x تبلیغات
معرفی انواع برند ها و فروشگاه های اینترنتی

تخفیف 150 هزارتومانی سایت مقداد آی تی برای خرید گوشی

 با کپی کد تخفیف AP-150 و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 150 هزار تومان کد تخفیف مقداد آی تی، ویژه خرید گوشی آیفون فقط امروز بهره مند شوید.

چه کالاهایی را میتوان از سایت داروخانه آنلاین خرید کرد؟

 سایت‌های داروخانه آنلاین امکان خرید و تهیه انواع داروها و محصولات پزشکی را برای مشتریان فراهم می‌کنند. با کد تخفیف داروخانه آنلاین ارزانتر خرید کنید. برخی از کالاهایی که می‌توانید از سایت داروخانه آنلاین خرید کنید، عبارتند از:


1. داروهای تجویزی: بیشتر داروخانه‌های آنلاین بستری را برای فروش داروهای تجویزی، مواد مغذی و مکمل‌های غذایی فراهم می‌کنند. شما می‌توانید با نام دارو و یا نام فعال ماده‌ای آن را جستجو و سفارش دهید.

2. محصولات مراقبت از پوست: سایت‌های داروخانه آنلاین انواع محصولات مراقبت از پوست را ارائه می‌دهند، از جمله کرم‌های ضد آفتاب، کرم‌های مرطوب کننده، کرم‌های ضد چروک و محصولاتی برای درمان اکزما و پسوریازیس.

3. محصولات بهداشتی و آرایشی: در سایت‌های داروخانه آنلاین، محصولاتی مانند صابون، شامپو، ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی را نیز می‌توانید پیدا کنید.

4. محصولات برای مراقبت از دندان‌ها: در سایت‌های داروخانه آنلاین محصولاتی مانند مسواک، خمیر دندان، آب دهان، نخ دندان و دیگر موارد مرتبط با مراقبت از دندان‌ها موجود است.

5. محصولات برای مراقبت از سلامتی: سایت‌های داروخانه آنلاین محصولاتی مانند مکمل‌های غذایی، ویتامین‌ها، محصولات برای کاهش وزن و دیگر محصولات مرتبط با سلامتی را نیز عرضه می‌کنند.

6. محصولات برای درمان بیماری‌های خاص: برخی سایت‌های داروخانه آنلاین، محصولاتی برای درمان بیماری‌های خاص مانند دیابت، بیماری‌های قلبی، بیماری‌های روماتولوژیک و بیماری‌های عفونی را نیز عرضه می‌کنند.

دیجی کالا جت کدتخفیف 20 هزارتومانی

 با کپی کد تخفیف BH3K و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 20 هزار تومان کد تخفیف دیجی کالا جت، از فروشگاه سبزی و میوه که در سایت و اپلیکیشن دیجی کالا جت قرار دارند برای حداقل خرید 100 هزار تومان، بهره مند شوید.

خدمات اسنپ تیکت چیست؟

 دسترسی سریعتر و آسان‌تر به بلیط‌های اماکن تفریحی، اسنپ تیکت یک سامانه‌ی اینترنتی است که امکان خرید بلیط از طریق اینترنت را برای کاربران فراهم می‌کند. این سرویس تلاش می‌کند تا برای کاربران خرید بلیط را با سرعت و راحتی بیشتری فراهم کند و از نیاز به انتظار در صف بلیط‌فروشی ها و یا حضور حضور شخصی برای خرید بلیط جلوگیری کند.


در این سامانه، می‌توانید بلیط ورود به انواع اماکن تفریحی مانند پارک‌ها، سینماها، تئاترها، کنسرت‌ها، تماشا‌های ورزشی و ... را خریداری کنید. از دیگر خدماتی که اسنپ تیکت ارائه می‌دهد، بهبود پشتیبانی مشتریان و ارائه‌ی خدمات پس از فروش می‌باشد که در صورت بروز هرگونه مشکل در خرید بلیط، کاربران می‌توانند با این سامانه تماس بگیرند تا مشکلات خود را حل کنند.

کد تخفیف اسنپ تیکت را از سایت تخفیف هات دریافت کنید.
با استفاده از اسنپ تیکت، کاربران می‌توانند بلیط خود را به راحتی و با سرعت بیشتری خریداری کنند و نیاز به حضور حضور شخصی در صف بلیط‌فروشی ها را ندارند.

تخفیف 50 تومانی اولین رزرو جاجیگا

 با کپی کد تخفیف jajigawelcome50 و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 50 هزار تومان کد تخفیف جاجیگا، برای رزرو اقامتگاه سوییت و هتل برای اولین بار، بهره مند شوید.

آیا دیجی‌دو گارانتی محصولات خود را ارائه می‌دهد؟

 بله، دیجی‌دو برای محصولاتی که از طریق سایت خود عرضه می‌شوند، گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی را تضمین می‌کند. همچنین، برخی از محصولاتی که از طریق دیجی‌دو فروخته می‌شوند، دارای گارانتی معتبر تولید کننده نیز هستند.

 
در صورتی که محصول خریداری شده از دیجی‌دو، با عیب و نقصی مواجه شد، می‌توانید با تماس با پشتیبانی دیجی‌دو و ارائه اطلاعات لازم، از خدمات پس از فروش این فروشگاه بهره‌مند شوید. در برخی موارد، می‌توانید محصول را مستقیماً به دیجی‌دو برگردانده و بازپرداخت یا تعویض آن را دریافت کنید. کد تخفیف دیجی دو را از سایت تخفیف هات دریافت کنید.
 
همچنین، برای برخی از محصولات، خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش توسط خود تولید کننده ارائه می‌شود و در این صورت، شماره تماس و اطلاعات تماس با مراکز خدمات پس از فروش توسط دیجی‌دو ارائه می‌شوند تا در صورت نیاز، با تولید کننده تماس گرفته و خدمات پس از فروش مورد نیاز را دریافت کنید.

تخفيف اسنپ اكسپرس 50% ویژه اولین خرید سوپر مارکتی

 با کپی کد تخفیف  AD5QZMN6TX  و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 50%  کد تخفیف اسنپ اکسپرس، از فروشگاه هایی که در سایت و اپلیکیشن اسنپ اکسپرس قرار دارند برای خرید بالای80 هزار تومان ، بهره مند شوید.

 

تخفيف شب 70 هزارتومانی

 با کپی کد تخفیف mopon-shab-1000 و کلیک روی دکمه  "خرید کنید" می توانید از70  هزار تومان کد تخفیف شب  که در سایت شب قرار دارند برای ،رزرو بالای 1 میلیون تومان ، بهره مند شوید.

 

تخفیف 10% فیتامین ویژه دوره یک ماهه بدنسازی

 با کپی کد تخفیف fit1_hot  و کلیک روی دکمه "خرید کنید"  می توانید از 10%  کد تخفیف فیتامین  برای دریافت دوره یک ماهه بدنسازی که در سایت و اپلیکیشن فیتامین قرار دارند  تا سقف 25 هزار تومان ، بهره مند شوید.

 

تفاوت شومیز، بلوز و تونیک زنانه در جنس های پارچه های استفاده شده در چیست؟

 تفاوت شومیز، بلوز و تونیک زنانه در جنس پارچه‌های استفاده شده می‌تواند متفاوت باشد و به سلیقه و نیاز فردی که از این پوشاک استفاده می‌کند بستگی دارد. اما به طور کلی، پارچه‌های استفاده شده در تولید بلوز و شومیز می‌توانند از جنس‌های مختلفی مانند پنبه، نخ، پلی‌استر، ابریشم و … باشند. بلوزها و شومیزها با توجه به نوع پارچه‌ای که از آن ساخته شده‌اند، می‌توانند در طول فصل‌های گرم و سرد سال استفاده شوند. در سایت سرژه میتوانید انواع لباس زنانه شیک را مشاهده بفرمایید. کد تخفیف سرژه نیر برای خریدی ارزانتر در سایت تخفیف هات موجود است.

از طرف دیگر، پارچه‌های استفاده شده در تولید تونیک‌ها معمولاً به طور کلی نرم، راحت و چسبنده نیستند و برای پوشیدن در فصل‌های گرمتر مناسب هستند. پارچه‌های استفاده شده برای تونیک می‌توانند شامل کتان، لینن، نخ، پنبه و … باشند. تونیک‌ها معمولاً با پارچه‌های سبک‌تری ساخته شده‌اند که به تناسب قد و شکل بدن فردی که آن را پوشیده است، سبکی مطلوبی ایجاد می‌کنند.

 

 

منبع:
https://tullinmoda.com/%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af/%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d8%b4%d9%88%d9%85%db%8c%d8%b2-%d8%a8%d9%84%d9%88%d8%b2-%d9%88-%d8%aa%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9/

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 صفحه بعد