسی S20 FE نسخه 5G
  • بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۸ میلیون تومان
  • گلکسی A73 سامسونگ 5G
  • بهترین گوشی سامسونگ تا ۲۰ میلیون تومان
  • گلکسی اس 21 اف ای سامسونگ 5G
  • بهترین گوشی سامسونگ تا ۳۵ میلیون تومان
  • گلکسی اس 22 و S22 پلاس سامسونگ 5G
  • بهترین گوشی سامسونگ تا ۴۵ میلیون تومان
  • گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ 5G
  • انتخاب جایگزین: گلکسی S23 سامسونگ
  • بهترین گوشی سامسونگ تا ۵۰ میلیون تومان
  • گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ
  • بهترین گوشی سامسونگ بدون در‌نظر‌گرفتن قیمت
  • گلکسی زد فولد 4 سامسونگ

نکته‌ی مهم دیگر اینکه محصولات سامسونگ عموماً توان شارژ کمتری از گوشی‌های مشابه چینی دارند و حتی گاهی اوقات بدون داشتن شارژر داخل جعبه عرضه می‌شوند که این موضوع چندان خوشایند خریداران نیست.

 

 

منبع:
https://www.zoomit.ir/buying-guide/401632-samsung-galaxy-phone-buying-guide/

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 صفحه بعد