x تبلیغات
معرفی انواع برند ها و فروشگاه های اینترنتی

چرا باید چرم مارال بخریم؟

 کمپانی مارال چرم (MARAL LEATHER) با تاسیس 35 شعبه در سراسر نقاط ایران و همچنین چندین شعبه بین الملل، در کشور های نظیر ایتالیا و قزاقستان مشغول به فعالیت است. کفش چرم زنانه بند دار Black-2220010125 در تک رنگ مشکی برای بانوان طراحی شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. برای آشنایی بیشتر با این محصول چرم مارال ویژگی های آن را مطالعه فرمایید. این کمپانی کیف زنانه ارزان چرم نیز تولید می کند. کد تخفیف ارسال رایگان دیجی کالا بدون محدودیت خرید اول هم در تخفیف هات موجود است.

نقاط قوت کفش زنانه چرم مارال:

 

از نقاط بسیار مثبت این کفش چرم زنانه لژ 4 سانتی متری آن است که باعث راحتی پا شما، زمانی که در داخل کفش است، می گردد. کفی نرم و قالب ارگونومیک Black-2220010125 باعث شد استفاده از آن در طولانی مدت شما را خسته نکند. این کالا با قابلیت تعویض کفی کفش امکان آن که به راحتی خارج شود، شستشو گردد و باز به جایگاه خود بازگردد را دارد.

 

نقاط ضعف کفش زنانه چرم مارال:

می توان گفت ظاهر بسیار شیک این مدل کفش چرم زنانه نیز شاید مورد پسند همه واقع نگردد، ترکیب دو رنگ سفید و مشکی به طوری که رویه چرمی کفش مشکی، اما لژ، بند و دوخت کتانی سفید است، برای بعضی افراد توجیهی ندارد. البته همان طور که بیان شد سلایق بسیار متفاوت است.

 

نکات نگهداری از چرم طبیعی:

  • از تابش مستقیم نور خورشید و طولانی جلوگیری کنید.
  • در جای خشک و خنک نگهداری کنید.
  • آن ها را در پلاستیک قرار ندهید.
  • مراقب وسایل نوک تیز و برنده باشید.
  • استفاده از روغن های مخصوص آن ها
  • تمیز نگه داشتن آن ها
  • استفاده از واکس های مخصوص
  • درست آویزان کردن لباس های چرم
  • و….

 

 

منبع:
https://mag.takhfifhot.com/%DA%86%D8%B1%D9%85-%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%84

 

کد تخفیف دیجی جت 30 هزارتومانی ویژه آبمیوه و بستنی

 با کپی کد تخفیف THOTJU6 از تخفیف هات و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 30 هزار تومان کد تخفیف دیجی کالا جت، از آب میوه و بستنی فروشی که در سایت و اپلیکیشن دیجی کالا جت قرار دارند برای حداقل خرید 120 هزار تومان، بهره مند شوید.

معرفی انواع پیانو

 ساز پیانو یکی از محبوب‌ترین و پر طرفدارترین سازهای جهان بوده انواع مختلف و متنوعی از آن ساخته شده است. انواع مختلف پیانو، از نظر اندازه، شکل، نوع صدا و سایر قابلیت‌ها با یکدیگر تفاوت دارند. در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع پیانو و تفاوت‌ها و ویژگی‌های هر یک اشاره کنیم. با سازکالا همراه باشید. کد تخفیف سازکالا نیز در تخفیف هات موجود است.

دو نوع از اصلی‌ترین انواع پیانو، پیانوهای آکوستیک و پیانوهای دیجیتال هستند. در ادامه به بررسی هریک از این پیانوها می‌پردازیم.

پیانو های آکوستیک

در پیانوهای آکوستیک، صدا از طریق برخورد چکش‌های کلاویه با سیم‌های پیانو تولید می‌شود. پیانوهای آکوستیک، شامل انواع گوناگونی نظیر Grand ،Square و Upright می‌شود. در پیانوهای آکوستیک، عادی یا گرند، سیم‌ها به صورت افقی قرار گرفته اند و این امر باعث شده تا بدنه پیانوهای گرند، اندازه بزرگی داشته و فضای بیشتری از محیط را اشغال می‌کنند.

۱. پیانو های Grand

پیانوهای گرند، معروف‌ترین نوع پیانوهای آکوستیک هستند. این پیانوها بدنه بزرگی داشته و سیم‌های آن‌ها به صورت افقی قرار گرفته اند و صدای آن‌ها بسیار پر حجم و قدرتمند است. پیانوهای گرند به دلیل دارا بودن ابعاد بسیار بزرگ و حجم صدای بالا، معمولا در سالن‌های اجرا و یا استودیوهای حرفه‌ای استفاده می‌شوند و قرار دادن آن‌ها در محیط خانه و یا آپارتمان چالش‌های زیادی به همراه دارد.

۲. پیانو های Upright

پیانوهای Upright به دسته‌های مختلفی از جمله Spinet ،Console ،Studio و Professional تقسیم می‌شوند که هرکدام از آن‌ها اندازه‌های مختلفی از پیانو آپرایت هستند. در پیانوهای Upright، بر خلاف پیانوهای گرند، سیم‌ها به شکل عمودی قرار دارند و بدنه این پیانوها ابعاد و اندازه کوچک‌تری دارد. به همین دلیل این پیانوها بیشتر از پیانوهای گرند در خانه‌ها و آپارتمان‌ها استفاده می‌شوند. در ادامه به معرفی انواع پیانو آپرایت می‌پردازیم.

 

۱-۲. پیانو های Console

پیانوهای Console، اکشن جمع و جور و چکش‌های کوتاه‌تری نسبت به پیانوهای Full-Size Upright دارند. اکشن این پیانوها بر خلاف پیانوهای گرند، به صورت عمودی بوده و صدای کمتری نسبت به پیانوهای گرند تولید می‌کنند. این پیانوها همچنین دارای اندازه کوچک‌تری بوده و فضای کمتری اشغال می‌کنند.

 

۲-۲. پیانو های Studio

پیانوهای Studio دسته دیگری از پیانوهای عمودی یا Upright هستند که از نظر ابعادی از پیانوهای Console و Spinet بزرگ‌تر هستند. پیانوهای استودیو با دارا بودن Soundboard بزرگ‌تر و طول سیم‌های بلندتر نسبت به پیانوهای Console، صدایی پر حجم‌تر و غنی‌تر به شما ارائه می‌کند. این پیانوها برای تمامی نوازندگان از افراد مبتدی گرفته تا حرفه‌ای مناسب هستند.

 

۳-۲. پیانو های Professional (Upright)

در میان پیانوهای Upright، پیانوهای Professional دارای بلندترین ارتفاع بوده و در نتیجه طول سیم‌های بلندتری نسبت به سایر انواع پیانوهای Upright دارند. این پیانوها در عین داشتن اندازه ای بزرگ‌تر نسبت به سایر پیانوهای Upright، به دلیل قرار گیری سیم‌ها به صورت عمودی، مقدار کمی از فضای شما را اشغال کرده و برای استفاده در خانه‌ها، آپارتمان‌ها و آموزشگاه‌ها می‌باشد.

 

منبع:
https://sazkala.com/blog/introduction-piano-types/

معرفی بهترین هایپراستار در ایران

 به دلیل در دسترس ‌بودن بیش از هزاران کالا در شعب هایپراستار، دامنه‌ی انتخاب برای خریداران گسترش داده شده ‌است. این مجموعه سعی بر آن داشته تا با ایجاد سکشن‌ها و یونیت‌های منظم، دسترسی راحت و سریع در فضای فروشگاه‌ها، تجربه‌ی خریدی خاص و دلچسب را برای همراهان خود ایجاد کند. در تمامی بخش‌های یک شعبه، همکاران پرانرژی و سخت‌کوش هایپراستار در حال تلاش هستند تا بهترین خدمات و پشتیبانی را به خریداران محترم ارائه دهند.

 

فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار در شعب خود دارنده‌ی پنج بخش اصلی می‌باشند: مواد مصرفی خوراکی و بهداشتی، مواد‌غذایی تازه، لوازم‌خانه و آشپزخانه، لوازم‌برقی خانگی و دیجیتال، پوشاک و لوازم خواب و حمام.

 

مواد مصرفی خوراکی و بهداشتی

مواد مصرفی خوراکی و بهداشتی شامل کالاهای اساسی مصرفی مانند برنج و روغن، خواروبار، لبنیات، محصولات پروتئینی و مواد منجمد، شیرینی‌جات و تنقلات، محصولات شستشو و نظافت و کالاهای بهداشتی وآرایش می‌باشند. این دسته از کالاها بالغ‌ بر ۶۰ درصد از کالاهای فروشگاههای هایپراستار را تشکیل می‌دهند. هایپراستار این کالاها را از معتبرترین برندهای داخلی تامین می‌کند و با در نظرگرفتن قوانین کشور پایین‌ترین قیمت‌ها را برای خریداران  فراهم کرده است. 

مواد غذایی تازه

واحد مواد غذایی تازه شامل میوه و سبزیجات تازه، محصولات پروتئینی تازه، مرغ وماهی، نان و شیرینی های تازه می‌باشد که به صورت روزانه  تهیه‌ شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. در این بخش همچنین غذاهای متنوع ایرانی و آسیایی مانند سوشی و انواع سالادها با بهترین قیمت و کیفیت به صورت روزانه ارائه می‌گردد.

 لوازم خانه و آشپزخانه

واحد لوازم خانه و آشپزخانه از بخش های متنوعی نظیر ابزارآلات، لوازم آشپزخانه غیر برقی، لوازم التحریر، کمپینگ و باغبانی، لوازم خانگی، لوازم خودرو، اسباب بازی، کتاب، لوازم ورزشی و چمدان تشکیل شده است که با داشتن تنوع کالایی بالا از برترین برند های ایرانی و خارجی، تجربه خریدی بی‌نظیری را برای مشتریان رقم میزند.

لوازم برقی خانگی و دیجیتال

خرید محصولات لوازم برقی خانگی و دیجیتال بصورت اصل و با بهترین قیمت همواره یکی از دغدغه‌های هموطنانمان بوده است. قسمت لوازم‌برقی خانگی و دیجیتال هایپراستار با داشتن بخش های مختلفی نظیر لوازم‌برقی آشپزخانه، موبایل و لوازم‌جانبی، لوازم خانگی برقی، تلویزیون و صوتی تصویری، لپ تاپ و تبلت توانسته مجموعه‌ای کامل از کالاهای با کیفیت خانگی و دیجیتال را در اختیار مشتریان قرار دهد. 

پوشاک و لوازم خواب و حمام

کیفیت عالی در کنار قیمت مناسب از مهمترین ویژگی‌های محصولات بخش پوشاک هایپراستار می‌باشد که این بخش شامل بخش های پوشاک زنانه، پوشاک مردانه، پوشاک بچه گانه، لوازم مادر و کودک و لوازم خواب و حمام می‌باشد.

خرید آنلاین از هایپراستار

برای خرید آنلاین از هایپراستار می‌توانید با واردشدن به فروشگاه آنلاین اسنپ مارکت خرید‌های روزانه و اساسی خود را انجام دهید. کد تخفیف اسنپ مارکت نیز در سایت تخفیف هات موجود است.

 
 

معرفی اسنپ مارکت و خدمات آن

 اسنپ مارکت در سال 1377 با هدف تامین  اینترنتی محصولات سوپرمارکتی برای خانوارها در تهران شروع به کار کرد و هم اکنون در شهرهای کرج، اصفهان، شیراز، قم، لواسان، ارومیه و مشهد نیز فعال بوده و قصد به گسترش فعالیت خود در سایر شهرهای ایران نیز دارد.

هدف اسنپ مارکت از راه اندازی این پلتفرم ایجاد دسترسی آسان و سریعتر مردم به کالای مورد نیاز روزانه خود است. با خرید آنلاین از هایپراستارهای داخل اسنپ مارکت به کاهش ترافیک درون شهری، کاهش زمان خرید، کاهش هزینه های خرید کمک شایانی می شود.
علاوه بر این مزایا، اسنپ مارکت با همکاری هایپرمارکت های بزرگی همچون باکری، تهرانپارس، افرا و... در تهران و سایر شهرها تنوع محصولات خود را به 5000 هزار کالا رسانده و با ارائه تخفیف و کدهای تخفیف دوره ای بر محبوبیت خود افزوده است. تنوع محصولات اسنپ مارکت به خریداران این اجازه را می دهد که از خانه یا محل کار تمامی خریدهای مورد نیاز های خود اعم از لبنیات، خواروبار، مواد پروتئینی و... بصورت یک جا انجام داده و درب منزل یا مکان تعیین شده خود تحویل بگیرند. در ادامه محصولات موجود در 
سوپرمارکتی اینترنتی  و نحوه خرید از اسنپ مارکت را توضیح می دهیم.
 

دسته بندی محصولات اسنپ مارکت

اسنپ مارکت تنوع زیادی در محصولاتش دارد. در ادامه به بیان دسته بندی محصولات این سوپر مارکت آنلاین می پردازیم:

  • لبنیات: خامه، بستنی،کشک و...
  • نوشیدنی: آبمیوه، نوشابه و...
  • خواروبار و نان: انواع آرد، نان و...
  • خشکبار، شیرینی و دسر: انواع شیرینی، پودر کیک و...
  • میوه و سبزیجات تازه: انواع میوه ها، سبزیجات ها، صیفی جات ها و...
  • مواد پروتئینی و گوشتی: انواع گوشت، سوسیس و...
  • شوینده ها: انواع تمیز کننده ها، ضدعفونی کنند ها و...
  • آرایشی و بهداشتی: لوازم آرایشی ، مراقبت از پوست و بدن و...
  • و...

چگونه از اسنپ مارکت خرید کنیم؟

برای خرید از اسنپ مارکت دو گزینه پیش رو داریم:


سایت اسنپ مارکت
اپلیکیشن اسنپ مارکت


با مراجعه به سایت اسنپ مارکت و یا اپلیکیشن آن می توانیم با مشخص کردن مکان خود، لیست پیشنهادی از هایپرمارکت های اطراف خود را ببینیم و از بین آنها فروشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنیم. سپس از داخل آن فروشگاه اجناس مورد نیاز خود را به سبد خرید خود اضافه کرده و در مرحله تسویه حساب اگر کد تخفیفی داریم در قسمت مربوطه وارد کنیم تا از هزینه خرید کسر شود. برای مشاهده همه 
کد تخفیف اسنپ مارکت می توانید به سایت تخفیف هات مراجعه فرمایید.
 

خدمات اصلی  شرکت اسنپ مارکت، گرفتن سفارش خرید محصولات و کالاهای مختلف مانند یک سوپرمارکت آنلاین از مشتری هاست. مشتریان می توانند با استفاده از انواع کد تخفیف اسنپ مارکت ، کد تخفیف هایپر استارکد تخفیف سوپرمارکت اسنپ، اقلام مورد نیاز خود را با قیمت های مناسب تری خریداری کنند و خود را از حضور در شهرهای شلوغ و گیر افتادن در ترافیک رها کنند. snapmarket در کنار دیگر زیر مجموعه های اسنپ مانند اسنپ تریپ یا اسنپ فود توانسته است خدمات مورد نظر را به مشتریان هدف با کد تخفیف سوپرمارکت اسنپ ، کد تخفیف 50 درصدی اسنپ مارکت ارائه نماید. این مجموعه خدمات بسیار ویژه‌ای را در کنار فروش اقلام و محصولات اساسی ارائه می کند که از جمله آنها می‌توان به ارسال سریع محصولات با کد تخفیف اولین خرید اسنپ مارکت و کد تخفیف اسنپ مارکت 1400 نیز اشاره نمود. با دانلود اسنپ مارکت می‌توانید خیلی راحت خرید اینترنتی محصولات سوپرمارکتی را تجربه نمایید.


خرید آسان، با اپلیکیشن اسنپ مارکت

اسنپ مارکت برای تسهیل در خرید آنلاین کاربران خود، اپلیکیشن خود را راه اندازی کرده است. این اپلیکیشن را از طریق آپ استور، کافه بازار و… می توان به صورت رایگان دانلود و نصب کرد. با نصب این آپ در تلفن همراه خود دیگر بدون هیچ محدودیتی می توانید به انتخاب محصولات سوپر مارکتی خود در هر زمانی بپردازید و از طریق درگاه های بانکی آنلاین هزینه آن را پرداخت کنید. در نسخه موبایل اسنپ مارکت نیز مانند نسخه وب آن، شما به دسته بندی این فروشگاه آنلاین سوپر مارکت دسترسی کامل دارید و می توانید با استفاده از کد تخفیف های آن به ثبت سفارش خود بپردازید. 

علاوه بر این، از طریق خود اپلیکیشن اسنپ نیز می توانید به اسنپ مارکت دسترسی داشته باشید.


ارائه کد تخفیف اسنپ مارکت تهران، کرج و ... به صورت رایگان و تست شده:

خرید کردن برای بسیاری از افراد فرایندی لذت بخش است. به خصوص اینکه خیلی از ما انسان ها دوست داریم ارزان تر خرید کنیم و همچنین از چانه زنی لذت می بریم. اگر قصد دارید از کد تخفیف سوپر مارکت اینترنتی اسنپ استفاده کنید تنها لازم است قیمت‌ها را یک بار قبل و پس از اعمال کد تخفیف مقایسه نمائید. کد تخفیف و تخفیف لحظه آخری قدرت خرید کردن شما را بالاتر می‌برد و محصولات گران‌تر به راحتی قابل دسترس‌ شما خواهند بود. اگر شما هم مایل هستید که از کدهای تخفیف سوپر مارکت اسنپ بهره مند شوید. میتوانید با کپی کردن کد تخفیف اسنپ مارکت تهران، کرج و سایر شهر ها از سایت تخفیف هات برای دریافت خدماتی راحت و ایمن، به صورت تخفیف دار و ارزان، اقدام کنید. همچنین می توانید از سایر تخفیف ها مانند کد تخفیف دیجی کالا جت، پینکت و… نیز بهره مند شوید.


منبع:
https://takhfifhot.com/%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA?page=1&pageType=0&canonical=1

هر آن چیزی که باید در مورد افق کوروش (اکالا) بدانید

 فروشگاه های اینترنتی چندسالی است که برای رفاه حال تمامی مردم به وجود آمده اند تا دیگر نیازی به ماندن در ترافیک و شلوغی شهر ها برای خرید یک محصول نباشد. حال برخی از این فروشگاه های زنجیره ای شعب های مختلفی در سطح شهر برای کسانی که لذت قدم زدن در قفسه های فروشگاه را دوست دارند برپا کرده اند. وجود فروشگاه های این چنینی از سال 1328 وجود داشته و می توان گفت پدیده تازه ای نیستند اما امروزه گسترده تر شده اند. فروشگاه های زنجیره ای مختلفی مانند افق کوروش، جانبو، سون، هایپر استار، هایپرمی، وی وان و ... وجود دارند که ما در ادامه تصمیم گرفته ایم بررسی هایی در خصوص فروشگاه افق کوروش داشته باشیم. با کسب اطلاعات در خصوص این فروشگاه اینترنتی و دریافت کدتخفیف اکالا، کد تخفیف اسنپ مارکت و… می توانید خریدی لذت بخش داشته باشید. پس در ادامه برای چند دقیقه وقت با ارزش خود را به ما اختصاص دهید.

فروشگاه زنجیره ای افق کوروش

 

فروشگاه زنجیره ای افق کوروش یکی از بهترین و موفق ترین فروشگاه های زنجیره ای در ایران می باشد که سال تاسیس آن به 88 بر می گردد. این فروشگاه فوق العاده از همان ابتدای تاسیس خود به فکر عرضه محصولات با تخفیف و با کیفیت بوده تا بهترین ها نصیب شهروندان عزیز شود.
سرمایه گذار اصلی این فروشگاه زنجیره ای گروه صنعتی گلرنگ می باشد که توانسته تا به امروز دو هزار شعبه در سر تا سر ایران داشته باشد. همچنین این فروشگاه زنجیره ای فوق العاده توانسته با ارائه بهترین ها یکی از مراکز اصلی فروش محصولات این شرکت باشد.

لیست شعب افق کوروش

فروشگاه زنجیره ای افق کوروش که ابتدا تنها یک فروشگاه در تهران بود امروزه دارای شعب های بسیاری در بسیاری از شهر تست. تا به امروز فروشگاه زنجیره ای افق کوروش دارای 1112 شعبه در 250 شهر ایران می باشد. بنابراین می توان گفت فروشگاه ‌های افق کوروش در ۶۰ درصد از شهر های ایران وجود دارد و درحال خدمات رسانی به هم وطنان عزیز است. به همین منظور ما در ادامه چند مورد از شعب مختلف افق کوروش را برایتان مطرح کرده ایم تا در ذهن خود لیستی از شعب افق کوروش داشته باشید. لیست شعب افق کوروش عبارت است از :

  • تهرانسر – شاهد غربي‎ - تهرانسر - بلوار نیلوفر (شاهد) - انتهای غربی بلوار - پلاک ۱۴۹‎
  • تهرانسر – تهرانسر - بلوار نیلوفر شرقی - پلاک ۳۲‎‎
  • تهرانسر – انتهای بلوار لاله - روبروی خانه سالمندان ابن سینا
  • شهرک راه آهن‎ – نبش بلوار گلها و یاس - پلاک ۳‎
  • شهرک آزادی – بلوار شیشه مینا - شهرک آزادی - بلوار امام خمینی - جنب ایستگاه اتوبوس‎‎
  • شهرک نفت‎ – انتهای اشرفی اصفهانی - شهرک نفت - خیابان نفت - نبش کوچه دهم‎
  • سعادت آباد‎ – سرو غربی - ۲۰ متری آسمان - آسمان ۴ شرقی‎‎
  • شهران‎ – فلکه دوم - کوچه عسگری - کوچه قشلاقی‎
  • استاندارد‎ – بزرگراه سردار جنگل - خیابان بهار غربی - ضلع شمال غربی - تقاطع خیابان راضی و یاس – پلاک ۸‎‎
  • جنت آباد – بلوار بعثت - ۱۶ متری اول جنوبی - پلاک ۳۲‎
  • بلوار عدل‎ – اشرفی اصفهانی - خیابان ۳۵ متری گلستان – بعد از بلوار عدل گلستان یکم - پلاک ۱۴‎‎
  • پيامبر – حكيم‎ - اتوبان حکیم (شرق به غرب) نرسیده به ستاری - خیابان پیامبر مرکزی - کوچه مطهری‎
  • ورزی – فردوس غرب - ورزی جنوبی - نبش کوچه ۱۵ غربی - پلاک ۲۶‎
  • بهنام‎ – خیابان آیت اله کاشانی - خیابان بهنام - نبش چهار ره فهیمی - روبروی دانشگاه علمی کاربردی‎
  • مرزداران‎ – ژاندارمری - خیابان ایثار - خیابان مالک - پلاک ۱‎
  • گيشا‎ – كوی نصر(گيشا) - خيابان هفدهم - نبش كوچه صائمي‎
  • حبیب الهی‎ – خیابان ستارخان - خیابان حبیب الهی - نبش کوچه دهم (فلاحت پور) - پلاک ۴۸‎
  • کوکب‎ – ستارخان - خیابان کوکب - نبش کوچه سروناز‎‎
  • بهبودی – خيابان آزادی - خيابان بهبودی - نرسيده به نصرت - جنب بانک سپه‎‎
  • آزادی – خيابان آزادی - خيابان شهيدان – رو به روی مترو حبيب الهي‎
  • خوش‎ – خيابان هاشمی - بين خوش و قصرالدشت - پلاک ۲۲۴‎
  • کميل‎‎ – بزرگراه نواب - انتهای خیابان کمیل - نبش خرمشهر شمالی‎
  • سليمانی – خيابان قزوين - خيابان شهيد ابراهيم حسيني - خيابان غفوری - پلاک ۱۲۷‎‎
  • مهرآباد‎ – مهرآباد جنوبی - ۲۰ متری شمشیری - خیابان شهید ملکی - نبش تفرش‎‎
  • محمدباقر‎ – مهرآباد - خیابان امام محمد باقر - روبروی دانشگاه هوایی‎
  • الغدير‎ – یافت آباد - الغدیر شمالی - بعد از چهار راه قهوه خانه - نبش کوچه وقاری‎‎
  • فرهنگ‎ – خیابان وحدت اسلامی - نبش خیابان فرهنگ - پلاک ۱۰۳۴‎
  • جهان آرا‎ – یوسف آباد - خیابان جهان آرا - نبش خیابان ۳۸‎
  • ماهان – خاني آباد‎ - شهرک شریعتی - خیابان ماهان - جنب بستنی حاجی بابا‎‎
  • بهمنيار‎ – نازی اباد - خيابان بهمن يار - نبش خيابان عباسي - پلاک ۲۷۰‎
  • بازار دوم‎ – نازی آباد - خیابان مدائن - نرسیده به چهار راه دخانیات - پلاک ۴۶۶‎‎
  • زمزم‎ – خیابان شهید چراغی - خیابان زمزم (شهید غلامرضایی) - روبروی پمپ بنزین‎‎
  • جواديه‎ – جوادیه - بیست متری جوادیه - نبش کوچه عباس اوغلی‎

لیست تخفیفات افق کوروش

فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش و دارک استور افق کوروش به فروشگاه های همواره تخفیف معروف هستند. این بدان معنی ایست که افق کوروش همواره در طی هفته و ماه، تخفیف های ویژه ای برای مشتریان خود در نظر می گیرد. اما سایت هایی مانند تخفیف هات هستند که در حوزه ارائه کد تخفیف رایگان فعالیت می کنند.
شما با وارد شدن به چنین سایت هایی می توانید کد تخفیف فروشگاه مد نظرتان مانند افق کوروش، اسنپ مارکت، دیجی کالا و… را دریافت کنید. پس از دریافت کد تخفیف فروشگاه افق کوروش علاوه بر تخفیف های خود سایت در مرحله اخر می توانید با اعمال کد تخفیف ویژه دیگری بگیرید و چه بهتر از این؟

جمع بندی نهایی

در جمع بندی نهایی این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا با فروشگاه زنجیره ای و اینترنتی افق کوروش آشنا شوید تا با استفاده از آن در کنار گرفتن تخفیف های فوق العاده مانند کد تخفیف باسلام، کد تخفیف دیجی کالا و… رفاه و راحتی را تجربه نمایید. در سخن اخر این مطلب امیدوار هستیم مطالب فوق در این خصوص برایتان مفید بوده باشد و با بهره بردن از آن ها خرید لذت بخش و خوشایندی داشته باشید.



منبع:
https://mag.takhfifhot.com/%D8%A2%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D9%81%D9%82-%DA%A9%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF

در اکالا چه محصولاتی به فروش می رسد؟

 فروشگاه اکالا یک سوپرمارکت اینترنتی اکالا (اینترنتی) است که به کاربران ساکن تهران خدمت رسانی می کند. شما با مراجعه به اکالا می توانید انواع و اقسام نیاز های مصرفی خودتان و خانواده تان را صرفا با چند کلیک تهیه کنید. اکالا فرایند خرید از هایپرمارکت ها و سوپرمارکت ها را تسهیل کرده و حالا به شما کمک می کند تا تمام اجناسی که نیاز دارید را درب منزل تان تحویل بگیرید. مهیج ترین بخش اکالا به ارائه کد تخفیف آن برمیگردد. سوپرمارکت اینترنتی اکالا حتی امکان استفاده از کد تخفیف برای کالاهای سوپرمارکتی را هم فراهم کرده است! بعید می دانیم این پوئن را خرید حضوری در اختیار شما قرار بدهد!

دسته بندی محصولات اکالا بسیار متنوع و زیاد است:

 

  •  بخش مواد غذایی: انواع خشکبار (مانند آجیل ها، مغز ها و…)، لبنیات ( مانند ماست، شیر، پنیر و…)، کنسرویجات و غذا های آماده، شیرینی ها و تنقلات و…
  • بخش آرایشی و بهداشتی: محصولات بهداشت فردی (مانند محصولات شستشو صورت، کرم های آبرسان و…)، بهداشت خانگی ( مانند پاک کننده های لوازم خانه، شوینده ها و…)، لوازم آرایشی و…
  • بخش میوه و سبزیجات: انواع میوه های تازه و سبزی های تازه
  • بخش نوشت افزار و لوازم تحریر: انواع دفتر، خودکار و….
  • بخش پوشاک: انواع لباس های مردانه، زنانه و…
  • و…

دریافت رایگان کد تخفیف اکالا (افق کوروش)

تخفیف هات به عنوان یک وب سایت تخفیف آنلاین و گروهی ممتاز به ارائه کد تخفیف اکالا می پردازد. شما می توانید با خرید تخفیف های گروهی از تخفیف های هیجان انگیز در خرید اجناس مصرفی تان بهره مند بشوید. کد تخفیف فروشگاه افق کوروش یا اپلیکیشن افق کوروش یک راه مناسب برای صرفه جویی در هزینه ها برای خرید اجناس مورد نیاز خانه شما می باشد. با این کد تخفیف افق کوروش هیجان انگیزترین تخفیف های روزمره خودتان را در تهیه محصولات مصرفی تجربه کنید.



منبع:
https://mag.takhfifhot.com/%D8%A7%D9%81%D9%82-%DA%A9%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B4

بالاترین کد تخفیف تکنولایف بدون محدودیت

تکنولایف امروزه تبدیل به یکی از بهترین سایت های آنلاین برای خرید به روز ترین و بهترین لوازم الکترونیکی و دیجیتال شده است. شما در تکنولایف می توانید با محصولات متنوعی رو به رو شوید که هر نوع قیمتی برای هر سطح خریدی در آن وجود دارد. کافی است در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا نگاهی مختصر اما مفید به این سایت جذاب بیندازیم.

 

 شما در تکنولایف می توانید تجربه های خرید مشتریان قبلی را مشاهده کنید و با دیدی باز دست به خرید بزنید. چرا که در سایت تکنولایف امکان درج تجربه فردی از خرید یک محصول امکان پذیر است. همچنین تکنولایف دارای ضمانت هفت روز برگشت وجه می باشد به طوری که شما به دلایلی که تکنولایف مقرر کرده از خرید خود ناراضی بودید می توانید آن را مرجوع کرده و وجه خود را دریافت نمایید.

 
تعهد ها و اهداف فروشگاه اینترنتی تکنولایف
· دارا بودن کامل ترین و بهترین مشخصات از محصولات موجود در سایت
 
· عرضه محصولات مختلف بر اساس کیفیت و کارایی نه برند و تبلیغات آن
 
· خریداری و تامین محصولات از بهترین تامین کنندگان و تولید کنندگان که دارای سابقه طولانی هستند.
 
· مسئول بودن در مقابل محصولاتی که عرضه شده است
 
· ایجاد سایتی که نه تنها مفید برای خریداران باشد بلکه به عنوان مرجع اطلاعات برای سایت‌ های موازی آن باشد.
 
· ایجاد یک رابطه با خریدار و حمایت از او قبل از خرید و پس از خرید
 
· بررسی دقیق گارانتی محصولات
 
· ایجاد آسایش برای خریدار از طریق ارسال محصول به محل او، پرداخت الکترونیک، تحویل فوق سریع
 
خرید آنلاین و حضوری از تکنولایف
شما علاوه بر خرید آنلاین می توانید دست به خرید حضوری از تکنولایف نیز بزنید، آن هم با داشتن کد تخفیف تکنولایف باور نمی کنید؟ اولین شعبه حضوری تکنولایف در اردیبهشت سال 98 در تهران، خیابان حافظ، بازار موبایل ایران افتتاح شد. به همین منظور افرادی که دوست دارند به صورت حضوری محصول مورد نیاز شان را خریداری کنند می توانند به شعبه حضوری تکنولایف مراجعه کنند. همچنین افرادی که خرید انلاین را به حضوری ترجیح می دهند همان طور که گفته شد می توانند به سایت این استارتاپ جذاب مراجعه کنند.
 
قیمت محصولات تکنولایف چگونه است؟
در مرحله اخر برخی از سایت های آنلاین یا حتی فروشگاه های حضوری متوجه خواهید شد که قیمت درج شده بر روی محصول با قیمتی که از شما دریافت می کنند فرق می کند چون می توانید از کدتخفیف تکنولایف، کد تخفیف مقداد آی تی و ... استفاده نمایید. این اختلاف قیمت می تواند دلایل زیادی اعم از مالیات و ... داشته باشد اما در سایت تکنولایف این گونه نیست. به عبارتی دقیق تر شما در تکنولایف فقط قیمت درج شده بر روی محصول را پرداخت می کنید حتی اگر کد تخفیف تکنولایف موجود در سایت های آنلاین ارائه دهنده کد تخفیف هم که داشته باشید می توانید یک تخفیف خوب دریافت کنید.
 
روش های ارسال سفارش ها از تکنولایف
در تکنولایف روش های مختلفی برای ارسال محصول انتخابی تان وجود دارد که شما با توجه به موقعیت مکانی و ... تان می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. به همین دلیل ما در ادامه به صورت مختصر این روش ها را برای شما بیان کرده ایم تا خریدی راحت تر داشته باشید و البته که در نظر داشته باشید گاهی برای ارسال رایگان نیز کد تخفیف تکنولایف وجود دارد :
 
- تکنوپیک (برای مناطق 22 گانه شهر تهران)
 
- پست پیشتاز (برای سراسر کشور)
 
- تیپاکس (برای شهرهای تحت پوشش تیپاکس)
 
- ماهکس (برای شهرهای تحت پوشش ماهکس)
 
بررسی رقیب تکنولایف؛ مقداد آی تی
 
 
 

بررسی وضعیت آنلاین خودرو در کارنامه

در قسمت بررسی وضعیت آنلاین خودرو در کارنامه، قیمت صفر و کارکرده خودرو، سرعت نقد شوندگی، آمار کارشناسی فنی و هزینه سرویس دوره‌ای خودروی مدنظر به صورت آنلاین اعلام می‌شود.

خرید و فروش ماشین هم برای خریدار و هم برای فروشنده با دردسرهای زیادی روبرو است. خریدار همیشه دغدغه‌ خرید یک ماشین سالم را دارد و از طرفی فروشنده نیز می‌خواهد خودروی خود را به بالاترین قیمت ممکن بفروش برساند. همین امر و عدم شناخت طرفین از یکدیگر، آنها را با چالش‌های زیادی برای اعتماد کردن و انجام معامله روبرو می‌کند. کارنامه دقیقا اینجاست تا حلقه مفقود شده بین دو طرف معامله باشد و فضایی امن، شفاف و مطمئن برای خرید و فروش خودروی شما فراهم کند.

کارنامه پلتفرمی است که از طریق آن می‌توانید به خدماتی مانند کارشناسی خودرو، دستیار خرید خودرو، دستیار فروش خودرو، آگهی‌های خودرو، قیمت خودرو صفر، قیمت خودرو کارکرده و نقد و بررسی خودرو دسترسی پیدا کنید. کد تخفیف کارنامه را از تخفیف هات دریافت کنید.

علاوه بر خدماتی که گفته شد، در کارنامه امکان بررسی وضعیت آنلاین خودرو وجود دارد.

در سرویس  بررسی وضعیت آنلاین خودرو  کارنامه،  قیمت صفر و کارکرده خودرو، سرعت نقد شوندگی، آمار کارشناسی فنی و هزینه سرویس دوره‌ای خودروی مدنظر به صورت آنلاین اعلام می‌شود.

پس از وارد کردن مشخصات خودروی شما، قیمت روز با توجه به اطلاعات وارد شده ارائه می‌شود.

در بخش دیگری از این پلتفرم، میزان محبوبیت خودروی شما به لحاظ بدفروش بودن و یا خوش‌فروش بودن اعلام می‌شود.

در پلتفرم کارنامه آمار کارشناسی فنی خودروی شما نمایش داده شده به طوریکه سلامت هر قسمت از خودوری شما با درصد تخمین زده می‌شود.

در کارنامه، هزینه سرویس دوره‌ای خودروی شما بر مبنای قیمت روز لوازم مصرفی محاسبه می‌شود

علاوه بر این، خدمات زیر نیز توسط کارنامه ارائه می‌شود:

  • دریافت کد تخفیف 200 هزارتومانی
  • سرویس دوره‌ای خودرو در محل

ارائه خدمات دوره‌ای خودرو مانند تعویض روغن و فیلترها و چکاپ و بررسی عملکرد خودرو را در محل خود، سریع و مطمئن تجربه کنید.

  • درخواست کارشناسی

با کارشناسی و قیمت‌گذاری خودرو، مطمئن خرید و فروش کنید.

  • درخواست دستیار فروش

فروش بی دردسر خودرو

  • درخواست دستیار خرید

جست‌وجو، مشاوره قیمت‌ و معامله خودروی بدون دردسر



منبع:
https://donbalechi.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d9%88%d8%b6%d8%b9%db%8c%d8%aa-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87/ 

3 گوشی موبایل محبوب در دیجی‌ کالا

 بعضی برندهای گوشی نسبت به سایر گوشی‌ها میان کاربران از اقبال بیشتری برخوردارند و فروش بهتری را تجربه می‌کنند. در این مقاله به رسم هر هفته، ۱۰ گوشی موبایل محبوب دیجی کالا را به شما معرفی خواهیم کرد. انتخاب‌های این مطلب بسته به بازدید گوشی‌ها در بازه‌ی زمانی یک هفته گذشته هستند. همچنین برای دریافت کد تخفیف دیجی کالا به سایت تخفیف هات مراجعه نمایید.

۱. آیفون ۱۳ مدل ۱۲۸ گیگابایتی

 

آیفون ۱۳ علیرغم افزایش قیمت بی‌سابقه، همچنان جزو پربازدیدترین و قطعا محبوب‌ترین گوشی‌های دیجی‌کالاست. این گوشی از پردازنده قدرتمند A15 بایونیک بهره می‌برد که جزء قدرتمندترین پردازنده‌های حال حاضر دنیاست. پشتیبانی از دو سیم کارت، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۴ گیگابایت رم، نمایشگر ۶,۱ اینچی سوپر رتینا که ناچ در آن نسبت به آیفون ۱۲ کوچکتر شده، دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی که با تغییر نسبت به نسل قبل حالا به صورت ضربدری قرار گرفته‌اند و از ProRes و حالت فیلم‌برداری سینمایی پشتیبانی می‌کنند از دیگر مشخصات آیفون ۱۳ به شمار می‌روند.

۲. شیائومی ردمی نوت ۱۲ مدل ۱۲۸ گیگابایتی

ردمی نوت ۱۲ به عنوان جانشین ردمی نوت ۱۱ با پیشرفت قابل ملاحظه‌ای مواجه بوده و کم کم جای مدل موفق قبلی را در بازار می‌گیرد. شیائومی از پردازنده اسنپدراگون ۶۸۵ به عنوان قلب تپنده این گوشی بهره گرفته که ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. نمایشگر این گوشی ۶.۶ اینچی از نوع امولد است که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هم می‌رسد. ماژول دوربین سه‌گانه است و شامل سه دوربین واید، اولترا واید و ماکروی به ترتیب ۲+۸+۵۰ مگاپیکسلی می‌شود. برای سلفی هم یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با کیفیت در نظر گرفته شده. از دیگر ویژگی‌های خوب این گوشی می‌توان به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، MIUI 14، اندروید ۱۳، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و فست شارژ ۳۳ واتی اشاره کرد.

۳. سامسونگ گلکسی A14 مدل ۶۴ گیگابایتی

گلکسی A14 پس از A13، به عنوان یک گزینه اقتصادی جدید از راه رسیده تا طرفداران کهکشانی‌های سامسونگ در این سگمنت انتخاب‌های بیشتری در اختیار داشته باشند. A14 یک گوشی اقتصادی معمولی است، و پردازنده ۱۲ نانومتری هلیو G80 آن صرفا برای انجام کارهای روزمره مثل وبگردی و چک کردن پیام‌رسان‌ها و عکاسی در نور کافی بهترین عملکردش را برایتان به نمایش می‌گذارد. نمایشگر این گوشی از نوع PLS بوده و یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری فول اچ دی در پشت بدنه آن برای ثبت تصاویر انجام وظیفه می‌کند. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت فست شارژ یکی از نقاط قوت این گوشی به حساب می‌آید که می‌تواند در استفاده معمولی، کمی بیشتر از یک روز کامل شما را همراهی کند.


منبع:
https://www.digikala.com/mag/top-10-most-popular-phones-of-digikala/

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 صفحه بعد